|
Post by lucas on May 5, 2010 17:29:04 GMT 1
hej folkens...
er helt ny men min chars profil er ved at være oppe så i kan godt gå ind og tjekke den^^
jeg søger relationer til min char, det er alt lige fra venner, til soldater (min char er hærfør i Procias) til familie, (forældre søster) eller andet.. ved i er kreative alle sammen så i må meget gerne komme med noget^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2010 23:04:13 GMT 1
Nu har min char været en del af den procianske hær, så det er jo altid en mulighed. Han er nyligt kommet til skade efter et mindre baghold, da han var ude på en spion-agtig opgave, så han er ved at komme sig igen og er klar til at fortsætte arbejdet.
Han er bueskytte og er klar til at adlyde hærføreren ;D
|
|
|
Post by lucas on May 6, 2010 11:01:10 GMT 1
Alle tiders, det kan helt sikkert bruges og vi kunne jo sige at Lucas kommer på besøg for at finde ud af hvordan det går og høre hvad der præcis skete
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2010 23:08:36 GMT 1
Aerandir vil kunne fortælle ham, hvad der skete, samt hvordan det står til ude i feltet, for han har jo været derude selv. Så hvis det kan bruges, så er det jo bare fantastisk ;D
|
|
|
Post by lucas on May 7, 2010 10:25:44 GMT 1
Det kan det helt klart^^
Jeg er godkendt så vi kan vel lave en tråd..
|
|
|
Post by h on May 7, 2010 13:43:07 GMT 1
Er der noget specielt du søger? ^^
|
|
|
Post by lucas on May 7, 2010 14:39:01 GMT 1
Næ enlig ikke.. men måske en der gider lave hans søster.. du kan læse mere om det i han bg eller bare fjender
|
|
|
Post by h on May 7, 2010 14:48:47 GMT 1
Jeg er frisk på at lave søsteren, men jeg må lige vide lidt om hvordan de har det med hinanden som søskende, hvor gammel hun er og sådan lidt, hvad du selv har forstillet dig ;D
|
|
|
Post by lucas on May 7, 2010 14:55:07 GMT 1
Altså hun skal være slave..
Hun er omkring 3-4 år ældre end ham
Hun blev kidnappet da man angreb deres hjem
Deres forhold har jeg ikke nævnt noget om men han har ledt efter hende siden hun blev kidnappet… og man kan godt sige det er flere år siden efterhånden.. han har aldrig opgivet at finde hende og søger stadig….
En char herinde .. Lucy Sphinx ..hun er slave .. hun har mødt hans søster og har vist en amulet eller sådan noget der tilhøre hende…
|
|
|
Post by h on May 7, 2010 14:57:24 GMT 1
Jamen så vil jeg gå igang med hende, hvis jeg må n__n Efternavn? Skal hun oz bare hedde Adrian Jonas eller kun Jonas eller hvad ville passe bedst? xD
|
|
|
Post by lucas on May 7, 2010 15:12:01 GMT 1
hun skal bare hedde Jonas til efternavn.. andet er helt op til dig..
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2010 19:56:29 GMT 1
må jeg spøger de soldater du søger hvad krav har du til dem racer og den slags skal de være samme som dig ??
|
|
|
Post by lucas on May 7, 2010 21:28:14 GMT 1
nej de skal ikke være samme race som mig de vælger selv men helst nogen der kan magi...
og apropos magi så...
søger også omkring 8 magtfulde magiker som virkelig har styr på deres kram.... er ligeglad med racer de skal bare alle være til Procias...
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2010 21:31:28 GMT 1
okay ville bare lige hvide det ^^
|
|
|
Post by lucas on May 7, 2010 21:31:58 GMT 1