0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2013 14:11:50 GMT 1
Hej alle!
Jeg tænker lidt. Nitka har 5 personligheder. Jeg kunne godt finde en gif for hver personlighed og smide dem alle ind i min signatur - men vil det blive for rodet med så mange bevægende billeder? hvad er jeres mening omkring sådanne?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2013 19:42:55 GMT 1
Jeg tænker selv, at det bliver lidt for rodet med flere bevægende billeder. Derfor tror jeg, at det er bedst, at du holder dig til et enkelt - måske prøver at se, hvordan det ser ud med to. Ideen med, at man kan se alle hendes personligheder er ellers fed Men hvis du dropper bevægelserne og bruger stillestående billeder i stedet, kan du jo sagtens få alle 5 personligheder ind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2013 19:50:47 GMT 1
Ja det var nemlig også min tanke - Men ved bare ikke om hendes personligheder skinner nok igennem på stillestående billeder? Men kan gøre et forsøg!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2013 19:52:26 GMT 1
Bevægelse siger selvfølgelig en del mere, men synes nu, at man plejer at kunne finde billeder, der fortæller vedkommendes sindsstemning
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2013 19:53:42 GMT 1
Ja, og tror også at det er muligt da jeg jo kan gå ind og tage de forskellige stills i en gif at bruge, så er det bare med at finde den hvor udtrykket er helt korrekt ^^ TAK!
|
|