|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 22:52:50 GMT 1
Han så stille på hende og bed sig i læben, han havde bestemt ikke lyst til at gå allerede, han tog blidt hendes hånd varmt. "men.. jeg har ikke lyst til at gå nu.. jeg har lyst.. til at være med dig" sagde han stille og så hende dybt i øjnene rødmende, og hurtigt omfavnede han hende stort "jeg har sådan savnet at være dig nær.. at føle dig hos mig.. at høre din stemme igen.. at se dine øjne" sagde han stille og så hende i øjnene med et dybt betaget blik hvor han stille og forsigtigt kyssede hende ømt, trods smerten i øret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 23:09:41 GMT 1
hun snøfte og var næsten ved at tude, "men...vis ikke du kommer til lægen med det hurtige kan du få en blod forgiftning på grund af bakterien fra kiba's mund...jeg ber dig tag til lægen" mere fik hun ikke sagt før han kysse hende, hun lukke øjne og ryste lidt hun brød kysset og så ned. "gå nu vær sød at gå" hun skubbe lidt til ham og snøfte, hun fik ham afsted til sidste og hun sad i sandt og vinke til han var væk, tåre trille ned af hendes kinder til han var væk hun savne meget og sad bare i sandt og nærmeste vente på han kom, hendes herre kaldt ikke og selv da solen næsten var væk sad hun der stadig kiba var gået får at finde mad.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 23:14:09 GMT 1
Han så på hende og bed sig i læben, han kunne ikke stå for hendes øjne og derfor stille gik, han var hos lægen og fik bundet sit øre ind, det skulle have nogle uger før det ville være helt flot igen men ville nok have nogle små bide mærker efter tænderne, han kunne derfor heller ikke gå rundt som Heaven Reaper da han ville blive afsløret for let med det indbunde øre, så han vandrede som Michael stille ned mod sandet igen, hans blik var lidt trist, hans søster havde flippet på ham og han var blevet lidt trist over det, han havde fået sit normale tøj på og havde en pose i sin hånd *hun er sikkert allerede kaldet hjem for at... 'hygge' med sin herrer* tænkte han stille hvor han roligt kom ned til strand sandet, han tog blidt en indånding mens hans øjne var lukket, der var kommet vind, men stadigvæk lunt i luften.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 23:29:21 GMT 1
Natalie sad bare og stirre på hvor han var forsvundet, hun var sulten tørstig men hun ville se om han ikke kom tilbage. men til sidste så hun ned lige som han kom frem meget længer fremme, "han kommer ikke....han er sikkert hjemme hos sin søster og spise" hun tog sig til sin knurren mave, hun sukke og tåre dryppe ned på sandet, hun kom op og stå men ryste lidt i bene. hu holdt blikke nede og trak hætten over hovedet, hun begyndt stille at synge mens hun bare holdt blikke nede hun stoppe dog lidt væk og så ud mod vandet det ville snart være helt mørkt og så ville det ikke være en god ide at være ved vandt da men ville risiker at gå forkert og ud i vandet.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 23:33:26 GMT 1
Han kunne ikke undgå at høre hendes vidunderlige sang, stille lod han posen ligge sig i sandet hvor han stille lyttede, han fik et stort smil over læberne, stille og forsigtigt gik han ud mod hende bagfra hende, han lod hurtigt sin hånd trække lidt i hendes hætte tilbage med lidt hår hvor han gav hende et kys på kinden, "savnet mig?" kom det stille fra ham, han var næsten helt op af hendes ryg og smilte stort, han syntes selv han havde været god til at liste sig frem mod hende uden at havde givet for meget lyd fra sig hvis man havde hørt efter hans skridt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 23:37:34 GMT 1
hun stod i sin egen verden og snøfte, da han trak hendes hætte tilbage og kysse hende på kinden kom hun med et vin i chok. hun dreje hovedet og så på ham med driv våde øjne, "du skræmte mig" hulke hun og for ham om halsen og begrave ansigtet i hans bryst, hun hulke og tåren løb ned af hendes kinder og gjorde hans tøj våd, "jeg vil ikke tilbage i nat....jeg vil ikke....må jeg ikke nok være hos dig....be be....jeg skal nok være søde....bare ikke bed mig tage tilbage" hun var helt fra den og ville ikke tilbage det kunne man se på hende.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 23:41:37 GMT 1
Han smilte stort og varmt til hende, han blev dog ret overrasket da hun falde ham om halsen og begravede sit ansigt ind til ham, han lagde stille og blidt sine arme om hende, "jamen natalie" mumlede han stille og roligt nussede hende blidt i nakken, et smil kom over hans læber hvor hans blik var ned på hende, det var kærligt og varmt.. og forelsket. "selvfølgelig må du det" sagde han og smilte stort, "jeg har også taget med så vi kunne spise aftensmad os to hvis du har lyst" sagde han og holdte hende varmt ind til sig, "vi kunne måske sove her ude også ? jeg tror vejret vil være varmt nok til det" sagde han og smilte stort til hende, "jeg kan alligevel ikke arbejde med øret" sagde han og stille strøg hendes kind blidt, "hvis du vil... så.. vil jeg gerne.. være dit andet.. 'hjem' " sagde han stille og rødmede blidt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2010 0:00:24 GMT 1
natalie snøfte og så på ham, hun tørte øjne og man kørte hendes mave knurre. "jeg sulten" hun så på ham, og snøfte "mener du det....mit...andet hjem" hun så på ham med store øjne og fik et kæmpe smil på læben, hun begyndt at over kysse hans ansigt mens hun hyle og kramme ham som en gal "tak tak tak tak" græd hun glad og trykke ham ind til sig så de faldt ned på numsen hovede hun sad og nusse kinden mod hans nogle ville mene hun over ragere men hun var virkelige glad da han var hendes lys punkt i livet.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 24, 2010 0:08:13 GMT 1
Han så på hende og rødmede meget stort da hun kyssede ham over alt i hans ansigt, hans hjerte bankede heftigt og han kunne virkelig mærke hun var speciel for ham, han nød det dog utrolig meget, han var som solgt til hende som stang lakrids, stille lod han sin hånd glide om hendes kind, han rødmede stort over at de faldte på numsen og han var 100% solgt da hun nussede sin kind mod hans, han smilte stort og nød det rigtig meget, han lagde så en hånd på hendes mave, "var det så maden?" spurgte han hende med et stort smil og lo varmt, han håbede ikke hun ville syntes at han så fjollet ud med bandagen på sit øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2010 17:20:59 GMT 1
hun så på ham og rødme lidt da han lage hånden på hendes mave, "ja....jeg sulten" hun så på ham og kysse ham ømt. hun satte sig op af ham og nød hans varme, "du dejlige varm" hun smile og nød at side op af ham, men til sidste måtte hun dog flytte sig lidt så han kunne hente de mad han snakke om, hun satte sig med bene op under sig og var bare så sulten at det var løgne. hun lukke øjne og sad bare og vente på ham mens hun lytte til have og dens brusen, mågerne der skreg og brugte vinden til at komme op i højten, vinden der fik hendes hår til at bevæge sig og bære duften af hav med dig.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 24, 2010 17:26:23 GMT 1
Han smilte blidt og nussede varmt med hende til at hun flyttede sig, roligt rejste han sig så og gik over for at tage made, han så lidt ned i posen og tog en ret så stort og saftigt æble op hvor han havde posen i den ene hånd og gik over til hende og lod æblet være lige under hendes næse så hun kunne dufte dens friskhed, "jeg har gode sager med" hviskede han stille og så på hende med et varmt smil, han tænkte kort og tog så en god bid fra æblet hvor han lod stykket sidde på tænderne så halvdelen hang ud af munden hvor han så på hende med et smil, og et blik om at hun ville have halvdelen af hans afbidte stykke og regnede lidt med at få et kys samtidig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2010 17:46:51 GMT 1
hun snuse og kunne dufte æble og begyndt helt at savle, hun nåde bare ikke at tage en bid af æble før han fjerne den. hun så på stykke der var ude af hans mund, hun hoppe hen til ham og bed fast i stykke, og samtidig fik han et dybt kys. hun brød kysset og tykke stykke og sank det, "mmmh godt æble mere!" hun så på ham med søde øjne og sad på knæ som en hund der gerne ville nusses mere hun ville bare gerne have mere æble.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 24, 2010 17:55:51 GMT 1
Han blev let overrasket da hun sprang på ham og rødmede stort over det men syntes nu det var vildt sødt gjort af hende og lod hans læber kysse hende igen før at hun hoppede af igen og tyggede sit stykke godt igennem, han så på hende med et stort smil, roligt tog han en bid mere af æblet og rakte det ud igen på samme måde, han havde et forelsket blik og det var tydelight at han var dybt betaget af hende, enda endnu mere end før, hans øjne skindede nu nærmest af lykken af hende, han tog blidt hendes hånd stille og rødmede lidt, man kunne se på ham at han nu gerne ville sige noget, og at det var dybt det han ville sige.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2010 21:45:01 GMT 1
hun så på ham, og igen bed i stykke så igen de kysse. denne gang holdt hun kysset lidt før hun slap og spiste stykke, hun så på ham med søde øjne og bed sig lidt i læben. da han tog hendes hånd så hun underne på ham, "hvad?" spurte hun stille og rødme lidt og kunne se der var noget han ville sige men hvad kunne hun ikke regne ud, hun rødme og klemte hans hånd mens hun vente på det han ville sige til hende.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 24, 2010 22:12:52 GMT 1
Han så dybt forelsket på hende, han snak en klump da hun sagde 'hvad', han kyssede hende blidt og tog hendes hånd, "lige fra første gang jeg så dig.. tænkte jeg.. hun må være en engel som er kommet for at rede mit liv.." sagde han stille til hende som start, "og da jeg snakkede til dig.. var det som vidundelig musik du puttede i mine øre, som gjorde mit hjerte helt blødt, da du rørte mig.. var det som min krop smeltede, smeltede i.. kærlighed..." sagde han stille og så hende dybt i øjnene.. "og nu ved jeg... at det er dig.. der giver mig denne.. vidunderlige følelse i min krop.. en følelse.. der nyder hvert kys du giver mig.. der nyder hver berørning du giver mig.. og som gør at jeg nyder at gøre igen.. som jeg aldrig har prøvet før.. en følelse.. jeg elsker... som jeg elsker dig" sagde han og rødmede let.
|
|