Post by Deleted on Sept 25, 2011 15:48:57 GMT 1
Elanya vidste udmærket godt at hende og Jasons valg ikke var noget som særlig mange kunne forstå, men nogen som havde erfaring og med ben nok i næsen til at føre et land, så måtte hun jo træde til og det havde hun gjort. Det havde været på bekostning af så meget andet omkring dem, men det var noget som de bare tog med sig når det nu endelig skulle komme til stykket. Hun holdt virkelig af Jason som hun også holdt af Lisa og det at vide at hun tog så hårdt på det, var noget som virkelig kunne efterlade hende med en forfærdelig følelse af skyld i den anden ende. De smaragdgrønne øjne vendte hun roligt mod Derek og med den samme rolige mine som tidligere. Hun nikkede sigende til hans ord. ”Kærlighed er en meget bred ting. Hun elsker dig.. Jeg kunne høre det på hende, da hun omtalte dig,” forsikrede hun ham. Han var virkelig en god mand. Om ikke andet, så den kvinde som ville dukke op i hans liv, ville være utrolig heldig af sig, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet. ”Hun er heldig at have en som dig i sit liv. Det er noget som hun burde prise sig lykkelig for,” tilføjede hun ganske stilfærdigt. En som altid stod klar med en hjælpende hånd? Ja, det var jo den slags som hun selv havde set sig rundt efter igennem så forfærdelig lang tid og det var selv meget få som var dukket op til det.
Elanya lyttede roligt til hvad Derek havde at fortælle hende, hvor selv hans ord virkelig var noget som måtte gøre hende noget så frygtelig, frygtelig glad! Smilet bredte sig. Om ikke andet, så kunne hun faktisk godt lide at han tildelte hende al den ros uden egentlig at kende hende. Hun nikkede mod ham som han endnu en gang valgte at bukke for hende. ”Så snart at der er noget, så skal jeg nok sende besked efter dig, Derek.. Det skænker jeg dig mit ord på,” sagde hun roligt og ikke mindst med en ganske så stilfærdig stemme. Hvorfor lyve for ham? Det var der jo heller ikke nogen grund til set i hendes øjne. Hun lod ham roligt bakke ud af tronsalen, hvor hun selv ikke kunne lade være med at smile stort. Sporene efter Gabriel ville meget snart være udhvisket i Procias, hvilket var en glædelig tanke for hendes vedkommende! Hans ord var noget som konstant måtte køre rundt i hendes hoved, en glæde som hun ikke havde følt længe. En form for anerkendelse som selv måtte gå direkte i hjertet på hende selv.
//Out
Elanya lyttede roligt til hvad Derek havde at fortælle hende, hvor selv hans ord virkelig var noget som måtte gøre hende noget så frygtelig, frygtelig glad! Smilet bredte sig. Om ikke andet, så kunne hun faktisk godt lide at han tildelte hende al den ros uden egentlig at kende hende. Hun nikkede mod ham som han endnu en gang valgte at bukke for hende. ”Så snart at der er noget, så skal jeg nok sende besked efter dig, Derek.. Det skænker jeg dig mit ord på,” sagde hun roligt og ikke mindst med en ganske så stilfærdig stemme. Hvorfor lyve for ham? Det var der jo heller ikke nogen grund til set i hendes øjne. Hun lod ham roligt bakke ud af tronsalen, hvor hun selv ikke kunne lade være med at smile stort. Sporene efter Gabriel ville meget snart være udhvisket i Procias, hvilket var en glædelig tanke for hendes vedkommende! Hans ord var noget som konstant måtte køre rundt i hendes hoved, en glæde som hun ikke havde følt længe. En form for anerkendelse som selv måtte gå direkte i hjertet på hende selv.
//Out