0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 19:19:45 GMT 1
Min kære ven, Giovanni Salvorique__________ Jeg ved at det er lang tid siden at jeg sidst har kontaktet dig og du undre dig nok over – og sikkert er sur over – at jeg ikke har kontaktet dig noget før, eftersom vi trods alt har vores forretninger sammen. Jeg må dog desværre meddele dig at jeg har været igennem en meget speciel forvandling, der nok er sværere at fortælle over skrift. Men for at gøre en lang historie kort, døde jeg. Myrdet. Jeg befinder mig ikke i min egen krop, men i en anden hvis person døde, hvor jeg nu er på jagt efter min morder, som må have min krop et eller andet sted, da den ikke står til at finde. Jeg har derfor ikke haft tid eller min sædvanlige magi til at udføre arbejdet, da jeg skal til at vænne mig til at være warlock, indtil jeg får min egen igen. Min morder har jeg kun få minder af, som er små ledetråde at gå efter, og dermed ikke meget. Jeg beklager dog mit fravær og ikke mindst mit kommende fravær, selvom du ved at jeg vil gøre alt for dig, men som min ven håber jeg også at du har forståelse for at jeg har mine egne kampe at udkæmpe. Jeg håber dog at det går dig godt og at du på trods af mit fravær kan klare dig, hvor det ikke mindst vil være rart at høre fra dig igen og at få en opdatering om hvad der er sket, da jeg er gået glip af meget igennem min død-periode. __________ Din rådgiver, underchef og ven, ~ Ezekiel Machiavelli - nyt efternavn igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 19:40:09 GMT 1
Kære Ezekiel Machiavelli __________ Jeg er ked af, at skulle meddele De, at min mand, Giovanni, er afgået ved døden i Deres fraværende periode. Han afgik af sygdom, og har været gravlagt igennem lange stunder og igennem den iskolde vinter, som selv har formået at være i berøring af mit hjerte. Med sorgen i min sjæl, ønsker jeg at De skal mindes min mand for hans store bedrifter, hans stolthed og hans væsen. Umiddelbart ser jeg ingen grund til at fastholde Dem i Deres arbejde for Salvorique længere. Meget af arbejdet er nedlagt i tiden som har passeret. Jeg ønsker Dem held og lykke i tiden fremover.
__________ Jacqueline Salvorique
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 20:14:46 GMT 1
Jacqueline? Du er den sidste af alle, der behøver at tiltale mig fornemt, du og resten af din og din mands familie, var mig meget nære. Jeg må erkende at jeg ikke ved hvad jeg skal sige, da det kommer mig som et kæmpe chok.. Giovanni var en stor mand og mig en meget, frygtelig nær ven. Jeg kunne forestille mig at det tager hårdt på dig og resten af familien, og sig endelig til hvis der er det mindste jeg kan gøre, for dig! Jeg vil altid ære og mindes din mand, det ved du. Og jeg vil altid være Salvorique-slægten tro. Hvis der nogensinde skulle ske noget, eller du nogensinde skulle få brug for en tjeneste eller hjælp, så sig endelig til Jacqueline, for jeg ønsker at være en tro ven mod dig, som jeg var mod din mand, det ville han have ønsket, så igen; sig endelig til hvis jeg kan gøre det mindste, for at hjælpe dig, og det er på alle måder, i det private, med arbejdet, hvad som helst. __________ Din ven, ~ Ezekiel[/color]
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 20:46:21 GMT 1
Kære Ezekiel __________ Giovanni har altid været en stor mand, og det har været med stor sorg, at han er gået bort. Jeg er bange for, at du desværre ikke kan gøre noget ved den givende situation. Jeg må forsøge at kæmpe mig over tabet, selvom jeg er bange for, at det er ved at tage knækken også på mig.. Det glæder mig at høre, at du endnu vil være Salvorique-familien tro og være en støtte for os, selvom jeg nok også må informere dig om, at familien er gået i opløsning, selv efter hans bortgang. Forhandlingerne og arbejdet er faldet i grus, huset er i forfald og selv mine egne børn, har jeg ingen anelse om hvor er i den store hvide verden. Det varmer mit kolde og døde hjerte, at du vil mindes min mand. I mine øjne, er det faktisk det eneste som du kan gøre for mig. Der er ikke nogen som kan stille noget op ved min situation. Giovanni er væk, og meget snart frygter jeg at selv jeg vil gå bort. Den mentale side er ved at tage knækken på mig, Ezekiel, og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op…
__________ Jacqueline Salvorique
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 21:07:12 GMT 1
Kære Jacqueline __________ Det gør mig frygtelig ondt at høre at det hele synes at være ramlet sammen for familien, da I alle altid har betydet meget for mig. Din mand hjalp mig, da jeg var på dødens rand, hvilket jeg aldrig vil glemme, og selv vi to har haft vores gode og mindeværdige samtaler, såsom da du tog dit smut til Procias og endte med at få en søn med en anden mand. Jeg beder dig om at være stærk Jacqueline, for din og slægtens skyld, og jeg vil gøre hvad jeg kan for at få min egen krop tilbage, når jeg er tilbage ved mig selv igen, kan jeg være langt mere til nytte, og så lover jeg dig at jeg nok skal hjælpe dig og Giovanni. Jeg kan bringe ham tilbage til dig, når jeg er i min egen krop igen, så jeg beder dig Jacqueline, hold modet oppe og så skal jeg gøre alt hvad der står i min magt for at hjælpe dig og slægten så hurtigt som muligt. Til vi ses min kære, Ezekiel[/color]
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 22:12:26 GMT 1
Kære Ezekiel __________ Det er måske en hård besked, men man kan ikke rigtigt gøre andet, end at se på fortid som fortid. Vi har haft det rigtig godt sammen, men nu hvor han er død og borte, så er og vil det aldrig blive det samme igen uden ham. Du har været mig en tro ven, Ezekiel, og jeg er glad for at jeg havde en at kunne betro mig til, i den periode, hvor det for alvor var hårdt mellem Giovanni og jeg, og det er jeg virkelig glad for. Selvom jeg selv kan kigge tilbage på de utallige skænderier med min kære mand næsten med sorg, da jeg nu skal undvære ham helt, så går jeg ikke ud fra at det vil føre til alt for mange ændringer for mig i fremtiden. Jeg sendte børnene væk som en foranstaltning og af en grund; Jeg ønsker ikke de skal se mig som jeg er nu. Jeg er ikke andet end en skygge af mig selv, og det syn formår selv at skræmme mig. Det varmer mit hjerte, at du vil gøre mig den tjeneste, men jeg ved hvor krævende det er, Ezekiel, og jeg ønsker ikke at det skal gå galt igen. Jeg ønsker og tør ikke gå rundt med forhåbninger om noget, som jeg ikke kan garanteres. Alkymi er farlig, så meget har du fortalt mig i tidens løb..
Til vi ses engang __________ Jacqueline Salvorique
|
|