0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 14, 2013 21:27:42 GMT 1
det slidte læder bære blev hårdt slået ned i egebordet og terningerne der var gemt under klirrede rundt til det blev stille. den slanke feminine hånd der lå ovenpå bæret, kærtegnede bæret forsigtigt med pegefingeren "så drenge er i klar til en vinder" sagde den unge pirat meget begejstret og løftede halvt bæret så hun selv kunne se det hvordan terningerne lå. hun fik et lille smil på læben og så på en store meget nedslidt mand "4 2'er..." sagde hun roligt, dog med en tydelig overlegen undertone. hun lukkede langsomt bæret til og lænede sig tilbage i den gamle stol hun sad i. hendes blik og smil dansede godt sammen i en stor overlegen udstråling. manden over for hende så under hans bære og blev lidt bleg i ansigtet "5 2'er" sagde han så endelig med en sikker stemme. Bethan lagde sin slanke feminine hånd elegant på bæret igen imens hun så direkte ind i mandens øjne "20 skilling tak" sagde hun så pludselig efterfuldt af den tilfreds latter, hvorefter hun løftede bæret.. der lå 3 terninger med 2 øjne og 1 terning med 4 øjne og 2 med 6 øjne. mandens ansigt blev hurtigt foldet i en meget vred minde, hvorefter han slog sit bære hårdt ned i bordet imens han rejste sig "møgtøs!" sagde hans vredt og smed en lille stofpose med penge hen til Bethan og går. Bethan tog posen og gemte den væk under jakken "andre der vil spille og tabe?" råbte hun med et stort grin og svang bene op på bordet "er krus øl!" råbte hun så og hendes ordre blev hurtigt opfyldt. hun fik et stort krus i hånden som hun med det samme sat mod sine blege læber og tog en ordenlig slurk. hun satte krusset ned på bordet og begyndte at synge, som med det samme satte igang i folk der sang med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 22:03:37 GMT 1
Samthiya og Reylo havde sat sig hen i et hjørne af Den Brændende Flamme. Det var et kompromis de havde indgået. Reylo ville blive på kroen, men det ville Samthiya ikke! Hun ville på eventyr. Så hun havde forslået Den Brændende Flamme. Her var dog lang fra stille. Røgen lå som en tyk tåge og folk råbte muntert til hinanden. Samthiya havde bestilt noget rom. Hun holdt meget af rom. Det gjorde Reylo også, så han beklagede sig ikke. Samthiya havde holdt øje med den unge tøs som havde snydt den ene gamle gris, efter den anden. Hun kunne mærke hvordan hun blev mere og mere irriteret over den lille finke, som faktisk troede hun var noget. Hun rejste sig og gik imellem mængderne. Hun snappede et glas øl, fra en måbende ung mand. Hun tog en ordentlig slurk og hamrede glasset ned i bordet hvor pigen sad. ”Her har du dit krus øl, bette tøs! Og jeg spiller som regel for at vinde,” bekendtgjorde hun. Hun satte sig ned og så afventende på hende. Samthiya havde ikke gjort meget af sig selv her til aften, men uanset hvad så skinnede hendes hår blankt og de kolde grønne øjne blinkede. Indtil flere af de gamle grise havde samlet sig omkring bordet for at overvære optakten til drama.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 22:44:42 GMT 1
Bethan så op på tøsen der kom hen og snakkede til hende. hun så lidt på øllen og grinte lidt af hende "man spiller vel altid for at vinde" sagde hun roligt og meget selvsikkert og satte sine fødder ned p ågulvet igen, hvorefter hun lænede sig frem mod den fremmede tøs imens hun skubbede et bære med 6 terninger i hen mod hende. med en stor bevægelse tog hun krusset med øl og tog en ordenlig slurk "må man spørge om tøsens navn?" spyrgte hun lidt kæphøjt og havde et overlegent smil på læben. elegant lagde den unge pirat hovedet p åskrå og lagde sin slanke hånd på sit eget bære. dette kunne blive interessant, mænd var nemme at vinde over da de så nemt blev nervøse over for hende. men kvinder som hun meget sjælent spillede mod, ja de var ikke altid de nemmeste at vinde over. men hun skulle nok vinde, hun havde endnu ikke tabt sådan et spil før. langsomt tog hun bæret til sig og begyndte at ryste det så man kunne høre terningerne inden i rasle rundt. hendes øjne var solidt placeret på den fremmede tøs og det var mere en selvsikre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 23:01:42 GMT 1
Denne bette tøs foran hende var lidt for selvsikker. HA! Det skulle Samthiya nok lave om på. Hun så lidt trodsigt på den unge pige. ”Kalder du mig tøs? Jeg er vidst mere kvinde end din kære mor nogensinde har været!” bekendtgjorde hun. ”Du vil høre mit navn, hvis du er i stand til at vinde over mig, lille ven!” Hun smilede stort til den unge pige. Hun viftede af en af mændene som straks kom med en øl. Hun vidste udmærket at dette ville blive en udfordring. Mænd var meget nemmere at narre. Langt nemmere end kvinder var. Kvinder var mere mistænksomme. De tænkte sig lidt bedre om end mænd gjorde. Dog var hun alligevel glad for hun havde Reylo i nærheden. Han kunne trænge igennem til hende med sin fornuft. Hvad hun var glad for. For adrenalinen pumpede rundt i kroppen på hende. Hun tog selv sit bærer og raslede det med en elegant bevægelse. Hun besvarede tøsens selvsikre smil med et af hendes egne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2013 14:35:39 GMT 1
Bethan grinte højlyt over 'mor' kommentaren og slog læder bæret ned i bordet "hvis du er mere værd en en skøge jamen så har du vel ret... men hvis jeg skal være ærlig tror jeg en skøge vil være en del mere værd en dig" sagde hun hånligt. godt nok kunne den give bagslag, men hendes mor havde aldrig betydet noget hun kendte hende trods alt ikke, så for hende var det ligegyldigt. hun løftede bæret lidt for at se på sine terninger "jeg spiller kun om penge.. så jeg må jo bare kalde dig noget andet.. skøge måske.." grinte hun hånligt og smilte flabet til kvinden over for hende. hun lukkede bæret sammen igen "vil du starte eller skal jeg?" spurgte hun med et skævt smil. hun måtte nødt til at spille på en mere forsigtig måde med denne kvinde, for det så nu ud som om hun godt kunne tænke.. bedre en mænd hvertfald. så hun måtte lægge sit spil lidt om, men det kunne hun også sagtens. hun rettede sig let op, så hele hendes smukke slanke figur vidste sig i sin fulde bragt og til tiltræk lidt ekstra mænd rundt om dem. hun elskede opmærksomhed og hun fik den også meget tit.
//sorry længten ikke er så god, men det skulle vidst være et okay indlæg ^^//
|
|