0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 23:26:31 GMT 1
"bare rolig jeg er en mand med selvkontrol dog er der noget ved dit blik jeg ikke kan sige mig fra det er som at se om i stjernerne ligeså smukt og ligeså tankevækkende " han smilte stille og rejste hende roligt op han var skam vågen og ved sine fulde fem dog elskede han at fordybe sig i nuet og det var det han gjorde ligenu ikke nok med han for dybbede sig i nuet han for dybbede sig også i hende. Horace var vandt til romantikken det var trods alt det han beskæftigede sig aller mest med han var jo romantikkens beundre og største fan. Han kunne ikke lade være med at føle sig tiltrukket af hende og deres sensuelle bevægelser
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 23:42:52 GMT 1
Helena nikkede stille, hun bed sig i læben og gik lidt væk fra ham da hun var kommet op igen. Hun kørte en hånd igennem det lange rødbrune hår, et dybt suk kom fra hende og hun lod begge hænder søge i sit hår hvor de tog fat. *Helena få styr på dig selv!* Skreg hun indeni, hun gik baglæns mod ham og vendte sig rundt, hun så på ham med et roligt blik og lidt kejtet smil. Hvorfor var han sådan mod hende? Det var ondt af ham på en måde, hun ønskede ikke alle de kommentarer fra ham. "Du er nød til at stoppe med at sige alle de søde ting til mig." Lød det nu lidt mere alvorligt fra hende, hun nægtede at forelske sig i ham, for der fik visse rygter om Horace iblandt stamgæsterne og han havde en sød tand for smukke kvinder og sex. Som håbløs romantiker, troede hun på sex som en kærligheds arkt, nogen som man kun delte med en man virkelig elskede og han skulle ikke få hende til at forelske sig, han kunne tro nej. Blev hun først jaloux havde han en smadret bar og et par døde kællinger.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 23:50:07 GMT 1
Horace nikkede så roligt til hende "det sødeste jeg kan gøre for dem er at stoppe når de beder mig om det så derfor lover jeg at gøre mit bedste for at holde de mange kommentarer om dem og deres person i mit hoved og i mit hjerte " sagde han stille og gik hen og kyssede hendes hånd en sidste gang med et sødt smil. Horace vidste ikke om han kunne lade være med at smiger hende for han mente alt han sagde hun var bare så smuk og berigende han ville ikke lade sig selv forelske aldrig i livet men alligevel følte han noget ganske bestemt med hende her noget han ikke var vandt til at føle det måtte være glæden ved deres tætte 'samarbejde'
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 23:58:48 GMT 1
Helena så på ham med et lettet udtryk. "Tak." Sagde hun stille og prøvede at få sig selv til at lade vær med at rødme da han kyssede hendes hånd. Horace måtte have forført mange kvinder, hun tænkte på alle de kvinder som ikke var heldig med udseendet, havde de en chance for at være i nærheden af ham? Som han havde sagt det, lød han forelsket, men hun vidste at han var typen der ikke forelskede sig, det kunne hun mærke på ham. Derfor ville hun ikke falde i, det ville gøre for ondt på hende. "Jeg vil gøre klar til en ny nat Horace." Sagde hun stille og smilte roligt til ham, hun gav ham et kys på kinden og forlod ham så der imens hun gik ud i baglokalerne.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 11, 2010 0:03:43 GMT 1
Horace stod med et stilel smil på læben da hun annoncerede hun ville tage sin afsked for i aften "gør det min kære hvil dig til aftenens strabasser og slid" han var glad for at have ansat hende og det at hun kyssede ham på kinden tog han som et tegn på at hun havde fundet hans selvskab lettere stimulerende Horace begav sig rolig op af trappen og ville søge tilbage til sit værelse. han kom stilel ind på sit værelse og det tog ham ikke længe før han lagde sig ned i sin store dejlige seng han lukkede nu stille sine øjne og ville selv prøve om han ikke kunne få sig en smule søvn. Det havde været en begivenhedsrig dag for Horace han havde fået sig en ny ansat i Den dansende flamme //out
|
|