0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2010 18:45:14 GMT 1
Jamie følte et lille sus af triumf da fyren faktisk satte sig ned. Var det ikke fordi fyren var omkring en meter fra ham, kunne han vel godt have hoppet eller jublet i triumf. Skidt pyt med at bade alene. Som sagt generede det ham ikke rigtig at blive set nøgen. Eller bade med andre sådan. Hvad kunne der også ske? Men.. egentlig var det jo ikke det han havde i hovedet som sådan? Direkte at bade med fyren. Selvom han godt kunne more sig over at se fyren nøgen. Som fyren sad der med tøj på, kunne Jamie i hvert fald ikke forestille sig at der var noget grimt over hans krop. Nej! Jamie slog det ud af hovedet, sammen med den triumferende jubel der også var en del af hans tanker. Han var nød til at forklare sig vel, og da det direkte spørgsmål kom, dumpede Jamie forbi stenen og gled ned i græsset foran fyren. ”Det er fordi jeg ikke vil være alene. Derfor skal du blive her og holde mig med selskab. Mit navn er Jamie” Forklarede han, småleende, som var det ingenting. Ordene var vel heller ikke direkte beordrende.. måske bare konstaterende? Ja han forventede vel at fyren blev, siden denne slet ikke havde opført sig som en der virkelig havde travlt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 5, 2010 19:12:19 GMT 1
Dave nikkede stille. Tog det vel som en god nok grund? Han var så nok lige modsat. havde lyst til og være alene eller i hvert fald bare ikke i store forsamlinger af forskellige slags og sådan noget. Han bed sig lidt i læben mens fyren havde sat sig ned lige foran ham og det var på en måde lidt. Mærkeligt vel? han kunne ikke helt sætte en finger på det og forsøgte derfor bare, at lade det være. At fyren nærmest havde haft lyst til og juble over han blev var ikke et faktum han kendte til, men han ville nok have moret sig lidt over det hvis han havde kendt til det. På en venlig måde altså. Han var ikke typen der drillede eller gjorde nar. Han var venlig af sind og sådan skulle det blive ved med, at være fremover også. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Jamie.." han smagte nærmest lidt på navnet. Det var flot. Specielt også, da han ikke havde mødt eller hørt om nogen ved det navn før. "Mit navn er Dave.." det virkede på en måde mere almindeligt..han havde dog ikke mødt nogen der hed det samme som ham selv, mne stadigvæk. Ordlyden lød bare almindelig på en måde. Sær måde. men han var vist lidt sær lige nu. "Skal du ikke have noget tøj på?"
|
|