0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2014 13:16:19 GMT 1
Hey alle i dejlige og fantastisk mennesker! Over det sidste stykke tid har jeg siddet og sumpet lidt på LLD og prøvet på at komme på noget som kunne sætte god gang i det hele og endelig tror jeg at jeg er ved at få stablet noget på plads. Jeg ønsker at tage tronen i Imandra på min dejlige ild dæmon, Elmyra. Elmyra er en gammel char på siden og er nok den ældste af de chars jeg har skrevet ind. Lidt om Elmyra: Hun er en hidsig pige, hun har meget temperament men også et utrolig kærligt sind, især overfor børn. Hun har i den senere tid arbejdet på et børnehjem og skaffet det penge og hjulpet så godt som hun kan men det kan være svært. Hendes tanker er begyndt at gå mod tronen i Imandra hvor hun mener at hun ville kunne gøre en forskel fra. Hun ønsker at gøre Imandra til et bedre sted og ikke bare et sted hvor tyve holder til. Min ide: Jeg har brug for folk som tror på at der skal ske en ændring i Imandra, nogen som kan støtte Elmyra og som kan hjælpe hende mod sit endelige mål. Jeg søger folk som hende som kan vise en styrke og støtte for at tage tronen i et land kan være en ufattelig hård kamp som jeg ved ikke kan klares alene. Det kommer til at kræve meget planlægning, især fordi Elmyra ikke er den eneste som har kigget sultent efter den plads. Jeg håber at der er nogen af jer som synes at det kunne være sjovt at være med til at vælte Sephiran af pinden som førende person til tronen og at vi sammen kan få skabt noget spil i det ellers lidt døde Imandra. Det skal ske noget og det kommer der til Hilsen Elmyra
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2014 14:08:37 GMT 1
Jeg donere hermed:
Demian Melini Marvalo Death
Han er halv Vampyr halv Animagus Søn af Kimeya Marvalo og Yuuki Melini Death Har arvet sin fars temperament og sin mors kærlige hjerte. Han er loyal, beslutsom og målrettet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2014 17:03:28 GMT 1
Det lyder bare skide godt Jeg opretter en tråd til os når jeg en gang kommer hjem igen xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2014 20:52:19 GMT 1
Okay, som nogen nok ved er Sephiran i gang med at overtage tronen i Imandra lige nu. Sephiran overtager nok tronen i denne uge så i stedet for at det bliver en kamp om først til tronen bliver det en kamp om at vælte ham af!
men husk! Det er sjovere at stjæle noget fra andre end at tage det for næsen af dem ;p
Sep? Jeg giver dig kamp til stregen! xD
|
|