0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 16:40:59 GMT 1
Hej people
Okay det er IKKE den klassiske arrangeret ægteskab, for den er kun arrangeret for det ene part, nemlig for Constance her. Man kan læse mere om det i min bg men her er kort om det
Hendes far er handelsmand, låner penge fra en mand uden at kunne lever dem tilbage da det lager han bruger til sine vare bliver brændt ned, derfor skal han (manden) have noget til gengæld og det bliver så Constance.
Det jeg har planer om er at manden skulle hele tiden have planlagt at få fat i hende (enten fordi han har en horn i siden på familien, hendes brødre, hendes far eller fordi hun engang har afvist ham, eller bare fordi han vil.. eller.. find en grund xD). Han har i hvert fald sikret sig at hendes far ikke vil kunne lever pengene tilbage og er derved den der har brændt hans lager ned...
Har ingen krav om alder, personlighed, udseende, eller andet. Han skal bare være velhavende og have rigeligt med penge, gerne handelsmand af en art. Og så skal det siges at Constance hader ham (hvilket måske ændre sig i fremtiden)
Så ... interesseret? send en pm eller svar her!
|
|
|
Post by michael on Aug 16, 2011 19:04:37 GMT 1
Jeg har den perfekte char til dig det er min Warlock. Han er Utrolig rig, har en mansion i Imandra, han er medlem af the cult of black hearts, tror jeg den hedder kan ikke huske det han har en tortur kælder, og slaver. Og han er kun en teenager i warlock årene selvfølgelig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2011 19:48:17 GMT 1
Det hele er vidst aftalt over c-box og msn xD
|
|