0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2010 10:48:38 GMT 1
han så stille på hende og gik nu atter engang om bagved hende " vi går op nu lad de andre klare resten " sagde han stille og begyndte roligt at gå op på værelset han låste døren op til det værelse der ville blive hendes værelset var meget enkelt men der var en stor seng badeværelse kamin og kommode og nogle borde og stole. Horace viste det ikke men inde i selv smilte han stort hun skulle få sig lidt af en overraskelse det var han sikker på især fordi han virkede så seriøs men i virkeligheden var der en god grund til han skulle snakke med hedne alene på værelset en grund han vidste hun ville komme til at nyde
|
|
|
Post by h on Apr 8, 2010 10:58:55 GMT 1
Helena nikkede roligt. "Okay." Hviskede hun, en smule usikkert og fulgte med ham. Hun beundrede trappen, gangen, det hele, det var smukt indrettet, dystert, men hyggeligt samtidig. Der var virkelig ingenting hun kunne komme i tanke om han skulle ville hende i enerum, havde hun virkelig gjort noget forkert? Forsigtigt bed hun sig i læben, hun så rundt i værelset han havde skænket hende, hun smilte stille for sig, det var smukt og hyggeligt. Hun gik ind og så sig rundt, hun studerede det nøje og smilte sødt. "Her er virkelig dejligt." Lød det blidt fra hende, hun vendte hovedet om mod ham og smilte sødt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2010 11:13:16 GMT 1
han så meget meget alvorligt på hende "godt du kan lide det for du kommer til at blive her jobbet er nemlig dit " sagde han og da han havde sagt det lod han et stort smil komme frem mens han sødt så på hende med en lidt drilsk undertone i hans søde romantiske blik. Horace vidste godt det måske virkede mere alvorligt men hun fik jo jobbet og det var jo det vigtigste han var glad for at kunne fortælle hende at jobbet var hendes og han elskede jo samtidig at lave lidt sjov i gaden og han mente at denen joke var lettere morsom især fordi det var så seriøst et emne. Horace smilte stille og fik tryllet to glas champagne frem hvor han gav det ene til hende "her tillykke med jobbet " sagde han stille
|
|
|
Post by h on Apr 8, 2010 15:47:28 GMT 1
Først så hun lidt uforstående ud, men derefter gik det op for hende og hun smilte stort. "Mange tak, tusind tak, du kommer ikke til at fortryde det Horace, det lover jeg dig." Lød det blidt fra hende, hun så hans blik og blev smågenert igen, for nu var de for alvor alene og det gjorde hende underlig tilpas. Helena gik tættere på ham, hun så smilende på glasset og tog det forsigtigt, hun hævede det og tog et nip af det. Derefter gav hun ham et kram, det kom selv bag på hende, men hun var glad og havde faktisk ingen at fejre det med andre end ham. Derfor var han jo den der skulle have et kram. "Tak." Hviskede hun og gav slip på ham igen, hun smilte roligt og så sig lidt rundt. Han var en være drillepind, men hun skulle nok tage hævn en anden gang, men først når hun vidste lidt bedre hvor hun havde ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 9:06:03 GMT 1
da hun krammede ham tog han hende kort indtil sin muskuløse krop "jeg er sikker på jeg ikke vil fortryde det havde jeg haft bare den mindste tvivl havde jeg ikke valgt dig" hviskede han blidt i hendes øre og var hende nu helt tæt før han stille slap krammet og så på hende. Horace smilte stort med en sød glans til hende "de må undskylde min lille joke jeg havde bare tydeligt på fornemmelsen at du er en kvinde der har mere end blot fantastiske øjne og et sødt smil et smil der kan få selv bjergtoppenes is til at smelte som var det en isterning i en drink" han gik lidt tættere på hende og fik atter engang øjen kontakt med hende og smilte mens han fordybede sig i hendes øjne og lod sig opsluge af hendes øjnes dybe glød.
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 10:06:34 GMT 1
"Det glæder mig Horace." Hviskede hun stille igen, genert og underligt tilpas ved hans nærhed. Det var det første kram hun havde givet en siden hendes forældre blev dræbt, kun de havde krammet hende, eller hende mor gjorde det kun da hun var lille. Da hun fandt ud af hendes mand gik ind til datteren og havde sex med hende, ville hun ikke kendes ved Helena mere. Et genert fnis kom fra hende, hun kunne ikke slippe hans blik, selvom hun faktisk gerne ville, hun følte sig en smule utilpas ved hans charme. Det var som berusende på hende, hun følte sig ør og helt varm indeni, hvilket var ret underligt for en der var iskold i krop og sjæl. De lyseblå øjne så roligt ind i hans øjne der havde det her specielle charmerende udtryk i sig. Helena kunne mærke at hun ikke rigtig havde haft en mand tæt på sig længe, hun følte sig underlig tilpas. Der var stadig lidt af natten tilbage, men om et par timer ville solen stå op og hun ville lægge sig i dvale indtil natten igen trådte frem. Med mindre hun havde selvskab selvfølgelig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 10:24:09 GMT 1
ganske blidt lod han en hånd stryge over hendes kind ganske blidt mens han stille hviskede til hende "vil du gerne have jeg går eller vil du fejre dit nye job med en enkelt dans til " spurgte han roligt. Han vidste han var hendes chef og derfor ville han ikke bruge sin fulde charme men alligevel var der boget ved dette tabu der stimulerede ham. Horace så bare på hende og hun skulle føle sig fri til at takke nej til hans selvskab selvom han håbede af hele sin sjæl at hun ønskede hans nærvær og hans selvskab. Horace var ikke vandt til at der skulle være visse grænser men en grænse kunne jo bare blive rykket det skete jo hele tiden i krig så hvorfor ikke i romantik
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 10:35:10 GMT 1
Helena skød overrasket sine øjenbryn i vejret og så på ham med et undrende blik, hun smilte så genert og lukkede blidt øjnene. "Horace, jeg ønsker dit selvskab, men din dans gør mig ør." Hviskede hun og åbnede øjnene stille igen, hun smilte svagt og mærkede hvordan hans charme havde påvirket hende. Hvis der var en ting som hun var svag overfor, så var det romantik og charmerende mænd. Det gik bare ikke, han var hendes chef og hun kunne ikke have det på den måde med ham. Og alligevel sagde hun ja til han skulle blive? "Og så alligevel, det var dejligt sidst." Hviskede hun stille, men også tøvende, hun var i tvivl og meget genert. Hendes hænder fandt vej om til hendes corsage som var ved at gå op, hun strammede snørrene og lod hænderne blive omme bagved. Når Helena først var genert lignte hun uskylden selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 10:44:27 GMT 1
"du ser så sød ud når du gør sådan der " lo han blidt og så på hende han kunne slet ikke fjerne sit blik fra dette vidunderlige eksemplar af den kvindelige race. Horace smilte da hun ønskede hans nærvær og selvskab og desuden kunne han slet ikke andet end at smile til hende her hun var smuk og havde en vis charme selvom han godt vidste at denne charme sikkert ikke var meningen så var den der og den havde sin effekt på ham. Horace følte sig helt sikker lige nu "vi behøver ikke danse dit selvskab er alt jeg ønsker " sagde han stille ja nærmest hviskende. Horace var håbløs romantiker og elskede romantikken i alle dens luner og med hende her følte han hvordan romantikken nærmest flød ud i hans krop fra hans hjerte af.
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 10:54:58 GMT 1
Helena rødmede, den røde farve blussede op i hendes kinder og varmen steg hende til hovedet. Hun bed sig i læben og lod sit blik falde, hun kiggede kort op på ham med et genert blik og forsvandt så hen på sengen som hun satte sig på. "Du er mere end velkommen til at blive, det er jo trods alt din egendom." Grinte hun imens hun tog sine støvler af og lod sine bare fødder plante på gulvet, hun smed støvlerne længere op mod hovedenden på gulvet, selv sad hun nede i fodenden og smilte sødt til ham. Hvad der gjorde han var sådan vidste hun ikke, men hun nød følelsen af den bløde seng og havde lyst til at ligge sig ned. Dog ville hun vente til at han var gået, alt andet ville virke meget forkert, ja nærmest som et tilbud og det signal havde hun ikke sende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 11:04:30 GMT 1
han gik stille hen til hende "det var min egendom men nu er det din egendom " sagde han roligt med et stille smil han så lidt på hende og vidste det kunne være hårdt for fødderne i starten sådan at skulle gå og servere. Horace spurgte hende nu helt venligt "skal jeg give dig en fod massage du må være godt øm i fødderne efter så hektisk en første dag " sådan lød hans spørgsmål helt enkelt og lige til der var ingen skjult dagsorden eller en mening bag det hele han ville bare være venlig overfor hende de var jo trods alt kollegaer. Horace stod roligt og betragtede hende han havde en lyst til at være hende nær men denne lystdæmpede han ned så den kun lå under overfladen helt i det ukendte hvor det ikke kunne ses eller mærkes på ham.
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 11:18:07 GMT 1
"Jeg låner det jo bare til jeg får råd til min kiste." Sagde hun stille, hun mente bestemt ikke det var hendes egendom, hun havde jo intet gjort for at fortjene at eje noget. Så begyndte hun at smile lidt og så rundt i rummet, der var nu dejligt og hun ville sagtens kunne vende sig til at være der. Dog var der intet der slog hendes sorte båd og tanken om at sove i sin kiste i den midt ude på søen. Hun så overrasket på ham da han spurgte om han skulle give hende en fodmassage, det kom bag på hende. "Jeg har aldrig fået sådan noget." Indrømmede hun stille og vrikkede lidt med sine tær, hun havde virkelig ingen ide om hvad det var. Ingen havde rigtig været sådan sød ved hende og tæt på samtidig. Den hårde og kolde kvinde var blevet meget følsom og sårbar, Horace var kommet meget tæt på, tættere end nogen andre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 11:24:41 GMT 1
han smilte sødt til hende og gik hen og satte sig ved hende han lagde hende nu ned mens han blidt tog hendes fødder "bare rolig jeg gør ingenting " sagde han og så bare sødt på hende mens han stille begyndte at nusse og trykke hendes fødder an begyndte langsomt med mere masserende bevægelser at stryge henover hendes smukke fødder. Horace kunne godt lide at massere det var så sensuelt og tændende og bare det at være så tæt på hinanden og bringe personen man masserede nydelse det var jo det det handlede om for ham at bringe hende nydelse og så var det andet ligemeget kun hendes velbefindende tænkte han på "kan du lide det "spurgte han stille i et afdæmpet toneleje
|
|
|
Post by h on Apr 10, 2010 11:31:41 GMT 1
Først blev hun lidt utryg, det mindede hende om hendes fortid at blive lagt ned, men hun prøvede at vise ham lidt tillid, ellers kunne hun sagtens nå sin pisk. Det var en underlig følelse at mærke nogen røre sine fødder, hun gispede let ved følelsen og så undrende på ham, det var hende virkelig fremmede det. Da han begyndte at nusse om hendes fødder kom der automatisk et sødt smil på hendes læber, det var virkelig rart og det gjorde faktisk godt i hendes fødder. Helena sukkede nydende og lukkede øjnene for at nyde det yderligere, hun vrikkede kort med fødderne i et sitrende bevægelse. Det var helt nyt for hende, men det var virkelig dejligt. "Mhmmm." Lød det bare mumlende fra hende, hun sukkede igen og lagde hænderne hvilende på sin mave. Endnu var hendes øjne lukket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2010 11:47:26 GMT 1
han så bare sødt på hende og forsatte den blide kærlige behandling af hendes fødder og havde ikke tænkt sig at prøve på noget han ville jo bare være lidt sød han fornemmede godt hun var blevet utryg i starten men kunne mærke hvordan hun slappede af nu og det var en herlig følelse at hun viste ham den tillid der var ingen tvivl om at en fod massage var meget personlig især når den var så kærlige som den han gav hende lige nu han trykkede nu en lille anelse hårdere ikek meget kun en ganske lille smule. Horace så bare på hende ligge der og holdte hele tiden et smil "du har smukke fødder" sagde han sødt med blid toneføring ikke særlig højt men så man lige kunne høre det helt perfekt han ville ødelægge denne intime tid med for meget larm
|
|