|
Post by elian on Feb 19, 2012 22:03:00 GMT 1
Elian stod lidt og overvejede hvad han skulle svare til det hun sagde ”Ja på det punkt er vi vel meget ens” sagde han bare og pointerede at hun nok var lige så glad for at få opmærksomhed som han virkede, egentlig var han lidt ligeglad om han ville få opmærksomhed eller ej, men han prøvede jo at holde sit skuespil i form. Hvor gammel hun var vidste han intet om og han var egentlig også lidt ligeglad med det. For uanset hvor gammel hun egentlig var, så var hun utrolig god til at irritere ham, selvom han også selv havde bedt om det et eller andet sted, ved først at skubbe hendes mand i vandet for derefter at flambere alle dem som arbejdede for hende. De fleste af dem var forsvundet nu selvom der stadig var dem som var blevet slået bevidstløse af hans ild. At hun var tæt på at grine af ham, kunne han næsten se på hende og han måtte indrømme at det faktum at hun ikke gjorde det gjorde ham forbavset, at hun kunne lade være. At hun havde så meget pli eller hvad det end måtte være der stod bag at hun ikke gjorde det, og det var hvad der for et kort øjeblik fik ham til at stoppe op. Det skulle han dog imidlertid ikke have gjort, da det næsten var med det samme at han stoppede op af hendes sensuelle kræfter fik et tag i ham, og hans øjne blev næsten helt blanke som om at hjernen bag dem var blevet slukket. Han vendte sig automatisk rundt og gik tilbage til hende, som havde han ingen kontrol over sin egen krop, da han var kommet helt hen til hende, stillede han sig tæt på hende og lagde en arm rundt om hende ”Dig og mig, nu hvad siger du?” spurgte han med et frækt smil på læben mens han lænede sig ned for at kysse hende på siden af halsen. Det var tydeligt at hendes sensuelle kræfter havde fået sit tag i ham, og at han ikke længere tænkte klart
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2012 22:26:46 GMT 1
Han stoppede op allerede inden hendes evner nåede ham, og dog vendte han sig først om da hendes evner havde fået tag i ham. Hun kunne ikke andet end smile muntert over synet af det blanke udtryk i hans øjne, et suk brød hendes læber efterfulgt af en hovedrysten. Det havde været lettere end hun havde troede. Snart stod han helt tæt på hende, og hans arm gled om hende og bragte ham helt tæt på hende, eller omvendt, hun helt tæt på ham. Hendes hænder blev placeret over hans bryst næsten med det samme hvor hun ikke kunne andet end smile morerene over hans ord, hun afviste ikke kysset på halsen for hun syntes i det øjeblik at have behov for det. Roligt førte hun ansigtet tæt på hans, lod sin kind strejfe hans for derefter at hviske ham i øret mens hun på samme tid lod sine evner slippe taget i ham ”Havde du ikke ønsket det, havde det været svære at få dig til det” hviskede hun. I det mindste ville ingen høre hvor let han var at fange i fælden, og endnu mere heldigt var der ikke nogen som havde set det. Det havde været sjovt, og om det var slut nu anede hun i den grad ikke men det ville hun jo finde ud af om ikke så længe når han kom til sig selv og så hvor tæt på han stod i forhold til hans kulde og flabethed før. ”Jeg troede du ønskede at jeg hoppede den anden vej som en eller anden frø” lød hendes stemme endnu engang lavt og dog nu med blikket rettet i hans.
|
|
|
Post by elian on Feb 19, 2012 22:41:27 GMT 1
Han lagde godt mærke til hendes muntre smil, at det skyldtes at han havde været så nem at fange i hendes spind anede han ikke, ja rent faktisk var han helt blank der, og kunne ikke tænke på andet end at være sammen med hende, som en hver mand ville når de først blev fanget i hendes kræfter. Han ænsede slet ikke hendes suk eller hendes hovedrysten da hans blik var et helt andet sted som han gik over mod hende. At have hende helt tæt på sig var kun noget der fik ham helt oppe og kører, da hendes evner havde vagt begæret i ham, noget han havde holdt skjult de sidste mange år, så det var nok derfor han havde været så let, fordi han et sted var virkelig langt ude, han havde i flere tusinde år afvist et begær som alle mænd havde. Da hun lod sine evner slippe taget i ham blinkede han lidt med øjnene som de blev klare igen og kiggede på ham. ”af hvad for noget?” lige i starten efter hendes evner havde sluppet ham var han ikke helt klar over hvad der skete, men da han så hvor tæt de stod, blev han stille et øjeblik, før han fik et frækt smil på læben ”Så du kom med alt det besvær, bare for at få mig tæt på dig? Hvorfor sagde du det ikke bare til at starte med, når vi begge gerne vil” Egentlig var han ikke sikker på hvad han ville, for selvom hendes evner havde sluppet taget i ham, så ville begæret ikke bare sådan gå ind, og så var han heller ikke typen der stoppede når han først var begyndt på noget ”På det tidspunkt smed vi jo trusler mod hinanden, det er vi jo ovre nu” sagde han med et frækt smil og lagde også sin anden arm rundt om hende og lod sit blik fange hendes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2012 22:49:09 GMT 1
Da hendes evner havde sluppet taget i ham var der i hvert fald nogle sekunders forvirring, men da disse var over flyttede han sig ikke eller skubbede hende væk eller blev vred. Alle de ting hun havde forventet skete ikke, derimod blev han lige hvor han var, med det frække nærmest udfordrende smil over sine læber hvor hun så op på ham lettere forundret. Han blev ikke vred? Hun ville selv være blevet vred hvis det havde været omvendt, derfor var hans reaktion noget der måtte undre hende dybt. Hans anden arm blev lagt om hende og hun blev derved trukket endnu tættere på. ”Jamen dog, du kan da være en noget ond mand hvis du er i dårlig humør hva..” lød hendes svar i en lettere drillende tone men nu med læberne lige ude for hans dog uden at berøre hans overhoved. Hendes blik forlod hans og gled kort hen over hans læber for derefter at blive vendt mod hans øjne igen. Var hun trængende? Ikke just, hun kunne nok klare nogle dage endnu uden at være en mand tæt, men skulle hun lade en chance gå hende forbi når nu en selv kom til hende? Hun overvejede det roligt, i hendes hoved handlede det hele om hvor godt hun kunne slippe af med det, men nu kendte hun ham jo ikke, og han kendte hende heller ikke så der var vel intet galt i det? Hun var endnu ikke helt sikker, men afvise en mulighed uden at tænke over den ville hun ikke så hun ventede på et svar fra ham inden hun traf sin beslutning.
|
|
|
Post by elian on Feb 20, 2012 11:44:44 GMT 1
Han kunne se hvor forundret hun blev da han ikke gjorde hvad mange måske ville have forventet da hendes evner slap deres tag i ham, hvilket blot fik ham til at grine af hende mens han rystede lidt på hovedet ”Man kan ikke læse mig helst så nemt som man skulle tro, jeg har en del tricks i ærmet” sagde han med et drilsk glimt i øjet som han stod og betragtede hende. Han lod roligt sine hænder glide i blide og alligevel pirrende bevægelser over hendes ryg som de stod helst tæt, selvom han dog stoppede op på et tidspunkt da han hørte en advarende rumlen, som dog kun kom i hans hoved #hvad har du gang i? Du ved intet om hende og hun har lige brugt sine evner på dig!# Elian rullede kort med øjnene da hans drage brød ind og for en stund blev han helt fjern ud ad til # Bland dig uden om Sarkatrax, jeg har styr på det her, og desuden, hvis jeg kommer i problemer kan du jo altid komme mig til undsætning. Bare rolig jeg vil ikke afsløre noget omkring os, slet ikke hvem vi virkelig er# Da Sarkatrax flyttede sig fra hans sind igen, vendte Elian tilbage til virkeligheden og fangede lige kort hvad det var hun sagde. ”Tja selv den bedste mand, kan få sine værste sider frem i nærheden af en Utrolig smuk ung kvinde.” sagde han med et glimt i øjet, som om intet var sket. Han fulgte hendes øjne og kunne næsten se hvor hendes tanker gik, om det virkelig var en god ide, det de havde gang i eller ej ”Nej det er næppe nogen god ide, Men det er de dårlige ideer man får gennem sit liv, som skaber en, og som gør man har det sjovt” sagde han med et drilsk smil. Han lod hende tygge lidt på det han havde sagt, før han tog beslutningen for hende og efter kort at have kigget rundt for at se om der var nogen, hvilket det ikke var, fangede han hendes læber i et krævende og lidenskabeligt kys. Om hun havde besluttet sig om det ene var rigtigt eller forkert var lige meget for ham, han gjorde hvad han ville og da hun selv havde været skyld i det her, følte han ikke at han skulle være videre forsigtigt og lade hende styre det, han var trods alt en mand og derfor ville han ikke lade en kvinde styre ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2012 12:38:11 GMT 1
Hans latter gjorde hende intet i stedet for så hun blot spørgende op på ham og hævede drillende det ene bryn ved hendes ord. ”Virkelig…? Så må du da vise mig nogle af dine tricks” svarede hun muntert og med et drillende smil over læberne. Hans fingre strøg ned over hendes ryg i pirrende kærtegn som blot fik hendes krop til at sitre svagt, hun var og forblev sensueldæmon, kærtegn og strøg var altid noget der ville påvirke hende om hun var trængende eller ej. Han blev fjern i blikket hvilket hun da tydeligt bemærket og hvilket undrede hende, hans synes at låse sig inde i sine egne tanker og dette fik hende til at se på ham med et spørgende udtryk, hvad optog hans sind siden han var blevet så fjern i blikket så pludseligt. Nogle sekunder efter blev han sig selv og svarede hende hvilket fik hende til at le ”Jeg elsker komplementer, men den der har jeg da ikke hørt før… og dog, måske har du ret” svarede hun og blinkede drillende til ham. Der var måske noget om snakken, kvinder kunne få det værste frem i mænd. Enten kunne han læse hendes tanker, eller også kunne han se hvad hun tænkte på, selv håbede hun på det sidste ”Du fortalte ikke du var tankelæser” sagde hun drillende, fornemmede nu hvor irriterende det var med en kjole som den hun bar for hun kunne virkelig ikke udfolde sig eller sine evner overfor ham, det behøvede hun dog heller ikke for hans læber blev snart trykkede mod hendes i et krævende og lidenskabeligt kys som hun i starten forsøgte at bryde men efterhånden gav sig hen til og lod sig derimod nyde det. Beslutningen var vidst så godt som truffet, og hun lod sine læber gengælde kysset lige så krævende og lidenskabeligt mens hun trykkede kroppen yderligere ind mod hans.
|
|
|
Post by elian on Feb 20, 2012 13:23:42 GMT 1
Elian blinkede drilsk til hende ved hendes ord ”En dygtig tryllekunstner afslører aldrig sine tricks og det gør jeg heller ikke, men hvis du spiller dine kort rigtig kan det være du får lov at opleve dem” Han kunne mærke på hende hvordan hendes krop reagerede på hans pirrende kærtegn, hvilket blot fik et frækt smil frem på hans læber, så helt kold var hun heller ikke. Han forsatte sine pirrende kærtegn, mens han skiftende lod sine hænder blive kølet ned og blive varmet op gennem sin vand og ild magi, dog uden at der hverken kom vand eller ild ud over hendes kjole. Han vidste hvordan et menneske, eller en dæmons krop reagerede på skiftende kulde og varme, når det blev brugt på den rigtige måde kunne det virkelig pirre kroppen og give ham et trick som de færreste havde, det krævede så også ekstra kontrol at kunne gøre det uden at der skulle gå ild i hendes kjole eller den skulle blive driv våd. Han lagde slet ikke mærke til hendes spørgende udtryk, da det han var optaget af at diskutere med sin drage. ”Du har endnu ikke mødt en mand som mig, det kan jeg love dig. Når jeg er færdig med dig, vil du sukke efter mere, og efter at hører flere komplimenter” sagde han med en tydelig selvsikkerhed i sin stemme. Han blinkede kækt til hende ”Du har nogen smukke øjne, de minder mig om den tåge der dækker horisonten når solen står op, efter en kold men tryg nat. ” sagde han og smilte frækt til hende. Han grinte af hendes sidste kommentar og trak lidt på skulderne ”Der er meget du ikke ved om mig” Han lod sine fingre glide over hendes ryg og ned mod hendes bagparti mens han lod deres læber mødes, at hun først prøvede at bryde dem, uden held morede ham en hel del. Og da hun så gav sig hen til kysset og nød det, mens hun samtidig trykkede sin krop ind mod hans, fik han et kort smil, og slap kysset og hendes krop og trak sig lidt væk fra hende med et drilsk smil ”Men så igen, en kvinde i din position, ville jo aldrig have noget at gøre med en mand som mig, så du må heller smutte mens du stadig kan” han smilte drilsk til hende hvorefter han meget langsomt begyndte at gå væk fra hende for at give hende en chance for at gøre noget, samtidig med at hun ikke skulle se at han grinte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2012 14:03:23 GMT 1
”Spiller mine kort rigtigt? Skal jeg nu til at arbejde for det” svarede hun med et suk der dog tydeligt bare drilleri, for hun mente det ikke om end hun ikke brød sig om tanken om at skulle arbejde, det gjorde hun ret tit syntes hun selv. Hans fingre dansede i drillende kærtegn over hendes ryg hvor hun tydeligt fornemmede hvordan temperaturen på hendes fingre ændrede sig. Var han dæmon? Andet kunne han næsten ikke være. Hendes krop reagerede dog fortsat over hans kærtegn, svage suk brød hendes læber og hun skuttede sig, ikke af ubehag men derimod for at få mere af disse kærtegn. Ved hans næste kommentar kunne hun ikke andet end bryde ud i latter ”Så det tror du? Jeg vil nu nok sige det omvendte, vent og se hvad der vil ske når jeg er færdig med dig” svarede hun ligeud og lige så selvsikkert, stemmen var lav, hviskende og drillende. Han fortsatte, ordene fik et muntert glimt frem i hendes øjne ”Åh pus, det er da også noget nyt, jeg får ellers tit at vide at mine øjne er farlig at se ind i, som en fælde der altid står klar til at fange en bytte” svarede hun lav, hviskende, sensuelt og med læberne ikke langt fra hans hvor hendes blik hvilede i hans med de blågrå øjne fæstnede i hans. Da han sagde at der var meget hun ikke vidste om ham dukkede endnu et smil frem over hendes læber ”Og du ved intet om mig… så pas du på” svarede hun med en drillende tone hvor hun så roligt på ham. Hans hånd strøg ned over hendes ryg og ned mod hendes ende hvilket nærmest trak hende tættere på hvis det da overhoved var muligt. Kysset blev dog sluppet og han trak sig væk, hun lod tungen stryge over underlæben for at få den sidste smag af ham med sig. Hans ord kom da bag på hende men hun kunne ikke lade være med at le en sensuel og blid latter da han vendte ryggen til og bevægede sig væk fra hende ”Tror du jeg vil have noget med dig at gøre…? Det er da bare for at hygge sig kære…” svarede hun ”Men du burde vide at du ikke når langt…” fortsatte hun og mente derved hendes sensuelle evner der let kunne fange ham igen.
|
|
|
Post by elian on Feb 21, 2012 17:31:05 GMT 1
Elian betragtede tænksomt kvinden foran sig med et grin ”Selvfølgelig skal du da det? Havde du regnet med noget andet?” spurgte han med et grin, hun havde trods alt ikke fanget ham i sine evner længere og så var han ikke typen der bare hoppede med hende i sengen uden at give hende noget modspil, noget han var sikker på hun ikke fik ret så tit. Han kunne tydeligt se hvordan hun nød hans kærtegn og den måde han ændrede temperaturen i hans hænder. Han grinte drilsk og forsatte med at give hende sine kærtegn, dog lod han temperaturen flade lidt mere ned, så det blev koldere for hende at mærke hans hænder på ryggen. ”Det er ikke mig der skutter mig og kommer med svage suk lige nu” sagde han med et grin og blinkede til hende. Han fik derefter et charmerende og drilsk glimt i øjet. ”Måske er det fordi jeg ikke har noget imod at blive fanget af dig, eller også er det fordi jeg ikke er noget normalt bytte der kan blive fanget af en lille fælde” sagde han med et mystisk smil på læben for at give hende noget at tænke over. Han lod ikke sine læber rører hendes selvom de var tæt på, bare for at se hvorlangt hun havde tænkt sig at gå. ”Men dog, jeg ved hvad du er, du ved endnu ikke hvad jeg er” sagde han med et grin hvor han betragtede hende. Han havde intet imod at hun kom tættere på selvom det på det nuværende tidspunkt næsten ikke var muligt for dem at komme tættere på hinanden. Han kunne ikke lade være med at smile da han lige nåede at se hvordan hun lod tungen stryge over hendes underlæbe før han havde vendt ryggen til hende ”Hvis det er sandt, ville du jo ikke mene det var nødvendigt at stoppe mig vel? ” sagde han med et drilsk glimt i øjet mens han vendte sig rundt og kiggede på hende med hovedet let på skrå.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2012 17:53:42 GMT 1
Ved hans ord gled et skævt smil frem over hendes læber hvor hun sænkede stemmen så kun han kunne høre hende ”Ærligt…? Ja, jeg havde tænkt mig en hurtig tur i høet og så var det det… men det kan jeg altid få hvis jeg ønsker det” svarede hun med en rolig beherskede tone der emmede af sensualitet, blidhed og nogle af hendes evner til at holde folks opmærksomhed. Hun nød hans kærtegn, det lagde hun jo ikke skjul på ganske enkelt fordi han ville komme til at høre dem alligevel hvis de kom længere end det de var i nu. Hendes krop elskede disse små pirrende kærtegn der på sin vis kunne tænde et skjult begær og gøre hende helt rastløs og hungrende. Da han påpegede netop disse små suk smilede hun ”Du nyder jo at høre dem, som sød musik i dine øre… ” svarede hun med en lige så munter og drillende tone om end hun havde valgt at beholde den stille og hviskende stemmeleje. Den mystiske tone fik skam tanker i gang, men hun så fuldkommen uanfægtet på ham hvor hun lod sine læber nærme sig hans, strejfe dem ganske blidt og dog flygtigt med en strejf af sine sensuelle evner ”Det der kender jeg skam svaret på, jeg kan mærke det og føle det i dig” svarede hun mens hun lod to af sine fingre snige sig ind mellem to af skjortens knapper og strejfe hans bar hud. ”Jeg tvivler på at du ved hvad jeg er… synet kan.. bedrage” svarede hun ganske roligt ved hans ord der måske lød mere selvsikre end de burde være. Han standsede, vendte sig om mod hende idet han svarede på hendes ord ”Jeg mente skam hvad jeg sagde, jeg ønsker ikke andet end at hygge mig lidt…” lød hendes svar. Hun ville da absolut ikke se til hans side så snart de var færdige, sådan var hun, sensueldæmon. Desuden var andet slet ikke tolereret i hendes familie, man giftede sig ikke eller fandt sammen med andre end dæmoner.
|
|
|
Post by elian on Feb 25, 2012 15:17:33 GMT 1
Elian lod sit smil fra før blive på hans læber ved hendes ord, hvilket fik ham til at betragtede hende i stilhed længe ”Nej jeg vil gerne have du lyver for mig” sagde han med et stemme der nærmest dryppede af den ironi han havde lagt i den. Han måtte indrømme tanken tiltalte ham faktisk, en hurtig tur i høet var noget han ikke havde haft længe, og som en mand så havde han en hel del begær efter smukke kvinder, noget som denne kvinde virkelig kunne spille på, sikkert på grund af hendes race som hvert fald tydeligt indeholdte spor af sensuel dæmon, om det var alt hvad hun var, var ikke til at sige, ikke endnu hvert fald. Han elskede at se hvordan hendes krop reagerede på hans små pirrende kærtegn, der var ikke noget bedre når han alligevel gav sig hen til en kvinde, så at se at hun nød det så meget som hun måtte gøre nu. Han prøvede dog at forblive rolig overfor hende, der var ingen grund til at de skulle skynde sig, efter hans lille nummer på havnen, var der ingen andre i nærheden af dem, og hvad end frygt som hun måtte have haft for at blive opdaget, måtte for længst være forsvundet fra hende nu. ”Det må jeg indrømme at jeg gør. Hvilken mand ville kunne være helt kold over for den slags?” spurgte han med et selvsikkert glimt i øjet. Han brugte det samme stille og hviskede stemmeleje som hun gjorde brug af. De stod jo helt oppe af hinanden, så der var ingen grund til at tale højt, de var trods alt de eneste der var nød til at hører hvad der blev sagt. Han havde håbet af hans mystiske tone havde fået sat gang i tanker hos hende, men da hun ikke viste nogen tegn på dette, så kunne han ikke være sikker i sin sag om det måtte være tilfældet eller ej. Han lod hende strejfe hans læber med et grin og lod sine læber fange hendes igen. Det var dog kun et overfaldes og pirrende kys, som derefter blev afsluttet af et lidt hårdt nap i hendes underlæbe, dog stadig uden at han fik bidt hul. ”Så det kan du? Jamen hvad fortæller dine evner dig ellers?” spurgte han med et drilsk smil, det var egentlig ikke fordi at hun havde behov for sine evner for at kunne finde ud af hvad der var rigtigt, en hver kvinde der forstod at tirre en mand ville kunne mærke det på ham da hele hans krop sitrede svagt. Denne sitren blev ikke mindre da hendes fingre strejfede den bare hud på hans overkrop, hvilket fik et smil frem på hans læber, et smil som kun blev større ved hendes ord ”Det behøver du ikke forklare mig” svarede han til hendes ord, igen med den mystiske tone. Han var selv langt mere end hvad han så ud til at være, og hun havde endda kun set en brøkdel af det han var i stand til. Den ild magi han havde brugt til at forsvare sig med, eller den vand magi han havde brugt til at gå på vandet, var ingen ting for ham. Han kunne nærmest have gjort det i søvne, hvis det var det han ønskede. Selv hvis hun fik ham til at vise hvad han virkelig kunne foran hende, i dette øjeblik, ville hun ikke kunne få det at se, for selvom han var stærk når han var alene, var han langt stærkere med sin drage tæt på sig, da deres forbindelse så også blev stærkere. Han vendte sig roligt rundt og gik tilbage til hende, for at stoppe op, med kun nogle ganske få centimeter mellem deres kroppe, hvor han kiggede hende dybt ind i hendes øjne. ”Jamen hvis du kun er ude efter lidt hygge, må du finde dig en anden at gøre det med, men hvis du er frisk på en hed…” han stoppede sin sætning der og kiggede så op i himlen med et dømmende ansigtsudtræk, før han endnu engang vendte sit blik mod hende ”En hed nat, du sjældent har prøvet før, er du kommet til den rette” sagde han med en fuldkommen ro og selvsikkerhed i stemmen, mens hans læber krusede i et charmerende smil, med en undertone af et frækt smil gemt i sig, og et blik der nærmest slog gnister i den sensuelle atmosfærer der var omkring dem. Han sørgede omhyggeligt for at mens han havde snakket, at deres kroppe havde været pirrende tætte på hinanden, dog uden at rører det mindste. Han flyttede sin ene hånd op til hendes hals og lod den glide pirrende op af hendes kind, op til panden og lod den derefter glide gennem håret, mens han fik et drilsk smil på læben ”Men selvfølgelig, det er ikke alle kvinder der ville være i stand til at klare dette, så måske er du en af dem, som kun kan holde til lidt hygge som du siger” han flyttede igen sin hånd og kiggede hende derefter meget dybt i øjnene for at se den mindste gnist af interesse eller begær som måtte være at finde i hende. Han gjorde ikke alt dette fordi han regnede med at han ville se hende igen. Ingen af dem vidste overhovedet hvem den anden var, de havde ikke engang nogle navne at gå ud fra hvis de skulle tage og lede efter hinanden igen, det var deri at noget af den mystik som gjorde det hele mere spændende lå for ham. Han kunne trods alt få en kvinde let, men en kvinde som hende havde man skulle lede længe efter, hun kunne give ham et ordentligt modspil og hun var tydeligvis en vigtig person det havde hun selv sagt, og ud fra hvordan de andre mænd, dem som han havde brændt godt og grundigt, havde fulgt hendes mindste ordre måtte han tro på hende. ”nå hvad siger du frøken? skal vi gå værd til sit, eller er du klar til at have en hed nat, du vil tænke tilbage på fremover?” Han smilte selvsikkert til hende, og bukkede sig så frem, så deres kroppe for første gang rørte hinanden, mens han plantede et kys på hendes mundvige, for derefter at fange hendes læber i et krævende kys, mens han svang sine arme om hende og trak hende ind til sig. Han lod sin tunge skyde hen over hendes læber i et forsøg på at skille dem ad og få adgang til hendes mundhule.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 25, 2012 17:05:51 GMT 1
Ironien der ikke var til at tage fejl af fik hende til at himle med øjnene, hvor barnligt, det der gav absolut ingen ekstra point hos hende, tværtimod fandt hun ham.. latterlig. At tanken derimod ville tiltale ham tvivlede hun ikke på, mænd var jo ret gode til at lægge i med kvinder og lade som om de aldrig kendte dem bagefter, og de kvinder der så blev gravide eller fik problemer måtte lide helt alene uden at kunne gøre noget ved det overhoved. Typisk mænd! at hun kunne spille på hans begær var hun slet ikke i tvivl om, selv hvis han havde været aseksuel ville hun nok være i stand til at vække ting og sager frem i ham, ting han nok ville hade hende for når de engang var færdige men mon ikke hun var ligeglad. Ingen grund til at skynde sig? Der var da en del grund! Hun ville have det overstået så hun kunne komme videre, det langsomme og pirrende var ikke lige hende, tingene skulle gå hedt og hurtigt for sig så var hun glad. hans svar fik et skævt dog nydeligt smil frem over hendes læber ”Lige netop…” svarede hun muntert. Mænd kunne jo godt lide at vide at de gjorde det rigtigt, og den slags lyde kunne opmuntre dem til at fortsætte og endda også vække deres begær. Hun bed sig naturligvis mærke i den lave tone han havde brugt, og hun havde da absolut intet imod det, derimod fandt hun det morsomt og… frækt. Da hendes læber strejfede hans fangede han dem i en overfladisk og dog pirrende kys som kunne have fået hende til at gyse men hun styrrede sig og holdt det tilbage. Han afsluttet kysset ved at nappe hende i underlæben hvilket hun ikke kunne andet end synes godt om, om end hun ikke sagde det. ”En masse som om hvad du vil og har lyst til at gøre ved mig” svarede hun ganske roligt, lavt og med en sensuel tone i stemmen hvor hendes blik hvilede i hans. At han var langt mere end hvad hun så vidste hun ikke, men hun var klog nok til ikke at undervurdere ham eller tro at han kun var hvad hun havde set indtil videre. Hendes blik forlod ej hans hvor hun roligt og meget kontrolleret så på ham om end han havde formåede at vække en stor del af hendes begær. Hans krop sitrede under hendes fingre ved hendes berøring af hans bar hud, det viste også ikke så lidt hvordan han havde det, godt nok var der ingen omkring dem men hun ville alligevel ikke være for nærgående, ikke inden de var et sted helt alene, kom de første der ville han nok opleve ting og sager han aldrig havde troede han ville komme til at opleve. Hun var ikke så ung af alder og hendes erfaring indenfor dette område var ret stort. Den mystiske tone han brugte var noget anderledes end hvad hun var van til, han virkede også ret anderledes end hvad hun var van til men hun lod sig ikke miste kontrollen af den grund, om end hun et sted vel havde mistet en stor del af den kontrol? At han var stærkere med sin drage end uden vidste hun sådan set ikke, hendes viden om drager var ikke det største men hun vidste da at drager var væsner der kunne blive utrolig gamle samt at de og ejeren delte tanker og følelser. Efter den afstand han havde lagt mellem dem betragtede hun ham roligt idet han atter vendte sig om mod hende. Hendes blik fulgte ham idet han kom tilbage mod hende og standsede med få centimeters mellemrum hvor hun måtte lægge hovedet tilbage og se op på ham grundet højdeforskellen. Hans blik låste sig fast i hendes hvor hun selvsikkert og med kontrol så ind i hans intense øjne. Hans ord og den pause han holdt imellem fik hende til at skyde det ene bryn i vejret i nogle sekunder hvor hun med armene over kors betragtede ham roligt og tavst indtil han atter vendte blikket opmærksomt mod hende og fortsatte ”Skulle du kunne give mig en hed nat? Og tilmed en jeg aldrig glemmer? Drøm du bare videre min skat. Hvis du tror at jeg er en nybegynder tager du fejl, mange mænd har prøvede før dig at gøre oplevelsen til uforglemmelig men ingen har hidtil haft succes” svarede hun selvsikkert, og en anelse hånligt. Han kunne da prøve, men hun tvivlede på at han ville få noget ud af det. Hun bemærkede det charmerende smil, og glimtet i hans øjne samt kroppen der emmede af sensualitet og begær hvilket hun ikke kunne andet end smile muntert over, han var jo ikke svær at tænde og gav hun ham lidt hjælp på vej ville han nok ende med at kaste sig over hende. Måske skulle hun, for det var jo sådan hun kunne lide det, en mand der var helt forgabt i hende, eller rettere, hendes krop. Hans fingre strøg hen over hendes hals og op mod hendes kind og derefter mod panden hvor den til sidst gled ned gennem håret så godt den nu kunne når håret var sat op. Hans udfordrende ord fik et dristigt glimt til at dukke op i hendes øjne hvor hun sendte ham et frækt smil og et sensuelt blik ”Sig mig, har du det hele i munden eller kan du faktisk noget… jeg er trodsalt den med evnerne i sengen, dine evner viste sig ret effektive andre steder” svarede hun og hentydede til de mænd han havde brændt og kastet rundt med. Jo hun skulle nok vise ham hvilke modspil hun kunne være og hvis han ikke passede på ville han nok ende med at være den der lå nederst. Ved hans ord smilede hun skævt ”En betingelse… ingen mærker..” sagde hun og mente sugemærker eller andet, at gå rundt og skjule den slags var ikke noget hun orkede så han måtte hellere holde sig fra det. han bøjede sig ned over hende, hans krop berørte hendes mens hans læber strejfede hendes mundvig for derefter at blive trykkede mod hendes læber. Hans arme gled rundt om hende og hun blev halede helt tæt indtil ham mens hans læber tvang hendes i et hårdt og hedt kys, noget hun intet havde imod og som hun gengældte med lidenskab og sensualitet. Hendes hænder der tidligere havde lagt overfor gled nu hen over hans bryst, op mod hans skuldre og rundt om hans nakke, hovedet gled en anelse på skrå. Hans tunge strøg hen over hendes læber hvor hun kunne mærke hans forsøg på at tiltvinge sig adgang, roligt og nærmest langsomt og pirrende gav hun ham den adgang han søgte ved at skille læberne. Hendes tunge stod på den anden side klar til at strejfe hans i en lokkende og indbydende bevægelse. Hun lod det dog ikke vare længe inden hun med besvær brød kysset og så muntert på ham ”Er du sikker på at du tørre det her” sagde hun i en udfordrende tone.
|
|