Post by Deleted on Nov 5, 2013 20:13:35 GMT 1
Skulle Alexander være helt ærlig, så var han fuldkommen ligeglad med hvordan Valerie havde det med Yannich. Hvis hun havde fundet en, som faktisk kunne holde hende ud, så var det jo ganske udmærket, var det ikke? Han havde det bestemt ikke særlig godt, og ikke efter at Cassie havde valgt at forlade ham. Han knyttede næven kraftigt. Var det den tiltro hun havde til ham? ”Hvorfor skulle jeg sætte dig i fængsel igen, når jeg var en af de frygtelig få, som var imod det i udgangspunktet?” spurgte han ganske kortfattet. Nu hvor det endelig var sagt, så vendte han blikket væk. Han var virkelig, virkelig fristet til at spise med, men det var slet ikke fordi, at han kunne tage sig til at skulle gøre det fra et menneske på den måde, også fordi at det igennem det sidste lange stykke tid, havde været ham så forbudt, og det var slet ikke noget, som han kunne have med at gøre! ”Ti’ da stille! Du har ingen anelse om hvordan det er at have det sådan her..!” Han så til, at hun kom tættere på ham i stedet, hvor hun lagde hånden mod hans kind. Det var det som for alvor fik ham til at spænde voldsomt, for han var slet ikke vant til det, og specielt ikke fra folk af hans egen slags. En race, som uden tvivl var frygtelig stolt af at lede, men som han i øjeblikket, slet ikke var i stand til, for det var for overvældende at mangle begge de parter, som faktisk formåede at holde ham nede på jorden, og de var begge væk. Kysset var noget som slog ham lidt ud, men det var ikke noget som han kunne lade være med at gengælde, hvis han ellers kunne blive.. fri for det et eller andet sted. Det satte en gevaldig sitren i ham, og han kunne ikke gøre andet end at nyde af det. Han vendte blikket mod hende, da hun endelig trak sig. Hun ville hjælpe ham? Han forstod hende ikke, men.. det var vel et ganske udmærket punkt at starte på. ”Det væsen jeg var.. Jeg har ikke været det igennem mange år nu, Valerie, og jeg ved ikke, om det er noget jeg kan vende tilbage til igen,” påpegede han sigende. At den unge mand blev bragt hen til ham, så blottede han tænderne igen. Denne gang satte han dog tænderne i den unge mands kød, kun for at bide sig fast, og kraftigt begyndte at suge det sidste blod til sig.