Administrator
Dødsengel
1,627
|
Post by Gabriel Maloya Nicomendes on Aug 19, 2014 18:24:51 GMT 1
Gabriel vidste, at han var nødt til at reagere på det, også selvom han endnu ikke vidste, om han skulle reagere på den ene eller den anden måde. Hans blik gled mod hendes skikkelse, som hun stod der. Han vidste, at han kunne stole på hende, og det var skam også derfor at han reagerede på den måde, som han gjorde lige nu. Han nikkede mod hendes skikkelse. "Det tænkte jeg," sagde han med en rolig stemme. Så lang tid at hun ville hvile og så søge ud, så passede det Gabriel fint. Han var bare nødt til at vide hvilken trussel dette udgjorde for hans eget land og rige, og nu hvor han stod her overfor noget, som faktisk kunne være en kæmpe fordel. Han lod armene roligt søge over kors og med den alligevel ganske alvorlige mine. "Jeg forventer at du tager afsted tidligt i morgen. Jo hurtigere dette bliver gjort, des bedre er det for landet og grænserne her. Jeg forventer en fuld rapport, så snart du kan aflægge den," sagde han roligt, inden han så at hun trak sig. Han nikkede taknemmeligt i retningen af hendes skikkelse, som hun trak sig fra stedet. Det var først der han selv valgte at sige, at det måtte være den sidste audiens for i dag. Han havde pludselig skræmmende meget andet at tage sig til, og hertil ville han uden tvivl få brug for Silias hjælp. "Bemand patruljerne.. Alt mistænksomt skal rapporteres til mig," endte han med en kortfattet stemme, inden han trak sig. Silia var han nødt til at finde, for dette var noget de var nødt ti at tage sig af - sammen.
//Out
|
|