Holy Grail
Holy Grail - Magiker, Sensuel Dæmon og Alkymist.
1,368
|
Post by Silia D. Diamaqima on Jul 24, 2010 20:14:29 GMT 1
Okay ved det er en ekstrem underlig titel men det er faktisk rigtigt nok ;D Jeg vil gøre det temmelig kort og præcist n__n Som alle ved er sladderspalten kommet op. I dette første nummer havde jeg været utrolig egoistisk at sætte min egen novelle i, og det synes jeg måske ikke ville være super fedt at skulle gøre i hvert eneste nummer Så jeg mangler en af jer kreative brugere derude der enten har en novelle liggende eller muligvis har lyst til at skrive en? Det er fuldstændig ligemeget hvad den handler om, der er frit valg på alle hylder Nogle små forfattere må da ligge gemt et sted derude og med en lille hjælpende hånd? Dem som mener de har en passende til den slags må endelig sende mig en Pm hvor i sender den til mig ;D Jeg håber virkelig jeg får nogle dejlige foreslag! ;D Mange glade hilsner ~ Faith
|
|
|
Post by mayela on Sept 24, 2010 15:19:56 GMT 1
Hvad er sladderspalten? =) er kind of new så hjælp mig lige lidt XD men tror da helt sikkert jeg har en novelle eller to liggende et sted på min computer hvis det stadig har interesse
|
|
Holy Grail
Holy Grail - Magiker, Sensuel Dæmon og Alkymist.
1,368
|
Post by Silia D. Diamaqima on Sept 24, 2010 18:12:01 GMT 1
Først og fremmest så mange gange velkommen på siden! n__n
Sladderspalten er noget vi oprettede, hvor mere eller mindre alle nyheder, både store og ligegyldige bliver præsenteret for de andre brugere, ingen kan vide hvad der kommer til at stå, men det giver mulighed for blandt andet nye som dig at se hvad der er sket i forum ;D
Jeg synes helt sikkert du skal tjekke i spaltens eget board under off-game området, og jeg ville da blive ekstremt glad hvis du kunne bidrage med et indslag! ;D Du kan roligt bare sende mig en Pm hvis det falder i interessen, og en lille præsentation af din novelle som også kommer til at stå i spalten ;D
|
|