0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2011 21:34:09 GMT 1
Vera stoppe da hun hørte en stemme bag hende, hun stod stille og dreje hovedet og kigge op i den unge mands mørke øjne og smile. "hihi stadig pjusket " hun kørte hånden gennem det pjusket hår mens hun så op i hans øjne, hun lod blot blidt lage hånden kør i gennem hans hår uden at det blive minder pjusket, "jeg tænkt godt nok du ikke bare var en sød lille hund" hun smile blidt og lod hånden glide over hans kind sammen med det silke blød ærme på hendes kimono, hun holdt sin sensuelle evner på det lave da han så ud til at vær tiltrukket af hende, uden dem men hun sendt dog små sensuelle vibrationer gennem hånd og ind i hans kind. "men hvorfor må jeg så ikke gå lille ven.. eller du har måske et navne jeg må høre?" hun smile blidt og lag hænderne i skødet gemt under ærmerne og så roligt på ham med de charmerenden øjne mens hun heltiden hørt en vis drage der kaldet og brokke sig, men hun lod som ingen ting hun var fasciner over den unge mand der stod der for and hende og line en der ikke vist hvad han skulle gør eller sige, "så nutte" hun lod igen hånde rør hans kind og over næsen hvor hun hade give ham kys som hund.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Feb 3, 2011 12:08:05 GMT 1
Øjenkontakten var det som gjorde det hele for Taylors vedkommende og hyggeligt var det ikke direkte. Han brød sig ikke om at han ikke havde kontrol på noget som helst som det han ikke kunne siges, at have lige nu. Han var draget af hende. Hendes berøringer havde allerede rørt ham på en måde, som han slet ikke brød sig om det. Han trak let på skuldrene og kastet let med hovedet. ”Tja..” Han kløede sig let i håret. ”Er det så pjusket?” Han vendte blikket mod hende, som hun valgte at fortsætte med at berøre ham. Ikke fordi at det var noget som hjalp ham det mindste overhovedet, for det var jo bare sådan, at det nu måtte være. De mørke øjne hvilede trygt på hendes skikkelse og med det samme blide og næsten så muntre smil som han ikke kunne skjule for hende. Det var bare den effekt som en sensuel dæmon måtte have på ham og det var jo heller ikke fordi at han kunne sige sig, at være den mest erfarende af slagsen, for han havde slet ikke nogen effekt eller erfaring med dette væsen overhovedet. ”Det.. det er vel ikke fordi at.. jeg vil fortælle noget.” Hans mørke øjne hvilede som stift til hendes skikkelse. Det var heller ikke fordi at han havde noget andet sted at skulle se, ikke med den påvirkning af ham som hun måtte have! Han sendte hende et stille smil. ”Du er smuk,” endte han roligt og med den samme smilende mine. Han var fanget, nærmest som en form af trance.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2011 14:15:58 GMT 1
Vera så på ham, og fnise blot hvor efter hun faktisk slukke helt for sin sensuelle evner. hun hade ikke rigtig lyst til at lege med mænd i dag, "jamen tak da" sag hun blot og smile, "nå jeg vil hvider" hun så på ham og klappe ham på hovede før hun roligt ænder kurs igen, væk fra dragen og ham nærmeste lige forbi søen igen, hun gik hvider mens hun hade hænderne bag ryggen. mens hun nynne blidt, og nød sin fri dag fra engle jagt. hun kom til søen hvor hun igen satte sig og nød meget stilheden og den friske natte luft, hendes kære drage var utålmodig og begyndt at kravle langs jorden rundt i området for at finde mad, og for ikke at kede sig. Vera så på vandet og var enlig tørstig men igen vis det var rigtig at vandet var forgifte så ville det være temmelig dumt at drikke af vandet. hun sad roligt og lod fingeren glide gennem vandet, mens hun nynne stille og roligt.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Feb 4, 2011 8:25:59 GMT 1
Taylor vidste udmærket godt, at det ikke ville hjælpe ham det mindste, at skulle stå imod i længden. Den sensuelle udstråling var ikke noget som man bare lige kunne slukke som det rene ingenting. Hans mørke øjne hvilede trygt på hendes skikkelse og med det samme stille smil på læben. Det sensuelle lå bare til hendes person, så det var ikke noget som man bare kunne slukke for, så meget var han da klar over i det store og hele. Ikke fordi at han havde troen på at hun ville gøre ham noget. Han så stille efter hende som hun gik tilbage til søen. Han måtte da komme bare en anelse til sig selv igen, hvilket han hellers var storslået tilfreds med og på alle måder endda. Han rystede let på hovedet, som han også måtte blinke med øjnene. Han så stille efter hende. Han bed sig svagt i læben som han nu alligevel endte med at skulle følge efter, fuldkommen uvidende hvorvidt om det var en god idé eller ikke. ”… Æhm.. Vil du.. vil du have, at jeg skal gå?” spurgte han næsten forsigtigt og en anelse usikkert. Han så hende ikke i øjnene nu, hvilket i den grad var en lettelse et sted, for så havde han da kontrol over hans egne handlinger. Bare lidt om ikke andet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2011 10:46:17 GMT 1
Vera sad bare roligt ved søen og og smile bare ganske svagt mens hun nød vinde i håret. hun så sig over skulderen hen mod ham, "det op til dig selv om de vil går.. jeg kan fornemme sig utryg ved mig.. fordi jeg halv sensul dæmon" hun kigge på søen igen og trak vejer dybt og var enlig lige glad med om han var utryg ved hende, hendes drage kom frem mellem træerne. det store blå væsen snoet sig ned i søen hvor den fyldt hele søen og nød det tydelig vis, "nå det var noget du kunne brug var" hun strøg dragen over ryggen hun lige kunne nå, hun smile bare og nysse roligt mens dragen faldt i søvne til hendes nynne og blide strøg over dens meget lange ryg, hun smile og elske når han var rolig og ikke en ren teenagers drage hvilke han var temmelig tit i disse tider.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Feb 6, 2011 10:19:53 GMT 1
Taylor var ikke meget for de sensuelle dæmoner og nu vidste han da hvilken effekt som de havde og kunne få på det mandlige køn. Han trak vejret dybt og vendte blikket væk som hun valgte at se på ham. Det var heller ikke fordi at han ville være direkte uhøflig på den ene eller den anden måde, men.. han vidste og havde nu også set, hvordan det gik hvis man så dem i øjnene. Han bed sig ganske let i læben og vendte blikket let op mod den store himmel, som var han pludselig blevet betaget af noget deroppe i stedet, selvom han virkelig måtte erkende, at hun var noget af det smukkeste som han længe havde set, hvilket i den grad heller ikke måtte sige så lidt. Han havde set skræmmende meget igennem hans liv på gaden, så han var godt udrustet i form af en naturlig viden. Han så igen stille mod dragen, hvor han bakket adskillige skridt. ”J-jamen..” Han kløede sig let i håret og bed sig let i læben. ”Vil du have, at jeg skal gå?” spurgte han. Han kunne jo sagtens bare gå, hvis det var noget som hun ikke ville have i det store og hele. Han slog armene stille og roligt omkring sin egen krop og uden at se væk fra hende. Smuk var hun virkelig, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Han tog et varsomt skridt frem. Den drage, ville han under ingen omstændigheder for tæt på, hvis han ellers kunne blive fri. ”Jeg.. jeg vil bare ikke være i vejen..”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2011 12:00:42 GMT 1
Vera så på ham og smile bare blidt, "du ikke tryg ved at være nær mig.. så hvorfor vil du blive" hun kigge på drengen i søen og smile *Jeg kan lig dig* sag den i hendes hovede, "ja det ved jeg min ven" sag hun roligt, hun strøg dragen over snude. hun lod sin sensuelle evner igen komme frem på mellem styrke, hun smile til dragen og nød at rør dens våd glatte skæld. hun så igen med den unge mand med et charmeren blik, og så roligt på ham mens hun blev siden hos sin drage. og nynne stille for den, mens den brumme blidt og tydelig nød hendes nyden og hendes blide kærtegn over den stor snuder. "så det op til dig.. om du vil blive.. eller gå.. jeg vil intet bestemme eller intet ondt" hun så på den unge mand igen.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Feb 13, 2011 22:50:02 GMT 1
Taylor bed sig lettere usikkert i læben. Det var heller ikke fordi at han fik noget ud af at blive, desuden så kendte han udmærket godt til den tiltrækning som en sensuel dæmon måtte have og det var jo heller ikke noget som han ønskede at blive offer for lige nu. Desuden virkede hun så knyttet til sin drage, at han også var bange for, at det ville ende med at gå helt galt hvis han kom alt for tæt på. Måske at det var mange tanker at skulle gå med i hovedet, men det var virkelig også nødvendigt. Verden var ikke et trygt sted at opholde sig mere, det var slet ikke noget som gavnede nogen som helst, nu hvor det hele var ved at vende op og ned. ”Det.. det er jo rigtigt, jeg..” Han så stille på hende, inden han nærmest måtte tvinge blikket væk. Hun var virkelig så smuk som han aldrig nogensinde havde set det ved nogen som helst før, at det virkelig var noget som måtte gøre helt ondt! Han kneb øjnene fast og let sammen og knyttede hænderne. Han kunne ikke blive.. det var efterhånden ved at gå op for ham. ”Jeg.. tror bare jeg vil gå, jeg… vil ikke være i vejen.” Han vendte ryggen til, idet han bare begyndte at gå. Jo hurtigere han kunne komme væk, jo bedre var det og den drage var jo heller ikke noget som gjorde, at lysten til at blive, var noget stærkere end lige netop dette. Han endte med at haste væk, let til bens var han da heldigvis.
//Out
|
|