Post by Deleted on Mar 3, 2010 20:52:31 GMT 1
Hvem er hvem?
Denne post er mest af alt lavet for at vi som brugere, kan få styr på hvem der har hvilke karakterer. Det er et tilbud, men jeg håber at i vil tage imod det, så vi kan få opbygget en liste, eftersom jeg har på fornemmelsen, at jeg ikke er den eneste der nogen gange kan blive lidt forvirret over hvilke personer der har hvilke karakterer? : D
Alt hvad du skal gøre er at kopiere dette, og udfylde parenteserne, og poste det i tråden nedenunder. Så vil jeg i starten overtage posten med at fylde listen ud, indtil en af sidens admins måske kunne tænke sig at overtage posten?
Udfyld dette:
[code][size=5](C-box navn)[/size]
[b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size] [i](Fulde karakternavn)[/i] [b][size=3]~[/b][/size]
OBS! Afslut din post med at skrive "[/code]" Det vil gøre det hele meget nemmere! Er der flere pladser en du har brug for, sletter du bare resten : D
~[/size] Sheila Navanco Daimaqima ~[/size] Rakan Morgul ~[/size] Evelyn "Ulvebarnet" Verata ~[/size] Émaron Fraisele ~[/size] Erinna Adaron ~[/size] Fenya Iris Guldsanger ~[/size]
Malania {Admin}
~[/size] Malania Marchioness ~[/size] Nathaniel Diamaqima ~[/size] Elias Dwann ~[/size] Kimeya Marvalo ~[/size] Samuel Destiny Anglérax ~[/size] Lestat De Lochèr Maloya Junior ~[/size] Darian Miqirazi ~[/size] Constantine Strider ~[/size] Matthew Igleèias ~[/size] Jasper Ried Armin ~[/size]
Kira
~[/size] Amaryllis Midnightstar ~[/size] Angelea Dex ~[/size] Casandra Gaia Miqirazi ~[/size] Cayenne Dormingos ~[/size] Corventina Armúlette Marguinto ~[/size] Darcelin Amélia Corvento ~[/size] Elijah Nox ~[/size] Elmyra Argos ~[/size] Emanra Dex Maloya Corvento ~[/size] Ixia Cleo Melogawi ~[/size] Kira Addams (Admin) ~[/size] Madelaine ~[/size] Emiley Jane Autum ~[/size] Jack "Hayden" Lightsaver ~[/size] Willow Dean Lightsaver ~[/size] Calia Shadowsong ~[/size]
[/ul]