Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Aug 30, 2012 15:34:28 GMT 1
Kære Leonardo Marvalo
Jeg skriver på vegne af Hans Majestæt, Kongen af Dvasias Mattheus Angleráx hvad angår en gammel aftale, som jeg ved at De indgik med hans moder, Jaqia Angleráx. Det er med tungt hjerte, at skulle meddele Dem, at det er tide at indfri det løfte som De i sin tid, har skænket Jaqia hvad angår hendes søn tryghed og sikkerhed, og jeg regner med at jeg kan stole på Dem, hvad dette angår. Jeg er ikke kendt med omstændighederne af hvad De har lovet Kongehuset, men som den tro støtte, som jeg ved at Deres forældre har været i sin tid, før deres bortgang, er jeg sikker på, at dette ikke skal forvolde de største problemer i henblik på samarbejdet som skal ske med Kongehuset omkring det foretagende som kommer til at ligge i den nærtliggende fremtid.
Da Hans Kongelige Højhed ønsker at tage fat om de mange affærer som foregår i Dvasias, er det ønsket, at De søger en audiens på Castle of Darkness, så dette foretagende kan omdiskuteres i private omgivelser, så der kan belyses en løsning som vil tilfalde begge parter med tilfredshed. Da jeg skriver på vegne af Hans Kongelige Højhed, ønsker jeg at tilkendegive mig respekten for Jaqias valg og ønske på hendes dødsleje, hvilket også er grunden til at jeg vælger at tage kontakt med Dem. Jeg fremstår som retssikkerhed i dette foretagende, og hvis der er noget som er uklart, eller som De stilles utilfreds med hvad dette angår, så ønsker jeg at handle på de kongelige affærer, så det er muligt, at finde en løsning som tilfredsstiller begge parter.
På vegne af Hans kongelige Højhed, Mattheus Angleráx af Dvasias __________
Enrico Iramicâ
|
|