0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 23:56:41 GMT 1
Elmyra vidste at dette ville være noget som kunne gavne dem begge. Hun ville gerne tættere på slottet sådan så hun kunne gøre mere for folket men stadig hjælpe Børnehjemmet. Hun ville gerne lidt af det hele. Desuden så vidste hun at Kongen ikke kunne sige nej til denne mulighed. Folket, de fleste af dem i hvert fald støttede op omkring børnehjemmet og dette ville sende dem et signal om at han tænkte på fremtiden. Det ville gavne dem begge. "Jeg takker, Deres Højhed. Det bliver rart at vide at børnene vil være sikre og at der kan blive holdt lidt øje med dem. At De gerne vil møde dem synes jeg er en glimrende ide, jeg vil dog minde Dem om at disse børn lagt fra er ligeså stille som Den lille Prins er det" sagde hun mildt og med et lille smil betragtede hun Romeo. Han var nu en dejlig lille en og så fredelig. Hun nikkede roligt. "Jeg får vidst brug for alt den hjælp jeg kan få. De fleste af dem har 'valgt' at udvikle deres evner samtidig. Det gør det svære at styrer må jeg ærligt erkende." Det kunne være svært at styre så mange magiske børn. Hun gav ham et roligt men sikkert håndtryg. Også selvom hun virkelig ikke brød sig som det. Det havde intet med ham at gøre men mere med hende selv. Hun brød sig ikke meget om kontakt med andre. Børn kunne lige gå an til en hvis alder. "Vi går i gang med at pakke med det samme. Jeg takker Dem for Deres gæstfrihed. Jeg vil bringe børnene her om 2 dage. Farvel så længe Deres Højhed" afsluttedet hun roligt. Hun blev fulgt ud af en vagt. Dette var gået bedre end forventet. Hun skyndte sig hjem for at fortælle dem alle den gode nyhed.
//OUT
|
|