0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2013 11:11:46 GMT 1
Til min kæreste ven, Jeg ved godt, at det er måneder siden, at du sidst så mig, og for det beklager jeg inderligt. Jeg håber, at mit selskab endnu er dig ønsket, for jeg savner min ven, og Derick og jeg er endelig nået frem til den konklusion, at vi af hjertens gerne vil se dig. Vi vil derfor gerne invitere dig forbi vores ydmyge hjem i Atterlin. Huset vil du finde i udkanten af selve byen, ved udmundingen af skoven og marker. Selve huset er en smedefamilies og burde derfor være let genkendelig, og der vil jeg personligt tage imod dig.
Jeg håber, at alt er vel, og at du takker ja til vores invitation, skønt mit fravær. Hvis du kommer, vil du se, at der er hændt mig en del, siden vores sidste møde, og for det beder jeg dig om at komme med åbenhed og med ro. _______________ Kærlig hilsen Denjarna
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2013 11:35:16 GMT 1
Kæreste Denjarna,Det fylder mig med glæde endelig at høre fra dig igen, da jeg næsten troede at du havde glemt mig. Dit selskab er mig skam stadig ønsket, da jeg på ingen måder har glemt hvad du har gjort for mig, derfor vil jeg med største glæde komme forbi jeres hjem, for at se til dig og møde din højtelskede Derick. Jeg håber du har det godt og alt er vel, hvor jeg vil se frem til at se dig igen og høre om alt der er sket. Da jeg selv har noget arbejde at se til de kommende dage, vil jeg ankomme om tre dage, hvor jeg ser frem til at du vil tage imod mig, og forhåbentlig med åbne arme. __________ Din ven for evigt, Vladimir Lucretio
|
|