0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2012 21:40:40 GMT 1
Halløjsan mennesker! Efter som jeg er ret ny søger jeg folk der har ideer til at komme godt i gang her inde, eventuelt nogle plot de selv kan deltage i! Min karakter er ret strid til tider, og mandlige karaktere skal tage højde for hendes delvise Sensuele dæmon - havde tænkt noget alla et tilfældigt møde, men jeg syntes det er svært at starte ud på en ny side uden noget "plot" at gå ud fra, et sted hvor man næsten ingen kender.. Kommer ikke så meget på før onsdag men håber der er nogle der ude der er friske på at hjælpe mig godt i gang her inde
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2012 21:28:04 GMT 1
Hello
Jeg har en del chars men har holdt pause et godt stykke tid og vil derfor meget gerne have liv i dem jeg har beholdt! ^__^ Sætter dem derfor til rådighed, du kan kigge på dem og komme med forslag hvis der er en af dem der falder i din smag.. remser dem lige op med tilhørende link til profil for at gøre livet lettere for dig :b
Hvis du synes om en af dem men ikke kan beslutte dig for plot kan vi altid finde ud af noget i fællesskab ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2012 21:37:38 GMT 1
Jeg syntes at Louis og Valencia umiddelbart er de to der lyder mest spændene i nærheden af Eva De andre er også, men hvis jeg skal vælge syntes jeg vi skal starte med en af de to ^^ Syntes vi skal finde ud af noget plot sammen ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2012 22:25:18 GMT 1
Jamen jeg er frisk har du nogle ideer selv? Det kunne være lettere at finde ud af noget hvis jeg vidste hvad hun vil synes om dem
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 15:00:05 GMT 1
Altså Drama er altid godt! Men måske noget mere dybde gående, en alliance fx? Du ved, noget for noget alla.
- hvis hun nu gør et eller andet for en af dine, og får noget tilgengæld. Lige hvad ved jeg ikke men det kan vi jo altid finde ud af
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 17:51:53 GMT 1
Valenciakunne sagtens have gjort hende en tjeneste og tilgengæld fået hende til at spioner for sig dog uden at fortælle hende at hun er spionleder, men nærmere blot bede hende holde øje med en eller anden?
Louis er meget anderledes på dette punkt, han er ret selvoptaget og mener hans race og han personligt er bedre end alle andre... hvad han kunne bruge hende til kan jeg ikke lige umiddelbart se, hun er hverken handelskvinde eller slave og det er for det meste det han beskæftiger sig med.. skulle hun dog søge arbejde ville han nok tage imod hende
Har du bedre ideer siger du bare til xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 18:58:07 GMT 1
Det lyder spændene med Valencia - Ang louis, så har Eva været slave før i sit liv, hvis det er det du hellere vil spille er jeg også frisk på det?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 19:03:31 GMT 1
Hvad mener du helt præcis med 'hvis det er det du hellere vil spille er jeg også frisk på det?'
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 19:08:01 GMT 1
?? - At hvis du er mere til at spille om slavehandel ect er det fint for mig?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 19:15:18 GMT 1
Okay er vist lidt langsom idag xD sorry ^^' men fik en ide! sender den lige over PM hvis det er okay med dig?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2012 19:16:43 GMT 1
Det kan også bare være jeg var dårlig til at forklare mig ^^ - du må altid sende mig en pm
|
|