|
Post by h on Apr 10, 2010 11:54:47 GMT 1
Helena nød det meget, hun smilte bare stille for dig selv og mumlede ord som end hun ikke forlod. Det var rart at blive forkælet, det var noget hun aldrig havde oplevet før og det føltes fantastisk. Lige nu havde hun faktisk et ønske om det ville fortsætte, at han ville forkæle hende efter hver nat hun havde arbejdet. Hendes lille drømmeverden blev forstyret af de søde ord som måtte forlade hans mund, hun åbnede øjnene og løftede sig med hjælp af sine albuer og så roligt på ham. "Hvor mange kvinder har ikke måtte falde for de søde ord som så blidt forlader din mund?" Hviskede hun sødt, hun rødmede lidt og løste det rødbrune hår, hun rystede det blidt fra side til side så det faldte på plads og lagde sig ned igen med et bump så hendes bryst hoppede et par gange.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 12:04:03 GMT 1
Horace smilte til hende nu med et lettere drilsk glimt i øjet "hmm det er jo et personligt spørgsmål men er du da faldet for dem " sagde han roligt og kyssede hende nu blidt op af foden "mmm lige til at spise " sagde han stille og trykkede lidt videre men fjernede ikke blikket fra hende ikke så meget som et eneste sekund lod han hende ryge ud af fokus. Horace følte det ganske sensuelt det de havde gang uden det var det helt store men det var dejligt at han kunne se på hende at hun nød det var det eneste han tænkte på lige nu hans egen nydelse kom af at tilfredsstille og forkæle hende med al sin opmærksomhed. Sandheden var at Horace søde ord havde fået mange kvinder men det var jo en personlig sag dog var alle de ord han sagde til hende om hende sande
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 12:09:58 GMT 1
Et blidt grin kom fra hende, hun måtte sætte sig halvt op igen og se på ham med et ret intenst blik, hun skulle lige til at sige noget da hun mærkede hans læber på sin fod. Der kom et lavt gisp fra hende og hun lagde sig ned igen med det samme og kiggede op i loftet med et næsten saligt blik og et nydende suk forlod hende. Stille bed hun sig i læben, hun kom til at bide hul og smagte lidt på sit eget blod, hun var faktisk sulten, men kunne sagtens klare sig uden blod lige nu. "Jeg kunne jo sige det samme om dig, men det ville misforståes." Grinte hun bare, hun så stadig op i loftet, det virkede forkert, men det var så dejligt at blive forkælet. *Jeg har aldrig oplevet noget lignende, men det er skønt!* Tænkte hun og lukkede øjnene rolig igen, dette ville hun nyde hvert sekund af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 12:25:19 GMT 1
han så roligt på hende med et rigtig sødt smil "er der andre steder du trænger til at blive masseret din ryg måske eller dine skuldre " spurgte han sødt i det samme lave toneleje han havde brugt under hele denne her akt. Horace havde faktisk lyst til mere end blot at kysse hendes fod men han gjorde det dog ikke i hvert fald ikke endnu men hvem vidste måske snart han vidste godt han var hendes chef men det var jo blot en bagatel og desuden hvis hun var med på den var det jo ikke sex chikane . Horace var en mand der fik hvad han ville og det var dejligt med en lille udfordring dog passede alt det han sagde til hende og det var ikke blot for at ligge hende ned for det kunne han gøre med andre metoder han ville bare fortælle hende hvor fantastisk han fandt hende
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 12:32:34 GMT 1
Det var dejligt, men han fik hende til at føle som ingen andre havde før og det passede ikke så godt når han var hendes chef. Dog var Helena helt opslugt af denne følelse, hendes fødder havde det fantastisk, de havde aldrig haft det så godt før. "Du har magiske hænder." Grinte hun sødt, hun vendte sig rundt og fjernede det lange rødbrune hår. Hun smilte om til ham, hun ville gerne mærke mere, rigtig gerne, det var jo skønt. "Du bestemmer, jeg kan mærke du vidste hvad mine fødder trængte til jo, så gør hvad du mener min krop har brug for." Lød det stille fra hende, hun sukkede let og slappede helt af i kroppen. Helena havde langt fra tænkt på at det hun lige havde sagt kunne misforstås på det groveste, hun mente jo kun i forhold til afslapning og massage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 12:45:21 GMT 1
han tog blidt hendes hånd og løftede hende stille op og side han satte sig nu bagved hende og lænede hende tilbage mod hans brystkasse han begyndte nu stille at fjerne hendes hår og lod stille sine hænder komme til hendes nakke og skuldre som han med blide bevægelser og tryk nu masserede han masserede først hendes nakke men lod nu sine hænder glide nedover hendes smukke skuldre "du er helt anspændt jeg må hellere give dig den helt store tur " hviskede han blidt imod hendes øre som han nu var helt tæt på han stoppede på intet tidspunkt massagen selvom han hviskede hende i øret. Horace duftede lidt til hende hår og hendes parfume så fantastiske dufte havde han knapt lugtet ved selv den smukkeste rose.
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 12:53:52 GMT 1
Forsigtigt lod hun ham gøre som han ville, hun følte sig nærmest tryg da han tog hende ind til sig og begyndte at røre hende. Følelsen af hendes eget hår glide hen over sine skuldre fik hende til at gyse, det var et af de helt svage punkter og det gav hende kuldegysninger. Følelsen af hans varme hænder på hendes kolde hud var dejlig, når hans håndled snittede hende kunne hun mærke pulsen under, hvilket fik hendes tænder til at træde frem. Hun nød det meget, og det kunne høres på hende. "Det undre mig ikke." Mumlede hun stille, alt det hun havde været igennem kunne jo sagtens have gjort det. Der var så meget hun gik med, hun havde aldrig fortalt det til nogen, rygterne fik kun rundt om at hun havde slået sine forældre ihjel med koldt blod. Det havde hun også, men hun havde sine grunde og hun regnede ikke med nogen kunne forstå det. Hendes skuldre var meget følsomme, hun sukkede nydende, men holdte meget mere tilbage. Det var hendes lille hemmelighed at hun nød det så meget som hun gjorde og at ingen havde behandlet hende så godt før. "Det skal du være velkommen til Horace." Lød hendes hvisken blid og med en forførende undertone, som hun ikke havde lagt mærke til. Det skyldtes nok hun nød det som hun gjorde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 13:04:15 GMT 1
han forsatte den ømme intime massage og nød hun var så tæt på ham som hun var han trak helt roligt vejret og koncentrerede sig om at trykke alle de rigtige steder blot for at drille hende pustede han nu ganske blidt mod hendes øre og pustede med øresneglen rundt ikke hårdt så det gik ind i øret på hende han tog nu hans hoved og lagde det helt tæt ved hendes mens han hviskede "du har en dejlig duft smukkere en den mest fantastiske rose friskere end den dug våde eng der strækker sig over Procias smukke højland" det han hviskede mente han helt hundrede hendes duft og nærvær gjorde ham helt varm inden i som solen på en sommerdag han vidste hun aldrig havde følt solens varme ellers havde hun ikke siddet her hos ham Horace kendte ikke hendes fortid men han mærkede der var sket meget og med vilje lod han være med at spørge indtil det hele da det ville ødelægge deres lille øjeblik.
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 13:21:08 GMT 1
Det gik igennem hele hendes krop det han gjorde, hun gispede let og bed sig i læben igen, det var alt for godt og hun tog fat i sengens klæder. Helena følte noget som hun havde følt dengang, men hun væmmes ikke ved det som dengang. Hans ord fik hende til at gyse, hun lagde sin hånd oven på hans ene hånd og stoppede ham. "Horace." Lød hendes blide hvisken, hun vendte sig roligt om mod ham og så på ham med et alvorligt blik. Det her var ved at fører et forkert sted hen i hendes øjne, hun måtte stoppe det før han fik slået benene væk under hende. "Ingen har behandlet mig sådan her før, dine ord og de ting du gør ved mig. Jeg ved ikke hvordan jeg skal takle det, det virker bare så forkert. Du er jo min chef." Hviskede hun stille, hun ville ikke såre ham eller gøre ham vred, men hun havde ingen ide om hvad det var de faktisk havde gang i og hun var meget i tvivl om det skulle fortsætte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 13:32:16 GMT 1
han lagde blidt en finger på hendes læber "shh du behøver ikke sige noget vi gør intet forkert og desuden er jeg en gentleman og bare du er her er tak nok for alt " sagde han roligt og følte sig ikke som de fleste ville gøre det normale ville nok være at føle sig afvist men det gjorde han ikke slet ikke Horace nød at det hele skulle vare længere det var hans ide om en rigtig hyggelig tid. Han så bare på hende men fjernede stille sin fingre fra hendes smukke fyldige sensuelle læber han aede hende nu hen over kinden med et roligt blik og gentog nu "vi har ikke gjort noget forkert " sagde han stille og mente jo ikke det var forkert tværtimod faktisk mente han romantikken mellem mand og kvinde var det smukkeste.
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 13:41:48 GMT 1
Blodet der løb gennem hans finger kunne hun tydeligt mærke da han lagde den på hendes læber, hun så overrasket på ham og følte sig på en måde lettet. Der var så meget hun ikke forstod omkring hans væsen, han var så charmerende og ordenlig, men stadig følte hun det var forkert. "Du er godt nok noget for sig. Ikke som nogen af dem nede i baren." Lød det forbløffet fra hende, hun havde mødt så mange mænd, men ingen havde været mod hende som han havde. Det var virkelig noget specielt og det gjorde godt i hendes sind, hun fik en helt ny forståelse af mænd, hun var villig til at give dem en chance nu. Ikke alle var som hendes far og alle de andre svin hun havde mødt. Få af dem var faktisk rare nok. Hans gentagen gjorde hun så ham dybt i øjnene og sukkede stille. "Du er min chef, hvordan er dit nærvær på denne måde ikke forkert?" Spurgte hun stille, hans over hendes kind fik hende til at føle sig underlig tilpas igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 13:47:49 GMT 1
han så hende nu dybt ind i øjnene "nyder du måske ikke at jeg er så nær " spurgte han stille og så på hende mens han atter engang aede hende hen over hendes smukke silke bløde kind det med han ikke var som nogen af dem nede i baren det vidste han godt de opførte sig som regel som en bunke bavlende bavianer og besad langt fra hans elegance og stil to ting Horace skattede højt ved sig selv. Horace følte intet forkert selv hvis noget skulle ske så længe de begge nød det var det ikke forkert på nogen måde og sin glæde skulle man ikke lade stå i baggrunden for simple bagateller og normer for hvorfor følge normen når man kunne gå imod og være unik
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 13:58:07 GMT 1
Der var så mange ting hun slet ikke forstod, hun måtte tænke længe, for jo hun nød det virkelig meget, men det føltes så underligt og mindede om fortiden. Helena så på ham, han var en tiltrækkende mand, noget hun ikke helt forstod var hvorfor han ikke var vampyr, han kunne godt have været en. Hans egenskaber var unikke, som en vampyrs, mange vampyrer havde også været tæt på at vinde hendes hjerte, men hun gav sig aldrig. "Jo, det gør jeg virkelig." Hviskede hun, næsten uhørligt fordi hun egentlig ikke selv ville have denne følelse, hun var bange, bange for at blive såret og blev hun først det ville hun ikke være til at styrer. Helena mærkede hvordan varmen udenfor begyndte, solen var stået op og baren lukket nedenunder. "Horace, alt dette skræmmer mig lidt. Jeg tror jeg vil hvile mig nu." Lød det usikkert fra hende, hun så roligt på ham og mærkede hvordan hun havde fortrudt sine ord, men hun ville ikke tage dem tilbage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 14:11:30 GMT 1
han smilte stille til hende og så hende dybt ind i øjnene "jeg forstår dig men du skal ikke være bange jeg gør ingen ting " sagde han sødt han rejste sig roligt fra hendes seng og tog hendes hånd og kyssede den blidt "jeg takker for deres selvskab det har været en sand fornøjelse hvis de mangler noget er mit værelse inden ved siden af og min dør er åben " sagde han stille og bukkede for hende. Horace gik stille hen imod døren og ville selvfølgelig gå hvis hun fandt hans selvskab tilstrækkeligt dog ønskede han ikke at gå og forlade hende men dog ville han gøre som hun forlangte. Horace vidste hvordan han kunne få hende dog ville han ikke gøre det opskriften for Horace var simple han smeltede pigers hjerte blot ved at skrue charmen op men det gjorde han ikke nu
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 14:25:13 GMT 1
Helena smilte genert ved kysset på hendes hånd, det havde nu været dejligt og hun ville gerne takke ham for det. "Horace, jeg har virkelig nydt det." Hviskede hun stille, hun fulgte ham gå mod døren og lod sig selv beundre en mand som aldrig var set før i hendes liv. På en måde var hun virkelig heldig at han var hendes chef, han kunne jo have været det største svin. "Jeg skal nok sige til hvis der er noget." Lød det blidt fra hende, hun rejste sig selv op og vendte ryggen til døren. Uden at tjekke om han overhovedet var gået, lagde hun pisken på sengen, løsnede snørrene i sit corsage og lagde det sammen på en stol ved siden af sengen. Hun tog sin nederdel af, lagde den sammen på stolen og kravlede under dynen, hun tog pisken under sin pude, parat til at få fat i. *Gad vide hvor mange kvinder han har forført?* Tænkte hun stille, hun lagde sig på ryggen med hænderne på maven og gik i sin dvale. Helena lignte et lig, smuk og fredfyldt som altid når hun lå i sin dvale og ventede på mørkest frembrud.
|
|