0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 1, 2014 8:27:57 GMT 1
Til Evan Strife ____________________
Jeg kontakter dig i nødens stund, fordi vi som familie har brug for Deres hjælp. Vores familie, er sikkert som kendt, ramt af en lang række af forfærdelige ulykker, og endnu en gang, har dette ramt os. Min mand, Lestat De Lochér har mistet gnisten og lyset i hans øjne, og jeg frygter for konsekvenserne af dette, om der ikke gøres noget ved det. Jeg frygter for at miste ham.. et tab, som jeg bestemt ikke ønsker at lide. Rygterne lyder på, at du skulle være den bedste og største træner i hele det mørke land, og derfor kommer jeg til dig med min bøn og råb om hjælp. Du har ydet mine børn den samme træning, og jeg ved, at du med min fulde tilladelse og min fulde anerkendelse, kan give min mand det mod og den livsgnist tilbage, som han ikke har haft, siden vores datter blev brutalt revet fra vores hjem.
____________________ Med håb om hørt bøn, og ønsket om et samarbejde i tiden fremover,
Jacqueline Geradiaq De Lochér
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 17:34:46 GMT 1
Til Jacqueline Gerardiaq De Lochér ____________________
Det gør mig ondt at høre, at endnu en forfærdelig ulykke har ramt Deres familie. Jeg har meget at kunne skænke Dem og Deres familie, og naturligvis ønsker jeg at yde hvad jeg kan, for at sikre mig, at familien De Lochér fremstår stærk i Imandra. Såfremt jeg selv kender til følelsen ved lidelsen af et tab så stort, som rygterne siger I har lidt. Bring Deres mand til mit hjem i Appolyon når han føler sig rede. Så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
____________________ Med et lige så stort ønske om et kommende samarbejde,
Evan Strife
|
|