0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2010 22:22:58 GMT 1
hun sad helt stille mens han tog hendes hånd, hun rødme og så på ham. "nå det var nu mit liv du rede først" hun så på ham og smile lidt, hun rødme og sad stille og lytte. "jeg har aldrig hørt noget så smukt" kom det stille fra hende, hun lag armen om ham og trykke ham ind til sig og lage hovedet over hans skulder, "jeg elsker også dig" hun holdt ham ind til sig og nød at side og kramme mens de tilstod kærlighed til hinanden, "jeg håber aldrig den her følelse stopper" kom det stille fra hende, hun ratte sig op og lag panden mod hans og så ham ind i øjne.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 24, 2010 22:28:35 GMT 1
Han rødmede en del og kunne ikke holde et smil tilbage, stille så han hende i øjnene, "den følelse, den vil aldrig gå væk" sagde han og let lagde sine arme om hende blidt hvor han så stille og forsigtigt lagde sine læber mod hendes, kort slap hendes læber hvor han så rødmende på hende, "jeg elsker dig af hele mit hjerte" sagde han stille og så på hende hvor han så lidt kastede sig over hende og kyssede hende lidenskabeligt men også intenst, og med alle sine følelser i det, han ville ikke holde tilbage mere, han ville vise hende at han virkelig elskede hende fra bunden af sit hjerte, og han gjorde sit bedste for at vise hende det.
|
|