|
Post by michael on Oct 9, 2011 11:18:50 GMT 1
Ligesom valencias følelser for ham var stærke, var hans følelser for hende stærke, og det undrede ham nok lige så meget som dette måtte undre valencia, det var gået så stærkt, først havde de mødtes i en kamp på liv og død hvor han nærmest havde slået hende ihjel, og det eneste der havde reddet hende var det blik der var kommet frem i hendes øjne efter at han havde besejret hende. Der havde han valgt at heale hendes sår og så stikke af fra stedet, og med sig havde han taget hendes sværd. Og der gik dog ikke lang tid før hun havde fundet frem til ham på kroen, hvor de havde begyndt på en anden kamp, som dog havde fået følelser for hinaden til at udvikle sig kraftigt. Valencia var dog stukket af den gang, hvilket gjorde at de var i denne situation som de var nu, men bare det at hun ikke havde smidt ham ud da hun så ham, gjorde ham kun glad. Michael lyttede roligt til hendes ord og nikkede let til hende "Det ved jeg godt, men det ville vi begge være uanset om vi var faldet for hinanden eller ej. Du er Dvasias berygtede spionleder, med et net af spioner der bringer dig informationer om fjender i landet så vel som uden for, og af den grund vil du altid være et mål. Jeg er En genoplivet Paladin, bragt tilbage i livet for at skabe orden i det kaos der havde hersket, men jeg blev dømt sindsyg af alle, selvom jeg dog stadig er Paladinernes leder, dog er der ikke mange af dem tilbage. Så ud over at jeg ikke vil leve uden dig ved min side, så er vi også sikre sammen. " sagde han med et varmt smil. For hvad han sagde var jo sandt, hun var en utrolig dygtig sværdkæmper, og så var hun en dygtig spion og necromancer, selvom han dog ikke var så glad for det sidste. Og han var en dygtig sværdkæmper forstærket af lyset som en hver anden paladin. Og så var han 500.000 år gammel, og derved havde han en utrolig erfaring omkring meget, dog ikke lige dette som de havde gang i nu. Deres liv ville ændre sig og måske blive meget vanskeligere men det ville også blive meget bedre, det mente han hvertfald. Han ville elske at have Valencia ved sin side hver dag, kunne komme hjem til hende, holde om hende og sove i hendes seng hver dag. Det var ikke noget han havde ønsket sig før, men nu hvor han havde mødt Valencia så vidste han at det var noget han længe havde savnet, selvom han ikke havde vidst det selv. Han smilte varmt og kærligt til hende, da hun lagde sig om på siden og derefter lagde sig ind til ham, han lod sin arm smyge sig forsigtigt rundt om hende, og fik hende derved en smule tættere på sig. Han vidste ikke hvad han skulle sige til hendes ord, for han havde det nøjagtig på samme måde, at han bare ville være tæt på hende, men at hun sagde det først, og han derefter trykkede hende lidt mere ind til sig, gjorde vel at det ikke var nødvendigt at gentage det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 9, 2011 18:58:19 GMT 1
Først havde han taget flugten efter en sejr, så havde hun taget flugten efter en sejr.. ja det havde jo været en sejr for hun havde hele tiden haft til formål at vække noget seksuelt i ham for så at skride men det var ikke just gået som hun havde håbet og hun var endt med at falde i sin egen fælde og været nød til at tage flugten. Desværre havde hendes flugt ikke ændret noget for de lå der jo sammen nu og det kunne have været det samme som hvis hun var blevet der. hun lyttede til hans svar og måtte give ham ret i sit stille sind, den sidste sætning fik hende til at se på ham med forundring men også en ny form for generthed og glæde. ”Men.. kan du virkelig acceptere mit liv..? Jeg mener… jeg er skyld i mange af dine landsmænds død, og mange uskyldiges død…” jo hun vidste det, men det ændrede ikke på hendes syn på tingene. Nogle skulle dø, og det var de svage der røg. At han ikke brød sig om det faktum at hun var Necromancer var ikke noget hun kunne gøre noget ved eller ændre, desuden brød hun sig lige så lidt om at han var Paladin som han brød sig om hendes race. Hun vidste dog at han heller ikke kunne gøre noget ved sin race, og næppe ønske at gøre noget ved det. han var god… hun var ond og de var jo hinandens modsætninger. Men var det ikke det man sagde? At positiv og negativ tiltrak hinanden? Han trak hende tættere på sig og hun tog det som tegn til at han også gerne vil. Hun skubbede skoene af og lod dem falde over sengekanten, hendes blik gled atter op til ham og deres blikke mødtes. Hendes hjerte satte pludselig farten op og hendes puls steg en anelse. Det var langt fra tit at hun oplevede at have sommerfugle i maven, og det var aldrig sket i forbindelse med en mand. Hendes blik forlod hans og søgte hans læber for en stund inden blikket igen kort fandt hans, forsigtigt lænede hun sig frem mod ham og trykkede læberne mod hans. Kysset var blidt men alligevel føltes det som om tusind bomber spræng i munden på hende og derfor holdt hun det ikke længe inden hun var nød til at bryde det. Hun undgik hans blik mens hun skiftede sin position og lagde sig med ryggen til ham dog helt tæt på så hun kunne fornemme hans store muskuløse krop mod sin ryg. Hans varme strømmede hurtigt indover hende og fik hende til svagt at sukke. Forsigtigt lod hun den ene hånd glide op og stryge hans kind ganske svagt. Hun havde tit drømt om ham de sidste nætter, og det havde alle sammen været noget i den retning hvilket blot havde frustreret hende endnu mere. Lyden af en høj banken fik revet hende ud af sine tanker, kun kom i tanke om at hun havde låst døren hvilket vagterne nok havde opdaget. ”Pokkers!” mumlede hun irriteret. En tjenestepige havde åbnet døren og ellers var der blevet slået alarm. Lyden af flere personer der kom løbende op ad trappen var overdøvende og larmende, hun sukkede og viklede sig fri fra ham inden hun skyndte sig på benene, hun gjorde tegn til Michael om at skynde sig i skjul skyndte sig hen til døren få sekunder inden den blev hamret ind. Hun åbnet det med et vredt udtryk ”Hvad skal larmen til for!?” hvislede hun vredt. mændene der stod ude for døren gloede på hende i den lette påklædning, nogen blev forlegende og anede ikke hvor de skulle se hende, andre gloede åbenlyst, føreren tog dog ordet ”Døren til palæet var låst.. vi troede at der var indtrængende og at De var i fare” svarede han ”For det første var det mig der låste derned til, for det andet så ville jeres larm have skræmt selv en gud væk! Smut så med jer.. du der.. tør savlet op det er for klamt” en fyr som havde stået med munden åben lukket munden og så væk. Vagterne trak sig bort bortset fra føreren ”Hvorfor låste De?” spurgte han. Hun himlede med øjnene ”Siden hvornår er jeg begyndt at forklarer dig hvorfor jeg gør som jeg gør?” fyren så utilfreds ud ved svaret men vendte blot om og smuttede. Hun smækkede irriteret døren i og vendte sig om..
|
|
|
Post by michael on Oct 9, 2011 19:20:17 GMT 1
At de begge havde valgt at flygte fra den anden efter de havde vundet, dog på hver sin slagmark og med hvert sit forskellige slag, havde længe undret Michael, ligeså meget som de følelser der var blevet vagt i ham til hende. Allerede fra første gang han så hende, vidste han at hun ikke kun var den der kolde og onde personlighed, og det var mest derfor at han havde reddet hendes liv igen, derefter havde han jo så bare stukket af, og den næste gang var det hende der havde skaffet følelserne i ham, selvom de nok havde været der før det?. Han var længe stille ved hendes spørgsmål, for hvad skulle han svare? han kunne jo ikke lyve og sige at han ikke havde et problem med hendes liv, men han ville samtidig ikke såre hende "Jeg kan nok godt accepterer dit liv, selvom jeg vil forsøge at ændre dig fra at slå uskyldige ihjel, og jeg har også slået mange af dine landsmænd ihjel, så det går vel et sted lige op" sagde han roligt og kiggede på hende med et varmt smil og kiggede ind i hendes øjne. At han var God og hun var ond, var ikke noget han tænkte på, javist de kom fra hver deres land, men de følelser han havde for hende, fik ham til at ignorere det. Alt han vidste, var at han bare ville være sammen med hende resten af sit liv, og at han ville beskytte hende med sit eget. Han kunne svagt mærke hendes hjerte satte farten op, og dette fik kun hans varme smil til at blive større. Han nussede hende blidt på ryggen uden at fjerne blikket fra hendes, end ikke da hun smed støvlerne hun havde på. Han fulgte selv automatisk med, og kort efter lå hans egne støvler over ved hans andet tøj der lå på gulvet. Da hun forsigtigt lændede sig frem og kyssede hans læber, og han derved mærkede hendes bløde læber mod sine egne, det føltes virkelig forfriskende, nøjagtig som den første gang de havde kysset, eller rettere da hun havde kysset ham første gang, Han følte den savn efter hendes læber, løfte sig langsomt, så det at hun ikke holdt kysset sålænge fik ham til at sukke lidt. Han fulgte hende med øjnene da hun lagde sig rundt, og han kunne ikke lade være med at smile. Hans hånd begyndte stille og roligt at nusse hende på maven, han nåede kun lige at mærke hendes hånd på hans kind, før han hørte larmen og hun selv fløj op. Michael var allerede ude af syne og ligeså var hans ting da Valencia bad ham om at gemme sig, og fra sit gemmested hørte han alt hvad der blev sagt, det bevidste bare at det havde været dumt at komme her, men han fortrød ikke, og han ville da kravle ind gennem vinduet han hang fra, igen når døren blev lukket. Han kunne hører Valencia skændes med vagten, og var et kort øjeblik bange for at denne ville skade hende, eller sige hende imod, men da dette ikke skete og døren blev lukket eller rettere smækket i kravlede han forsigtigt op af vinduet igen, det var ikke så meget for sin egen skyld han havde gemt sig, i dette lille værrelse ville hendes vagter nok bare være faldet døde om for hans sværd, men så ville hun være i store problemer, hvilket var grunden til at han havde valgt at gemme sig. Han gik roligt over til hende og låste døren, da hun jo kun havde smækket den, derefter lagde han stille sine ting, stillede sig omme bag Valencia og lagde sine arme rundt om livet på hende, han trykkede hende blidt ind til sig, og kyssede hende blidt i nakken. " det var tæt på, men vi klarede det." sagde han og holdt et kort tidspause før han kiggede mod døren igen og derefter ud af vinduet "Vil du have jeg skal forlade dig?" spurgte han forsigtigt, alt han tænkte på var hendes sikkerhed, og hendes liv. Han havde intet af værdig, ikke endnu, og nu da han endelig havde mødt den som betød mest i hans liv, skulle intet og ingen true det, om han så skulle blive det, han havde kæmpet mod hele sit liv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 9, 2011 19:46:44 GMT 1
Hun ventede tålmodigt på svar fra ham og da han svarede kunne hun ikke andet end smile skævt. Han forsøgte at sige det pænt, og det var sødt ”Okay du må da gerne forsøge men jeg tror ærligt ikke det ændre noget… desværre… og jo .. det går vel lige op” svarede hun med et skævt smil. Hun strøg blidt hans kind og efterfølgende havde hun kysset ham. hun havde nydt det, men det havde været for overvældende. Hun ville gerne have kunnet lime sine læber til hans og blot siddet der i alt evighed med ham så tæt på men det havde vidst ikke været muligt, så måtte hun håbe på at deres næste kys ville vare lidt længere. Hun havde sagt at han skulle komme i skjul men han havde været væk inden hun havde set sig om. Hun sukkede, den slags var godt men for meget! tænk at han kunne være så hurtig! Hun havde gået hen til døren i en hurtig tempo, snakkede med selvsikkerhed og viljestyrke hvilket havde gjort vagterne usikre og gjort det klart at alt var i skønneste orden. Da de var væk havde hun smækket døren i og vendt sig om for at opdage at han kravlede ind af vinduet. Hendes hoved gled på skrå, havde han gemt sig derude? Det måtte hun give ham! hun fulgte ham med blikket idet han kom hen til hende efter at have sat sine ting fra sig som han også havde haft med ud. Døren låste han hvilket hun intet havde imod, tværtimod. Hans arme blev lagt om hende bagfra og hans læber strejfede hendes nakke hvilket fik hende til at gyse. Hun blev trukket indtil ham og rakte hånden bagud og strøg atter hans kind, eller rettere, fingerspidserne løb blot kort hen over hans kind i en blid bevægelse. hans ord fik hende til at sukke ”Ja det gjorde vi” hviskede hun svagt tilbage. Ja de havde klarede den denne gang, men hvad så for fremtiden? Skal de leve sådan? Altid? Hun håbede det ikke, men de måtte vel finde på det hen ad vejen. Hun vendte sig om i hans arme ved hans næste ord og så op på ham, hendes arme gled rundt om hans nakke og så havde hun atter stillede sig på tæer, hendes læber strejfede hans ganske flygtigt ”Aldrig Michael… aldrig” hviskede hun svagt inden hun trykkede sine læber mod ham i et intenst passioneret kys. Hendes fingre gled ind i hans hår og øjnene gled i, hovedet gled en anelse på skrå og hun trykkede sin krop mod hans. atter føltes det som bomber der spræng i hendes mund men hun slap ikke kysset denne gang, ville ikke! kunne ikke…
|
|
|
Post by michael on Oct 9, 2011 20:00:44 GMT 1
At hendes første reaktion til hans ord var at smile skævt, var han kun glad for, da han lidt havde frygtet at hun måske ville blive vred i stedet for. for hvad han havde sagt, var jo egentligt lidt at han kun kunne leve med noget af hendes livsstil og ikke den hele. Hendes ord fik et bredt smil frem på hans læber, og et kort drilsk glimt i hans øjne"jeg giver ikke op så let, så mon ikke jeg skulle får det til at virke?" spurgte han med et skævt smil og kiggede ind i hendes øjne. Hvis han havde kendt til hendes ønske om at lime sine læber sammen med hans, bare for at kunne have ham tæt på sig hele tiden, havde han først ikke kunne lade være med at grine, det var lidt komisk men samtidig havde han det på fuldkommen samme måde, han ærgede sig bare dybt over at det havde været så kort. At han havde reageret så hurtigt, var alene af den grund at han havde opdaget larmen hurtigt og faktisk allerede havde været på vej op af sengen da hun rejste sig, derefter havde han jo hurtigt kunne lægge to og to sammen, og var derfor skyndt sig ud af vagten, det havde været hårdt at hænge i vindues karmen, men hans mange år som soldat havde gjort det muligt for ham. Han nød følelsen af at have Valencia tæt på sig, og han kunne svagt mærke hendes gyssen da han kyssede hende i nakken, hvilket blot fik et smil frem på hans læber. Det gyste lidt i ham da han mærkede hendes fingrespidsers blide berøring, noget som han havde længtes efter så længe, han kunne ikke få nok af at mærke hendes hud mod sin, selvom dette egentlig ikke var noget han havde oplevet så meget før, han vidste det bare, og hans krop vidste det. Så selv den lille blide berøring var nok til at få hele hans krop til at ryste lidt et kort øjeblik. "Og det kan vi sagtens gøre næste gang det skulle blive nødvendigt " sagde han med et varmt smil og kiggede ind i hendes øjne, han var stadig dybt forelsket og derfor havde han den følelse at de to kunne klare alt sammen. Han kiggede ind i hendes øjne da hun vendte sig rundt, og et smil bredte sig på hans læber da hendes læber først strejfede hans, og derefter udtrykte de ord han ønskede mest af alt. Kysset der efterfulgte kvalte alle ord han ville have sagt til hende, og han trykkede hende blidt ind mod sig, mens han gengældte kysset lige så intenst og passioneret, denne gang fik han også den følelse af små bumber i sin mund, men hver 'nedslag' sendte en bølge af velvære gennem hans krop og fik ham til at nægte at give slip. Han nussede hende blidt på ryggen som de stod der og alle tanker havde forladt ham, ligenu eksisterede kun Valencia for ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2011 9:43:40 GMT 1
”Du er velkommen til at prøve kære, og så krydser jeg da fingre for at det lykkedes for dig, men jeg advare dig.. jeg er meget stædig” svarede hun blidt og drillende. Ja nu var hun så småt ved at glide tilbage i sit mere drillende humør som hun delvist havde været i under deres sidste møde. Hans reflekser fejlede absolut intet, og på sin vis var det total sexet at have en fyr der kunne et trick eller to som ingen andre kunne, at hænge fast i vindueskarmen var langt fra en ide alle og enhver fik, og selv hvis man gjorde så var det ikke altid muligt for vedkommende at holde fast så længe. Akkurat som hun havde gyst gjorde han ved hendes berøring, hun smilede selv over fornemmelsen af hans stor krop skælve på den måde og det glædede hende utrolig meget at hun kunne få ham til at reagere på samme måde som han fik hende til det. Hun stod nogle sekunder efter ansigt til ansigt med ham, hans ord fik hende til at smile. Hun var enig, desværre var det naive tanker de begge havde, noget der fulgte med en forelskelse… tanken fik hende kort til at hænge fast ved ordet. Forelsket? Var hun virkelig det? hun havde aldrig troede at hun komme til at opleve denne følelse, eller i hvert fald ikke allerede. Tanken gjorde hende ikke urolig, men den undrede hende. Hun nød tanken om at være forelsket.. i ham og holdt fast ved den under kysset. det hele var så overvældende, og det var svært at holde kysset længe især fordi hun syntes at behøve ilt ret hurtigt. Hun nægtede dog at give slip lige med det samme og holdt det så længe hun kunne. Hans arme havde lagt sig om hende, hendes krop blev trykkede mod hans og endnu engang sitrede hendes krop. Hun brød kort kysset for at trække vejret og derved skænke sine lunger den mængde ilt den behøvede. Hendes blik forlod dog ikke hans og få sekunder efter havde hendes læber fangede hans i endnu et kys, denne gang krævende og intenst. Forsigtigt skilte hun læberne i kysset og lod tungespidsen strejfe hans læber, blidt.. forsigtigt.
|
|
|
Post by michael on Oct 10, 2011 12:44:31 GMT 1
Hendes ord, sagt på den blide men drillende måde, fik Michael til at grine, at hun havde sluppet sin facade med at være hård og kold overfor ham, og nu var i det samme drillende humør hun havde været ved deres sidste møde, fandt han kun godt. Han blinkede drilsk til hende og gav hende drilsk et klap i røven. for at undrestrege at han også kunne være drilsk "Det ved jeg du er, men hov, det er jeg jo også så det går nok" sagde han med et grin og blinkede til hende. At han gyste ligesom hun havde gjort, var ikke et problem for ham, det var ngoet som han gerne ville indrømme og gerne ville vise hende, for han nød virkelig hendes kærtegn. Michael nød kysset så længde det varede, og havde umærkeligt bevæget dem over mod sengen, dette var dog gjort uden han selv havde tænkt over det, da han havde været helt opslugt i kysset og det at havde hendes krop tæt på sin egen, sådan som de jo netop stod lige nu. Hendes krops svage sitren, kunne Michael sagtens mærke, hvilket fik endnu et smil frem på hans læber, han nåede dog ikke at reagere på det, før hun endnu engang kyssede ham på munden, denne gang krævende og intenst. Han gengældte det lige så krævende og da han mærkede hendes tungespids strejfe hans læber, skilte han dem forsigtigt ad og lod prøvende sin tungespid mødes hendemens han strammede grabbet om hende blidt og derved fik hende tættere på sig, denne gang var det hans tur til at lukke øjnene svagt og bare leve sig ind i kysset, hans hovede blev dog hvor det var, imodsætning til Valencia's som havde drejet lidt til den ene side. Han nød kysset lidt tid, før han tilsidst sluttede det af, han kørte en hånd op langs hendes ryg og lod det derefter glide igennem hendes hår med en blid nussen. Han lod blikket glide lidt ud til siden så han kunne se på sengen, da han lidt overvejede at få dem der over, men han droppede det helt, lige nu var han glad nok for bare at stå og kiggede ind i Valencia's øjne. Han plantede et ganske kort kys på hendes næse, med et flabet smil plantet på hans læber, og han fik samtidig et gavtyvagtigt glimt i sine øjne, som han stod og kiggede dybt ind i hendes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2011 12:56:30 GMT 1
Hun blev klappet på røven og så en anelse overrasket ud men endte dog med at le en anelse og dog ikke spor højt så tjenestefolk og vagter blev mistænksomme. Ja de var nok begge stædige og deres forhold ville nok blive ret… anderledes end enhver andens. Bare tænk på de to personers stilling i forhold til deres lande så ville man forstå hvorfor. Hun tænkte dog ikke på dette lige nu men fokuseret i stedet for på Michaels perfekte læber som var pressede mod hendes i det hede, intense, krævende kys. Hans læber skiltes som hendes havde gjort, og deres tungespidser mødtes ganske kort. Kysset blev gjort dybere og gled hurtigt fra kys til snav og det varede ved i noget tid inden Michael brød det. Hun havde intet imod at han gjorde for igen havde hun behov for ilt og hun trak derfor vejret dybt ind så hun gav sine lunger den mængde ilt den trængte til. hun opdagede dog nu at de ikke stod langt fra sengen, hvornår de havde bevægede sig dertil anede hun virkelig ikke men det måtte være sket mens hun havde været så fordybet i kysset. Tænk at det kunne ske? At hun ikke bemærkede hendes omgivelser, det undrede hende utrolig meget men på samme tid var det jo ikke så godt, at han kunne rive hende ud af den virkelig verden og på den måde lade hende lukke af for alle lyde og bevægelser… det kunne være farligt. Hun droppede hurtigt tanken igen og vendte blikket mod ham, deres blikke mødtes og hun så det gavtyveagtig blik han stod og sendte hende, hun kneb øjnene tæt sammen til smalle sprækker og så mistænksomt på ham ”Hvad er du ude på?” spurgte hun, noget var han ude på men hvad anede hun ikke, hun flyttede sig ikke væk fra ham, tværtimod stillede hun sig så tæt som hun overhovedet kunne komme på ham. Hun nød desuden fornemmelsen af hans hånd begravede i hendes lange kulsorte hår og den anden hånd der nussede hendes ryg, hendes egne hænder hvilede rundt om hans nakke, hvor den ene blidt nussede ham på nakken og den anden lå helt stille.
|
|
|
Post by michael on Oct 10, 2011 13:07:02 GMT 1
At Valencia blev overrasket over hans klap i røven, fik ham til at grine sammen med hende, dog ligesom hende var det også kun et lavt grin, så de ikke ville blive opdaget, selvom han dog fandt det lidt irriterende at de skulle være så lydløse overfor hinanden, selvom de tydeligvis elskede hinanden højt. Men hvis de blev fundet ville hans liv, og sikkert også hendes være i fare, så de var jo nød til det. Da deres tunger mødtes og kysset blev dybere og blev til et snav brød et svagt smil frem i hans mundvig, mens han bare nød det. Han havde aldrig vidst at han var gået glip af så meget, ved ikke at have en kæreste eller kone i sit tidligere liv, men han var bare glad for at det ikke ville ende på samme måde denne gang, det var han helt sikker på. At hun blev lidt overrasket over at de var kommet til sengen morede Michael en hel masse, selvom han dog gjorde sit bedste for at skjule det, og da hun mistænktsomt spurgte hvad han var ude på, forsvandt det gavtyveagtige glimt i hans øjne, og et uskyldigt dukkede op "Jeg ved ikke hvad du taler om" sagde han med et grin, han nød at have hende tæt, og han nød hendes svage nussen i nakken, han lændte sig frem og kyssede hende krævende på munden igen, og netop som deres læber låste sig sammen, forsatte han med at bevæge sig over mod sengen indtil de til sidste faldt ned i sengen, hende nedest med ham over sig. Han blinkede drilsk til hende og kyssede hende blidt på munden igen. han havde egentlig ingen planer, men de havde hygget sig utrolig godt før vagterne var kommet, og havde fået dem ud af sengen, og det var egentlig den hygge han gerne ville tilbage til lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2011 13:14:33 GMT 1
Hun så fortsat mistænksomt på ham da den uskyldig mine gled frem, han var bare så meget ude på noget! Og hun ville vide hvad! hun ville have brokket sig men han havde standsede det ved at trykke læberne mod hende og hun havde gengældt kysset og igen glemt alt om sine omgivelser. hun nød hans læber mod hende, fornemmelsen fik sommerfuglene i maven til at vågne og gøre sig bemærket. Pludselig blev kysset brudt og hun havde madrassen mod ryggen. Hun gispede svagt overrasket over det korte fald men havde ikke rigtigt fået tid til at sige noget – endnu engang – inden hans læber igen var der. Hun gengældte det mens hun svagt smilet i kysset, hendes ben gled rundt om livet på ham og trak ham derved tættere ned over hende. Havde det været det han havde været ude på? hvis ja så havde hun absolut intet imod det! tværtimod måtte han gerne komme med flere af disse glædelige overraskelser. Hun brød svagt kysset for at viske træ ord ”Jeg elsker dig” inden hun igen fangede hans læber i kysset og gjorde det hårdt, intenst og krævende.
|
|
|
Post by michael on Oct 10, 2011 14:54:02 GMT 1
Hendes forsat mistænksomme mine fik bare Michael til at grine lidt af hende, og grinet forsatte i hans øjne da han så hvor hurtigt hendes mistænksomhed forsvandt da deres læber låstes sammen i et kys. At han havde sådan en 'magt' over hende morede ham, selvom hun dog også havde den helt sammen magt over ham, når hun gjorde det. det havde hun jo bevidst ved deres sidste møde, hvor hun stortset havde fået ham til at falde pladask for hende, bare ved at give ham et enkelt kys. Han kunne tydeligt mærke hendes smil da hun gengældte det andet kys, og dette fik ligeledes ham til at smile, et smil der kun blev større da hun smed sine ben rundt om ham og derved fik trukke ham tættere ind til hende. han lod meget forsigtigt sine hænder gå på opdagelse over hendes krop, det var egentlig ikke noget han som sådan tænkte over, da hans hjerne havde slået helt fra ved kysset de nu havde. Han stoppede dog det hele og kiggede forvirret og undrene på valencia, de tre ord hun lige havde sagt, han havde aldrig regnet med at hører, og slet ikke for hende. Han fik dog ikke nået at sætte ord på, da han var blivet så forundret at han ikke vidste hvad han skulle gøre, og da hun så fangede hans læber igen, gengældte han kysset lidt inden han stoppede det og kiggede ind i hendes øjne. Der var tydelig forvirring i hans øjne, men samtidig var det også tydeligt at hende ords glædede ham. Han havde det på samme måde, men han vidste virkelig ikke hvad han skulle sige nu. Til sidst opgave han bare og kyssede hende blidt på munden mens han blidt nussede hende i siden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2011 15:58:14 GMT 1
Ja han havde en magt over hende, og hun havde en magt over ham så de var vel kvit. Desuden ville hun nok godt kunne få ham til at opleve den samme forvirring og vise sin magt som hun havde gjort sit hvis hun ellers kunne tage sig sammen til det. Det var som om at hun havde tænkt på ham, og ønsket ham i sin nærhed så tit de sidste par dage at hun lod ham have hele magten blot han blev. På den anden side var hun træt af at kæmpe imod, det havde hun gjort hele sit liv og enhver mand hun havde været sammen med havde hun udnyttede manden så groft at denne havde hadet hende for det. Hadet hendes person.. men elsket hendes krop. Hun bemærket at smilet blev større over hans læber da hun slyngede benene rundt om ham, godt han intet havde imod det, ved denne lille bevægelse gled hendes natkjole yderligere tilbage og afslørede nu hendes trusser. Hun fornemmede hvordan hans hænder gik på opdagelse hen over hendes krop, og sjovt som hver berøring brændte, ikke på en ubehagelig måde, tværtimod, hun elskede hans berøringer. Hans forvirret blik fik hende til at smile svagt men ikke give ham en chancen for at svar, ja de ord var sågar kommet bag på hende og hun vidste ikke hvordan hun skulle eller kunne forklar dem. atter brød han dog kysset og så forvirret på hende, hun strøg ham blidt hen over kinden uden at sige noget mere, lod blot blikket vise ham at hun mente det fuldt ud. Det så ud som om han gerne ville sige noget men hvad vidste han vist ikke selv, han opgav dog til sidst og deres læber fandt sammen inden hans ene hånd nussede hende i siden. Hun gyste svagt, men nød det fuldt ud. Hendes ene hånd forlod hans nakke og strøg hen over hans hals og ned over hans bryst.
|
|
|
Post by michael on Nov 1, 2011 10:55:45 GMT 1
Michael kiggede længe på Valencia, at de var hvor de var kom egentlig langt bag på ham, for det gav virkelig ingen mening. De burde være de værste fjender, og alligevel lå der her sammen, kyssede, nussede og hun havde lidt sagt at hun elskede ham, og han måtte indrømme at han også elskede hende, han havde dog bare ikke vidst hvordan han skulle få det sagt til hende. Han stoppede deres sidste kys og lod bare blikket hvile på Valencia længe, mens han prøvede at finde ud af hvordan han skulle sige sine ord ”Jeg elsker dig Valencia, jeg ved godt vi ikke burde, og at der sikkert vil kommer problemer ud af det her. Men jeg elsker dig og jeg vil ikke forlade din side” Han smilte til hende og lod blidt sine hænder glide hen over hendes ben der var svunget rundt om ham. Han lagde sig igen ned over hende og lod sine læber møde hendes endnu engang, hver gang de rørte hinanden så var det som om en varme skyllede gennem hele hans krop, og fik hans hjerte til at banke hurtigere, noget hun sikkert kunne mærke da hun førte sin hånd ned over hans bryst. At hun før havde udnyttet fyrer og derved fået dem til at hade hende, ville et eller andet sted ikke komme bag på ham hvis han vidste det, men samtidig var han helt sikker på at hun ikke ville gøre det samme ved ham, hun havde trods alt løjet for hendes vagter, og derved skjult ham og sørget for at han ikke blev fanget. Han brød endnu engang kysset, og trak sig forsigtigt ud af hendes benlås omkring ham, hvorefter han rettede sig op og fik smidt sin bluse af før han lagde sig ned over hende endnu engang. Han lod sine hænder glide op over hendes kinder og lod dem glide gennem hendes hår mens han lagde sig ned og gav hende flere små blide kys på munden, før han flyttede hovedet lidt væk og kiggede ind i hendes øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2012 10:28:26 GMT 1
Kysset blev brudt idet han endelig fandt ud hvad han ville sige, hans svar gjorde det på ingen måde lettere. Eller jo lettere hvis man så på den intime del af det her, men hvis de skulle se ud over længere tid og tænke på fremtiden ville det her blive et kæmpe problem. Hun følte sig godt dum over at have ladet dette køre så længe men på den anden side havde hun intet imod det, hun ville have ham ved sin side, have ham hos sig selvom det gik imod alle hendes ideer og principper. ”Du ved vel godt det ikke vil blive let…?” sagde hun lettere spørgende og med et bestemt blik rettet i hans. Hans hænder strøg langs hendes ben og hun løsnede ikke grebet om ham lige med det samme, hun nød fornemmelsen af hans hænder der. Atter var hans læber pressede mod hendes og hun gengældte kysset som hun snart gjorde mere krævende for hun ønskede mere af ham end det hun fik og det han gav hende. Han havde det vidst på samme måde for han brød kysset og flyttede sig en anelse væk hvor hun lod sine ben forlade ham og lægge sig på sengen ganske roligt. Hendes blik fulgte ham mens han trak sin trøje af og atter lagde sig over hende. Hun lod sine fingre stryge hans hud ganske blidt og i blide kærtegn hvor hans læber atter blev trykkede mod hendes i enkelte kys. Hendes hænder gled rundt om ham og op til hans nakke hvor den ene hånd standsede der mens den anden blidt tog fat om håret i nakken hvor hun trak ham tættere på. Hun gøs svagt af forventning og lyst til ham, for hendes begær havde virkelig ingen grænser lige nu, og det voksede blot sekund for sekund.
|
|
|
Post by michael on Feb 15, 2012 12:43:26 GMT 1
Hvilke problemer hun måtte have med at de var faldet for hinanden havde han kun en svag anelse om, selvom han var ret sikker på at han vidste hvad det handlede helt om. Han havde jo engang været nød til at gemme sig fra hendes vagter fordi at han var eftersøgt for at have fortalt sandheden uden at tænke på at folk næppe ville forstå noget som helst om det. Heldigvis havde han lært sin lektie hurtigt og havde derfor ændret sin tøj stil og sin måde at tale på. Han lod sine øjne møde hendes med et drilsk smil ”sig mig er Dvasias frygtløse spionleder blevet bange?” spurgte han drilsk til hendes spørgsmål og kyssede hende så blidt på siden af halsen, hvorefter at han kiggede ind i hendes øjne igen ”Intet der er nemt at få, eller let at holde er værd at have” sagde han meget filosofisk, for det passede jo faktisk, hvis det havde været nemt for dem ville ingen af dem sikkert have fået følelser for hinanden til at starte med. Han nød følelsen af hendes ben rundt om ham og følelsen af hendes nøgne hud under hans hænder, det var næsten for meget, og det gjorde bare at han ville have mere af hende hele tiden, det var også derfor at han glædeligt gjorde kysset mere krævende da hun gjorde det, og han nappede hende lidt hårdt uden at det ville gøre ondt, i hendes underlæbe, hvor hans så fangede begge hendes læber igen i kysset. Da han havde smidt blusen skyndte han sig bare over og ligge over hende igen, og han nød følelsen af hendes blide kærtegn omkring hans hud. Han lagde sine hænder mod hendes knæ og lod dem så meget langsomt og pirrende glide op af hendes inderlår mens han lod hende trække sig mere ned til hende. Han kunne næste mærke hvor meget lyst hun havde til ham, og det fik bare et frækt smil frem på hans læber uden at han brød kysset, da hans hænder kom til hendes lysk, stoppede han drilsk sine hænder før de kom i kontakt med noget som helst andet end den følsomme hud på inderlåret, mest for at pirre hende og drille hende da hun sikkert havde forventet noget helt andet.
|
|