0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2012 10:05:21 GMT 1
Evan Strife __________
Det kommer mig for ører, at De har en stor plads i det dæmoniske samfund i Dvasias, og derfor skriver jeg til Dem på vegne af dette. Jeg har brug for Deres hjælp. Jeg ved ikke hvor godt kendt De er med hændelserne som har fundet sted igennem tiden i Procias, og visse problemer kan kun rettes op på ved hjælp udefra, og deraf håber jeg, at De vil være i stand til at hjælpe mig. Jeg huser en lille pige, som jeg ikke går ud fra, hvis forældre er ukendte for Dem. Jacqueline Isthar Demoniqz blev fundet i en seng i det gamle Carino Fattoria, og vi har her taget os af hende. Hendes fader, Ilosonic er blevet spottet flere gange i nærheden af Herregården, sågar har han været indenfor, og jeg ved endnu ikke hvordan, men det er noget som skal stoppes. Jeg ved, at det måske er en frygtelig stor tjeneste at bede Dem om, men jeg håber, at De kan være til hjælp med dette. Jeg har hørt frygtelig meget om Dem, og jeg betvivler på ingen måde, at De kan være til hjælp, når det kommer til den unge Jacqueline. Hun har brug for trygge rammer et sted, hvor hun ikke vil være under påvirkning af sin fars tilstedeværelse, hvilket jeg håber De vil forstå.
Jeg håber at høre fra Dem vældig snart.
- Jacques Nimahra
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2012 10:44:57 GMT 1
Kære Jacques Nimanhra
Det forekommer mig ganske vidst som en overraskelse, at skulle blive kontaktet af en borger af Procias. Jeg er ganske vidst kendt med omstændighederne og de uroligheder som har fundet sted og stadig finder sted. Jeg ved dog ikke hvorfor det er mig som du vælger at tage kontakt med, men dog er jeg beæret over at selv mit ry er kendt i de kredse, som du befinder dig i. Jacqueline, såvel som Ilaria og Ilosonic, er ikke ukendte for mig. Jeg kan informere dig om, at Ilaria er en del af den indre dæmoniske kreds, som jeg selv. Hvor og hvad Ilosonic beskæftiger sig med, er desværre ikke noget som jeg kan fortælle, da det selv er mig en ukendt sag. Jeg har personligt aldrig blandet mig i de procianske henseender, men hvad angår dæmoniske børn såsom Jacqueline, så stiller jeg gerne min bolig til rådighed. Mød mig ved den dvasianske grænsemur ved ugens afslut ved solnedgang, så finder vi en løsning.
- Evan Strife
|
|