0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 8:35:55 GMT 1
Horace sphinx ejeren af den Dansende flamme stod stille inde bag disken lige nu var han i gang med at pudse glas der var ikke lang tid til han skulle åbne nat klubben faktisk skulle han åbne indenfor to timer. Horace nynnede stille en smuk melodi mens han pudsede og klarede sig mere eller mindre alene i baren selvom han havde sat et skilt i vinduet og et opråb nede i byen hvor der stod “hjælp søges på den dansende flamme i form af bartendere og til dels til hjælp med rengøring god løn interessante muligheder for at lære folk at kende og et venligt til tider hektisk arbejds miljø” Horace håbede der ville komme nogen faktisk håbede han der ville komme en kvindelig bartender men det var mere med hans egen lyst at gøre. Horace stod bare og nynnede og smilte mens han pudsede glas *stilhed før stormen * tænkte han og det var en morsom måde at tænke det på syntes han for i virkeligheden var det jo bare et almindeligt job at eje den dansende flamme og ydermere var rengøringen sådan at hans magi kunne klare den og han priste sig lykkelig for han ikke kun var en element warlock. Horace så på op på uret det var ikke fordi han var bange for ikke at nå det eller var bagud for som, altid så alt perfekt ud efter han havde pudset de sidste glas han tog dog det ene af glassene og skænkede sig selv en stor kold fadøl som han tog en slurk af “ahh alt er perfekt til i aften “ sagde han roligt og faktisk var det jo hans første aften efter moderniseringerne og i den anledning havde han endda hyret et band til at komme og spille dog var han ikke meget til den slags musik selv men de unge elskede det. Der var få personer der hjalp til på klubben bag baren men de var knap nok ansat der de hjalp bare for en aften og fik en god løn for det.
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 11:02:31 GMT 1
Natten havde brunget folk til byen, folk ventede på at den dansende flamme åbnede, normalt kom Helena ikke sådanne steder. Store menneskemængder sagde hende intet, hun var for sky til den slags, men en fasade kunne klare alt og hun kunne godt være frisk og virke åben for et jobs skyld. Hun stod og kiggede på skiltet om jobbet, hun ville så gerne have et job, for hun havde brug for pengene. Vinden tog fat i det rødbrune hår, det var halvt sat op og resten hang nede, hendes kjole fangede den også, den sorte kjole som kendetegnede hende og så et mørkerødt corsage udenover. Den sorte armulet hang i hendes kavalergang, hun vidste den gerne frem, men prøvede nogen at tage den var de så godt som døde. Pisken hang bag på hendes ryg, klar til at tage frem hvis hun fandt det nødvendigt. Helena gik roligt ind, flere kiggede efter hende med store øjnene, de kunne jo ikke gå ind endnu og havde godt gættet at hun søgte jobbet. De lange læderstøvler gav genlyd i det tomme lokale, hun gik langsomt og elegant mod ham, med et svagt skævt smil og roligt blik. Hun stilte sig en meter væk fra baren, skød hoften ud til siden og kiggede bare på ham. "Jeg kommer angående jobbet, hvis det stadig er ledigt?" Lød det roligt fra hende, hun gik helt op til baren og satte sig roligt ned.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 11:17:42 GMT 1
Horace vendte sig stille imod den person der var trådt ind i lokalet med et sødt smil iagttog han hende sætte sig ned han gik stille over baren og gik helt hen til hende han holdte nu roligt sin hånd frem mod hendes og i sidste ende tog han bare hende "jobbet er ledig og jeg er Horace Sphinx " præsenterede han sig roligt og bukkede sig stille ned over hendes hånd som han stille plantede et lille kys på mens hans øjne så direkte op i hendes jobsamtalen var nu allerede begyndt for hans vedkommende *hun er ganske smuk og kan gøre en god entree * tænkte han og det første øjenkast ved meget vellykket måtte Horace indrømme. Der var nu kun at vente på denne unge frøkens svar vedrørende hans præsentation
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 11:32:23 GMT 1
Da han tog hendes hånd, klemte hun den let som hilsen og smilte roligt, da hun hørte at jobbet var ledigt smilte hun endnu bredere. En ting var sikkert, hun måtte have det job, hun havde øvet sig på at kaste rundt med flaske og se ud som om hun havde styr på tingene. Helena mærkede hans kys på hendes håndryg og rødmede let, hun var ikke van til at nogen behandlede hende pænt og når mænd endelig gjorde det blev hun smågenert. Dog var det intet hun ville lade nogen se, hun var altid rolig og lignte en der havde kontrol. "Helena Matriz Darkheart til Deres tjeneste." Lød det blidt fra hende, hun nejede og smilte sødt. Han var varm, det kunne hun mærke på hans hånd og hans læber, bare nærheden af ham kunne hun mærke det. Tanken om blod gjorde hende mere åben og nysgerrig, men hun havde nu spist her til aften, ellers var det måske gået ud over nogen i baren når de først kom op og slås og hun fik færden af blodet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 11:46:21 GMT 1
Han gentog nu roligt hendes navn "Helena hvilket vidunderligt navn til så smuk en skabning som du " sagde han stille og holdte øjen kontakten mens han langsomt lod hendes hånd falde ned Horace kiggede bare direkte ind i hendes øjne og hans øjne glimtede stille med et sødt skær. "tillad mig at være ærlig overfor dem frøken jeg synes de er betagende smuk og det ville være mig en ære at arbejde side om side med dem dog føler jeg jeg burde lave samtalen mere givende indenfor det område du skal betræde jeg håber det er i orden jeg du" sagde han roligt og vidste det lød underligt så tidligt men det var han nu ligeglad med han sagde sin mening om en smuk pige der fortjente at kende til sandheden selvom hendes udseende var nok for ham skulle han se hendes andre kvaliteter hvis han skulle kunne ansætte hende
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 11:59:03 GMT 1
Helena rødmede en del nu, hun tog fat i den hånd han havde kysset på og mærkede den stadig brændende følelse af hans læber på sin hånd. Hun studerede ham let, men måtte lade sine lyseblå øjne møde hans blik. Hans ord fik hende til at kigge kort ned, men hun så op mod ham igen og lyttede roligt. Det lød godt med at han ikke kun ansatte hende for hendes udseende, han skulle vel vide hvad hun havde af evner. Som vampyr var hun jo hurtig, og det krævede jo ikke det store at være bartender, kun at man skulle hun klare presset, larmen og ubehøvlede fulde mennesker. "Mange tak." Sagde hun roligt og smilte sødt, hun rejste sig og gik halvt rundt om ham for at studere ham. "Hvad siger du til jeg får en prøvevagt her i nat og så studere du mit arbejde?" Spurgte hun roligt med en forførende undertone, hun smilte roligt og lod sig glide ned i stolen igen. Hun så afventende på ham og neglede let med sine lange skarpe negle, hun lod sit blik møde hans og smilte et skævt lille smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 12:06:21 GMT 1
"ja det er sådan det er tiltænkt men hvis de tillader det vil jeg gerne drikek et glas champange med dem for at skåle på deres skønhed og forhåbentlig nye job " sagde han sødt og hoppede over baren og tog to glas og en flaske champagne frem han åbnede den og proppen sprang men den sprøjtede ikke udover det hele kun ned i de to glas han havde taget frem til dem. *hmm hun virker ansvarlig og selvsikker nok på sig selv og hun kan vist nemt blive kastet ud i opgaverne* tænkte han og opførte sig ret så professionelt selvom han ar fristet til at ligge an på hende indtil videre havde han jo bare udpeget det synlige ved hun var smuk og havde et smukt navn
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 12:16:13 GMT 1
Helena nikkede roligt. "Gerne, meget gerne." Hun lænte sig let ind over disken og smilte roligt, hun elskede alkohol og det at hun godt kunne drikke meget uden at blive specielt påvirket var perfekt. Der var mange fordele ved at være vampyr og bartender, hun var hurtig, fokuseret, havde hurtige reaktioner og kunne snakke med hvem som helst. Hvis hun ikke var god til jobbet her, vidste hun ikke hvem var. Hun gispede let da proppen sprang og lo sødt, hun havde nu rart nok i hans nærhed, han virkede som en rar og god chef. Ikke mindst ærlig, mange benægtede jo at de fandt hende smuk og begærede hende i det skjulte, nogen kunne ikke holde sig tilbage, andre turde ikke andet. Helena havde sine egne små rygter gående, blandt andet om hendes fortid.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 12:30:41 GMT 1
Horace Sphinx havde ingen problemer med at fortælle hende at hun var det smukkeste han længe havde set han så sødt på hende mens han stille skubbede hendes glas hen til hende " her og skål for en forhåbentlig vidunderlig tid " sagde han stille og skimtede stille henover glassets kant med glimtende blå øjne. Horace smilte ekstra meget da hun lo han elskede en pige der kunne le "deres latter er meget betagende og deres øjne er til at fare vild i " sagde han stille *hun skal nok blive en fin medarbejder det er jeg sikker men stadig jeg må hellere se efter denne prøve aften. Horace nød champagne det var en dejlig drik en drik der virkelig også kunne ses som et afrodisium men dog var det ikke derfor han elskede det.
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 12:38:38 GMT 1
Elegant tog hun fat i glasset, hun hævede det let og smilte roligt mod ham. "Skål." Lød det muntert fra hende, hun lod sine læber møde glasset og smagte på champangen, den faldt i hendes smag og hun tog et lille nip mere. Hun stilte glasset fra sig, studerede hans smil og blev helt målløs af de ting han sagde, ingen havde omtalt hende så pænt før, ingen havde været så sød og ja, romantisk. Som håbløs romantiker havde Helena slet ikke godt af dette her, hun tog glasset igen og nippede til det, hendes rødmen var svag da hun virkede prøvede at kontrollere det. Da hun satte glasset fra sig igen kiggede hun lidt rundt, der var virkelig hyggeligt, hun havde jo aldrig rigtig været der før. "Tak." Hviskede hun smågenert, hun rejste sig og hoppede hen over bardisken, hun smilte kækt og så sig om. "Er det okay jeg lige kigger hvor tingene er? Jeg vil gerne vide hvor jeg har tingene når folk begynder at komme ing." Lød det roligt fra hende, det nyttede intet at hun ikke vidste hvor tingene var og stod og så forvirret ud når gæsterne strømmede ind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 12:48:22 GMT 1
"du skal have lov til at kigge på alt det du vil og jeg mener vireklig alt " sagde han roligt og lo lidt og mente det som en sød lille joke blandt kollegaer intet perverst blot med en hvis charme og ironi. Horace kunne godt lide at hun var lidt kæk og hendes entusiasme var helt vidunderlig og skulle modtage aller højeste karakter for den og det var jo en vigtig ting at hun havde lysten til at komme i gang og med sådan en pige charme som hun havde msser af . *hun er smuk og vil virkelig gerne arbejde dog undre det mig hun ikke har spurgt ind til hendes løn * tænkte han og lønnen i sig selv var fin men drikkepengene var det der virkelig var indbringende i denne branche
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 12:58:03 GMT 1
Helena begyndte at grine ved hans lille joke, hun blinkede let og begyndte at undersøge bardisken, under den, hvor de forskellige ting var. Der var overraskende pæn orden når man tænkte på han som mand var alene om det, hun var imponeret. "Flot orden." Lød det fra hende, hun stod foroverbøjet bagom hvor hun stadig var igang med at undersøge hvor de forskellige ting var. Selv sprutten på hylerne var i orden, fra årgang til årgang. Intet stod rodet sammen. Helena havde slet ikke tænkt penge endnu, det var hendes første rigtige job siden hun havde hjulpet sømanden med at lave joller. Hun dukkede hurtigt op ved ham og så nysgerrigt mod ham, hun smilte sødt og spørgende. "Hvor meget får jeg egentlig i løn?" Spurgte hun roligt med et charmerende smil og barmen presset ned mod bardisken. Drikkepenge ville hun let kunne score, fulde mænd smed penge om sig til smukke kvindlige bartendere, det var en af grundende til dette job var perfekt for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 18:06:13 GMT 1
"hmm du ved selv hvor meget dit arbejde er værd plus drikkepengene du tjener men jeg vil sige at jeg tror du skal klare dig fint så helt billig behøver du ikke sætte dig " sagde han roligt og ville jo gerne se om hun var den grådige type eller om hun vidste hvad hendes arbejde var værd det var også en slags test for hans side da han så hvordan hendes barm blev presset imod bardisken kiggede han meget diskret men mest af alt fik han dyb øjenkontakt med hende. *hun har smukke former og skal hurtigt gøre sig en formue i branchen * tænkte han roligt og pengene betød faktisk ikke rigtig noget for ham for dem havde han masser af og bare det hele kunne løbe rundt var det for ham nok
|
|
|
Post by h on Apr 7, 2010 18:14:36 GMT 1
Helena smilte skævt og rettede sig lidt op, hun bed sig i læben og kiggede lidt rundt. "Jeg har aldrig haft et job før, jeg ved ikke noget om lønninger." Indrømte hun stille og så roligt mod ham. Penge havde aldrig rigtig betyder det store for hende, men hun havde brug for dem nu, hun tjente sammen til at købe en kiste så hun kunne sove i en jolle uden sollyset ville skade hende. Helena elskede at arbejde og bevæge sig, hun byttede sig for det meste til ting, hun havde aldrig rigtig haft penge i sine hænder. Kisten hun søgte skulle være håndlavet og meget smuk, hun ville have det bedste af det bedste. Og det krævede vel penge, i hvert fald af det hun havde set hun kistemageren. "Jeg har styr på hvor tingene er nu, jeg ved hvordan jeg skal opføre mig og tro mig du vil ikke være tvivl om at jeg er den rette til dette job." Grinte hun sødt, hun mente selv hun var klar til en travl nat og hun glædet sig meget. *Det her skal nok blive sjovt!* Lo hun indeni og var lige ved at klappe sig begejstret i hænderne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2010 18:25:44 GMT 1
Horace smilte til hende "jeg er sikker på du nok skal klare det hele fint men stadig hvordan er din bolig situation " spurgte han roligt og han skulle jo ved om hun skulel låne logi om dagen og når hun nu havde fri han kunne jo ikke have at hun var hjemløs det ville sende forkerte signaler til dem der nu kom . han vidste jo at vampyrer var meget svage over for lys og han ville jo gerne hjælpe hende for sin egen samvittigheds skyld selvom han var ligeglad med andre end sig selv og så selvfølgelig en smuk kvinde han kunne jo ikek have at sådanne skønhed skulle bukke under som en rose under en hård vinter
|
|