|
Post by ana on Jun 9, 2010 19:37:33 GMT 1
Forslaget han kom med var det bedste hun nogensinde havde hørt nogensinde i lang tid, hun tøvede ikke med at lægge sit hoved ind mod hans skulder og lukke øjnene. Allerede det han havde fortalt indtil nu fik ilden i pejsen til at lyde som et eventyr, som den rene magi og hun var ikke i tvivl om at den så sådan ud. Havde hun blot kunne se bare lidt en eneste dag, det ville være fantastisk. "Det lyder som en perfekt ide Johanes." Mumlede hun ind mod hans skulder og puttede sig ind til ham, hun lagde blidt armene om ham som var det naturligt, men faktisk var det lidt i søvne for allerede nu påvirkede trygheden og varmen hende. Et lille bag kom fra hende og hun faldt i en halvdyb søvn, hun trak vejret roligt og grebet om ham blev løsnet, hendes arm gled ned i skødet på ham og lå der på hans lår, hendes ansigt var fredfyldt i den søde søvn.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 20:07:33 GMT 1
Johanes så roligt ned på hende "luk dine øjne for forstil dig at hver eneste lille flame har sin helt egen form for mave dans og mens de er inde i pejsen danser de alle sammen med hinanden og har det sjovt hver flamme laver en smuk bølje over mod en anden flamer som sender dem lille bølje hvider" Johanes så ned på hende og kunde se hun allerade sov nu han holde sin arm om nakken på hende og han lage blidt den anden arm ned under hendes ben for at løfte hende op i hendes seng han løftede hende blidt og forsigtig op og gik mod trappen for at få hende op på værelset han kom roligt op med hende og fik hende ind på hendes værelse han ville ikke tage tøjet af hende så han ville bare lade hende sove med hendes på han lage hende blidt i hendes seng og gav hende dynen over sig hvor efter han satte sig på hendes senge kant "hvor er du smuk når du sover ana" sagde han blidt og lavt hvor efter han gav hende et kys i panden og rejste sig roligt og gik ud af hendes værelse for at gå mod sit eget værelse
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 20:15:36 GMT 1
Anasuya sov trygt, men da han løftede hende vågnede hun blidt. Hun åbnede ikke sine øjne, men lod bare som om hun sov og nød at blive båret på. Mon det var sådan når man var lille og faldt i søvn, ville ens forældre bære en lige så blidt? Hans stærke arme som bar hende føltes så varme mod hendes hud, et lille smil måtte træde til og det var svært for hende ikke at åbne øjnene, skønt hun intet ville se. Da han lagde hende ned, sukkede hun blidt ved følelsen af den bløde seng, det var sjældent hun havde ligget så godt. Hans ord fik hende til at kæmpe med ikke at rødme, de ord havde givet hende en lyst til at åbne øjnene og sige tak, men hun ville ikke have at han opdagede hende. Kysset i panden brændte så dejligt varm fra hans læber, hun smilte et større smil og rødmede stort da han var gået ud. Hun hoppede op af sengen og styrede ud af hendes træningstøj. Roligt gik hun over mod klædeskabet og fandt en hvid kåbe frem, hun tog den over sin nøgne krop og dansede nu rundt som var hun til bal, imens hun nynnede en melodi som spillede hun klaver.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 20:26:28 GMT 1
Johanes lod som han ikke høret hun farede op han gik ind på sit eget værelse smed sit tøj og lage sig ned i sen seng han var træt i kroppen efter alt det arbejde først med den kunde også hende om aften det havde været hårdt men godt for ham det tog ham ikke lang tid før han sov trygt og godt i sin seng mens han drømte sig langt væk om hvordan hans og anas fremtid ville se ud sammen hans drøm gik ud på de trænede meget og hyggede meget sammen og at de havde det utrolig godt med hinanden og små kyssede engang imellem og han kunde virkelig godt lide den drøm for den gjorde ham lykkelig og gav ham varme
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 20:40:11 GMT 1
Anasuya dansede stadig rundt, men før hun vidste af det faldt hun sammen på sengen og sov som en sten, hun drømte om at hun kunne se og hun så Johanes for sig, nøgen og godt udrustet. I søvnen rødmede hun kraftigt, de løb sammen hen over en eng og væltede rundt i de massere af tusinde blomster. De rullede sammen ned af en bakke og hun landede oven på ham, hun kyssede ham blidt og lige der vågnede hun. "En drøm..... Typisk!" Mumlede hun irriteret. Thanatos havde forklarede hende om at være forelsket, lysten til at kysse en mand og have ham tæt på. Anasuya rystede på hovedet, hun var ikke forelsket, det var vel bare indbildning. Hun havde haft en god nats søvn og mærkede solen igennem sit vindue varme hendes krop. Roligt tog hun sit træningstøj på og kjolen ud over, hun listede ud af døren og forbi hans værelse, derefter ned af trappen og ud af døren. Da hun stod udenfor nød hun følelsen af den varme morgensol, det var meget tidligt og hun havde besluttet sig for at løbe ind i skoven og spise lidt bær til morgenmad. Den hvide kjole som sad smukt på hendes krop fulgte vinden som også tog fat i hendes nu løse hår. Hun fandt en masse bærbuske og satte sig ned ved dem, her sad hun og spiste på liv og løs, hun blev helt fedtet ind i bær og duftede langt væk af bær da hun trådte ind i entreen igen efter sin morgentur.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 20:56:42 GMT 1
Johanes dejlige drøm forsatte lige ind til hans brors xkone kom ind i drømmen og slog ana ihjel for øjne af ham han vægnede med et sek og lyttede efter ana og han kunde godt høre hende pusle rundt Johanes havde godt hørt hun var vågenet og havde listet sig efter hende for at se hvad hun skulle han havde staget sit normale trænings tøj på og var løbet efter hende og holdt sig skjult for hende under helle hendes lille morgen tur han holde sig helle tiden skjult for hende da han ikke ville havde hun viste det var ham da hun stod inde i hans entreen igen gik han over til hende og lige da han var bag hende smilte han varmt til hende "godmorgen ana sovet godt i din nye seng" sagde han med en varm og rolig stemme hvor efter han gav hende et morgen kram han kunde ikke lade hver med et kramme hende det ar alt for lokkende til han kunde lade hver
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 21:05:51 GMT 1
Anasuya fik et lille chok over at han stod i gangen, hun havde skam godt opdaget ham på turen, en ting han ikke havde tænkt over var at hendes lugtesans var bedre end andres og hun havde godt kunne dufte hans duft. Hun havde dog ikke lige regnet med at han var der hvor han var da hun stod i entreen. "Godmorgen Johanes. Jo tak jeg har sovet skønt!" Kvidrede hun som en anden lille glad fugl som bød foråret velkommen. Hun havde stadig bær rundt om hele munden, hendes kinder var let røde og 2 små blade sig i hendes røde lange hår. Hun krammede ham igen, hun sukkede stille og nød at få et kram af sin nye ven og mester. Kysset i hendes drøm havde været dejligt, men hun ville ikke tænke på ham på den måde, der var ting som var vigtigere, fx hendes træning. "Jeg har spist morgenmad og er helt klar til at træne, så du siger bare til min kære mester og så gør jeg præcis som du siger." Grinte hun, hendes stemme var blid og legende, det var helt underligt at kalde ham for kære, men hun havde lagt en kærlig tone ind i det da hun sagde det, så det ikke lød nedladende.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 21:17:29 GMT 1
Johanes smilte kært til hende og fjærnede de to blade som sad i hendes hår "godt at høre du har sovet godt" sagde han og gav slip på hende igen "hmm lad os se hvad skal jeg starte med at sætte dig til at vaske gulvet eller male mit hus hmm" sagde Johanes med en drillende undertone "ej ved du hvad du kan starte med ana 20 af de stærke for at løbe ud og spise morgen mad uden at jeg viste noget om det" sagde Johanes med en rolig men fast stemme så hun viste det det var vigtigt for ham at hun viste han forventede fast disciplin fra hende han stod og ventede på hun skulle lave 20 armbøjninger og han kom ikke hvider før hun havde gjort det men han glærede sig til hun gjorde det da han godt kunde lide tanke om hun skulle gøre spm han sagde hun skulle
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 21:23:03 GMT 1
Anasuya hævede først det ene øjenbryn med et spørgende mine, men da hun hørte at det var i sjov, begyndte hun bare af grine og lagde hænderne blidt på sin mave. Hendes arme havde hun skam også trænet på, men hun var langt fra så stærk som hun kunne være, men 20 armbøjninger var ikke det helt svære. Hun hoppede ned så hun landede i startstillingen og begyndte at tælle imens hun tog de 20 armbøjninger. Da hun var færdig, rejste hun sig op og kørte roligt rundt med armene, lidt ude af form måtte hun være, for bare det havde gjort hun kunne mærke sine muskler beklage sig. "Det er vidst godt jeg fandt dig Johanes, jeg har helt glemt at træne i min søgen efter dig." Sagde hun og blinkede let til ham, hun havde vel sin frihed og måtte vel selv bestemme hvor hun spiste. Egentlig boede hun jo bare hos ham og trænede sammen med ham, intet andet.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 21:31:47 GMT 1
Johanes smilte varmt til hende "det burde ikke være et problem for dig at tage 20 for er det et problem for dig så kan det godt være du er nok så hurtig og nok så snedig men det vil betyde at du er svag over for andre varulve kære jeg siger det ikke for at hakke på dig men for at du ved hvor du selv er" sagde han med en blid og varm stemme "kom med mig ud i køkkenet så jeg også kan få mig noget mad og du skal ikke havde bær om morgen du skal havde kød og proteiner så dine muskler kan vokse self må du også godt få bær ana men at spise kød er vigtigt for dig søde" sagde han med en varm stemme mens han tog nogle ting frem "jeg siger ikke hvad det er jeg giver dig men du skal bare spise det okay?" sagde han med en spørende stemme mens han begynde at snitte nogle gulerødder og agurker
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 21:38:36 GMT 1
Alt han sagde sugede hun til sig som en svamp sugede vand, hun elskede at lære og når hun så så meget op til ham som hun gjorde, var det kun let for hende at tage ved lære og lytte godt efter. Hun nikkede roligt og fulgte efter ham, hun måtte indrømme at hun virkelig trængte til træning, men det var jo også grunden til at hun var kommet til ham. "Der er en grund til jeg opsøgte dig Johanes, min drøm er at blive en mægtig kriger, men der skal meget arbejde til og det arbejde kan jeg langt fra udføre selv. Jeg har brug for din hjælp." Forklarede hun stille, hun blev lidt muggen over at hun skulle spise mere, hun hadet at spise om morgenen, men han vidste hvad der var bedst for hende og derfor gjorde hun som der blev sagt. Anasuya slikkede sig om munden og rødmede kraftigt da hun opdagede hvor meget bærsnask der var rundt omkring hendes mund. "Jeg spiser det du beder mig om Sir." Sagde hun og smilte stort til ham, hun håbede ikke det gjorde noget at hun kaldte ham sir, men det passede hende bedre, for så kunne hun lettere tage tingene seriøst.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 21:49:45 GMT 1
Johanes fandt noget kød fra dagen for og lage det op på en tallerken med lidt grønsager "her ana det er til dig" sagde han mens han lavede noget klar til sig selv som han begynde at spise mens han havde munden fuld af mad begynde han bare at snakke "hvor meget kan du huske når du vågner om morgen efter det har været fuld måne?" spurgte han med en stemme hvor på man tydeligt kunde høre hans munde var fyldt med mad men han tænkte ikke selv så meget over det så længe det bare var morgen mad og de bare stod i køkkenet og spise lidt morgen mad sammen han glærede sig til deres kamp træning som de nu skulle komme igennem sammen de næste mange måneder ingen tvivl om det nok skulle blive en spændende tid sammen med hende Ana
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 22:02:55 GMT 1
"Mange tak." Lød det glad fra hende, hun følte ud fra sig og tog fat i tallerkenen, hendes fingre var allerede fyldt med bærsaft, så hvorfor ikke også lidt købog grønsager? Hun begyndte af spise og grinte da han begyndte at snakke med mad i munden, hun følte som havde de været bedste venner hele livet. Hun spiste bare og tænkte lidt over hvad hun skulle sige til ham, hun tyggede af munden og lavede en tænkende lys. "Jeg husker alt, men det er som om jeg er fanget i en krop der ikke er min. Jeg mærker smerten, jeg mærker hvad der sker omkring mig, men jeg har ingen kontrol." Forklarede hun, det var noget der havde været ved at koste hende livet op til flere gange, hvilket Thanatos havde reddet hende fra en af gangene. Hun var ham virkelig taknemlig og skyldte ham stadig en tjeneste for at have reddet hendes liv og taget sig så godt af hende. Ja selv hendes sværd fik han slebet for hende, han var utrolig sød ved hende og hun længdes lidt efter hans selvskab. Thanatos var virkelig en god ven. Anasuya havde dog fundet noget her hun fandt mere interessant og vigtigt, Thanatos kunne vente eller opsøge hende hvis han ville noget, hun ville helst være her hos Johanes og træne, have det sjovt med ham.
|
|
|
Post by red on Jun 9, 2010 22:13:47 GMT 1
Johanes smilte lidt for sig selv "så langt så godt" sagde han roligt og blev færdig med sin mad "det er et godt tegn du kan huske hvad du har lavet det der er problemet er at du ikke kan kontrollere dit dyr og det kan både være godt og dårligt for jo stærkere dit dyr er jo stærkere er du når du kan kontrollere det søde forstå du" sagde han med en blid stemme han satte sin talerken fra sig og tog et glas vand "vil du havde noget vand ana ?" sagde han med en blid stemme og fandt et glas mere frem til hende da han regnede med hun godt ville havde et glas han stod og så på hende spise sin mad og tænkte på om der var mulighed for at give hende hendes syn så hun kunde blive en stor kriger i fremtiden "der er gode muligheder med dig ana det er der virkelig" sagde han og smilte varmt til hende
|
|
|
Post by ana on Jun 9, 2010 22:19:20 GMT 1
"Klart og tydeligt." Svarede hun og spiste videre, hun smilte sødt og blev roligt færdigt, hun nikkede ivrigt til at skulle få noget vand, hun var tør i halsen. Anasuya tog imod vandet og drak roligt af det, hendes kjole svang let da hun drejede let rundt og stilte tingene på køkkenbordet. Hun glædet sig til at kæmpe med ham, lære at kæmpe uden sværd og med sværd, svede sammen med ham og komme helt tæt på ham. Bare at tænke på det fik hende til at se helt drømmende ud, hun blev helt lykkelig af at høre hun nok skulle blive til noget. "Jeg bliver den bedste elev nogensinde, du vil kun høre en smule brok." Drillede hun og lagde armene om ham som havde hun altid gjort sådan, hun gav dog hurtigt slip og rødmede. Hun bed sig i læben og løb op på sit værelse, her tog hun kjolen af og bankede hovedet ind i væggen. *Hvad sker der for dig Ana?* Spurgte hun sig selv og sukkede, hun begyndte at bevæge sig ned mod ham igen med stadig knaldrøde kinder.
|
|