0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 19:28:50 GMT 1
hun gik bare sammen med ham og lytte til hvad han sag, da han stilte sig for and hende så hun ham i øjne og rødme lidt. "mig" gentog hun og rødme meget, hun holdt bare fast i hans hænder, og smile mens hun snøfte. "jeg har også kun tænkt på dig....det er det eneste jeg kunne når han...han" hun tav og begyndt at ryste i kroppen, kiba knurre da han troede det var hans skylde natalie pluslige græd, hun snøfte og tørte øjne og fik et smile frem "sikke en tude marie jeg bleven" hun snøfte og tørte øjne, og prøve at stoppe med at græde.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 19:34:20 GMT 1
Han så på hende og rødmede let men smilte blidt, han fik lidt overraskede øjne da hun fortalte og da hun begyndte at græde lod han roligt sine varme arme omfavne hende og trykkede hende roligt ind til sig hvor han lod sin hånd stryge hende ned af håret kærligt og nussede hende også lidt i nakken, "jeg vil aldrig blive som ham aldrig.. jeg vil altid være mig" sagde han stille og varmt til hende hvor han så roligt kyssede hende utrolig ømt, men også forelsket, hvor der kom følelser med i kysset, ikke så overvældende mange men stadigvæk en del.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 19:47:49 GMT 1
hun mærke han strøg hende over håret, hun så på ham og blev mere rolige ved hans ord. hun så på ham og nød kysset, og lod sin følelser komme frem i kysset. og nød meget at stå og kysse med ham, det var nok for hende med kys og kram. hun trykke sig ind til ham, og holdt kysse længe men til sidste brød hun det og trykke ham på næsen, "du er den" hun grine og løb fra ham og løb bare langs vand kanten for ikke at få våde sko, hun så tilbage på ham og grine "du kan ikke fange mig" hun grine og så kiba var lige efter hende og bjæffe glad.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 19:52:55 GMT 1
Han smilte stort ved at hun var sådan over for ham og nød at føle hende tæt på sig, han nød også kysset ekstra meget, og især fordi at det var hende som han kyssede med, faktisk den eneste som han nogen sinde havde kysset med, han blev dog overrasket da hun trykkede ham på næsen og sagde 'du er den' hvor han lo varmt og kærligt og skyndte sig at løbe efter hende i det tunge sand, han gispede men lo varmt mens han løb efter hende, dagene hvor han havde trænet i sandet havde gjort at han havde nemmere ved at løbe i det nu og løb derfor hurtigt i sand, han skyndte sig let og prikke hende på ryggen hvor han sagde "du er den" og skulle stoppe op hvor han skred let frem mod hende med et stort smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 19:59:52 GMT 1
hun grine og gispe efter luft da det var hårdt for hende, da han prikke hende på skulderen grine hun og fik stoppe og vendt rundt, da han gled lidt mod hende hoppe hun på ham så de lande i det fugtige sand, "jeg fik dig" hun grine og så ham i øjne og kysse ham ømt på munden mens hun lå oven på ham,hun nød kysset og mærke hun fik sand på hænderne og lidt i hendes hår, men det gjorde nu ikke rigtig noget. hun holdt kysset længe ind til en bølge skylle inde over dem, hun vine og mærke tøjet klæber sig til hende og hendes hår dække hendes øjne.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 20:53:58 GMT 1
Han rødmede stort da hun hoppede på ham og de væltede ned i sandet, han lo varmt og med det samme kyssede hende lige så godt og lidt mere til igen, hans hænder holdte sig blidt på hendes og nussede dem varmt, han kunne godt mærke sandet bag sig men syntes nu det var rart, han blev selv ret overrasket over bølgen der skyldede ind over dem, han gispede let og følte vandet ligge sig let på hans krop som jo i forvejen var svedig, bukserne klæprede sig helt ind til ham og især øverst oppe ved livet, han tørte hurtigt sine øjne og stille så fik øje på hende og hendes tøj, han rødmede kraftigt og lettere begynder der noget at vokse nede ved hans underdel som nu var ret tydeligt med hans våde bukser, han kunne dog ikke holde for da hans arme var for langt væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 20:59:35 GMT 1
Hun lå stille og stirre på ham, hun gøs svagt da vande var koldt. hun mærke noget bule ud på ham længer ned, hvilke fik hende til at fjerne sig med det samme og bakke væk og blev dække med sand på hele sin under lår og bag del, hun krøb sammen og gemte sig bag hendes hår. hun ryste og dække sig med hænderne mellem bene, "ikke også dig" hulke hun og prøv at krybe så meget sammen at hun ville forsvinde, kiba så på hende og gik hen til hende og stilte sig for and hende for at passe på hende kiba var også forandret han var mere barsk og letter agressiv.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 21:03:21 GMT 1
Han rødmede stort og skyndte sig over mod hende, "du må ikke tro det du må ikke du må ikke" sagde han bedende, han satte sig på knæ og lettere lagde sig forlæns ned foran hende "Undskyld undskyld undskyld" sagde han og havde lettere lagt hovedet i sandet også, "det var ikke min mening det var det virkelig ikke!" sagde han hurtigt og sank en klump, "det sker ikke igen det gør det ikke" sagde han og så stille og svagt op på hende, han bed sig meget nervøst i læben og hans blik viste uskyld og ømhed over det der lige var sket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 21:11:45 GMT 1
hun ryste og sad stille mens kiba knurre af ham, hun snøfte og så forsigtig på ham og man kunne se de våde øjne. hun så på ham og kunne se hans ansigt hade være i sandt, hun lod forsigtig en hånd begynd at fjerne sande fra hans ansigt mens hun så ham i øjne, "jeg stoler på dig" hviske hun stille og lage hovede på hans kind, og nusse blidt hans kind og lag sig på alle 3 og kysse ham ømt mens hun nusse hans kind hele tiden mens hun kysse ham ømt og nøde bare at kysse med ham, hun hade ikke behov for andet hans kram og kys lige nu.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 22:14:30 GMT 1
Han rødmede stille da hun begyndte at tørre sandet af hans kind, han bed sig stille i læben og så i hendes øjne med sit blide blik, han rødmede over kysset og fik lettere store øjne da han ikke lige frem havde måtte få et kys efter den episode, han smeltede nærmest i hendes kys, det var så vidunderligt, så varmt, så igennemtrængende, han falte næsten om af det men holdte sig nu oppe, han lod stille sin hånd roligt glide hen og op af hendes kind blidt, stille kom der nogle små smaske lyde fra kysset, han var utrolig inde i kysset og nød det vildt meget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 22:21:35 GMT 1
hun forsatte med at kysse ham, og rødme stort over smaske lyden kom men gengælde det. hun nusse forsat hendes kind og var som i himlen, hun satte sig tætter ind til ham og gengælde kysset der var gåede fra ømt til dybt, og letter smaskene. kiba kravle ind mellem dem da han ikke ville holdes uden for, han puffe lidt til Michael da han ikke ville dele natalie med andre, det var jo hans plejemor og hende ville han ikke dele hun var kun kibas i hans øjne, natalie nusse kiba bag øret men holdt kysset så længe han ville det.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 22:26:28 GMT 1
han nød det utrolig meget og var selv kommet lidt op at sidde, han gjorde det endnu mere lidenskabeligt og lidt mere smaskende, hans hænder gled stille ned på hendes og op af hendes arme blidt og lagde sig så stille om hendes ryg varmt og trykkede hende roligt lidt mere ind til sig, han nød det umenneskeligt meget og stille lod han sin ene hånd glide ned til hendes frie, hvor han stille holdte den blidt, men lod en finger glide imellem hendes som en start på at flette fingre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 22:35:36 GMT 1
Natalie nøde kysset og smelte helt ved den lidenskab der kom i kysset, hun mærke han nusse hende og fik helt gåsehud af det, hun trykke sig blidt lidt længer ind til ham og holdt kysset. kiba klemte sig ud og knurre og sprang pluslige på ham og bed ham i øret, "FY KIBA NEJ!" hun fik hans mund åbne og slog ham over næsen "fy nej må man ikke" hun skynde sig at kravle hen til Michael "er du okay" hun så bekymret på ham og bed sig i læben.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 22:39:00 GMT 1
Han blev helt fanget i kysset og skulle til at nusse videre hen til et andet sted da han følte Kiba's tænder i hans øre, han fik store øjne og skønt Kiba kun var lille havde han nogle utrolig stærke kæbemuskler siden han var ulv, han tog sig til øret og havde meget store øjne, stille flyttede han sin hånd hvor man kunne se at der var bidt igennem på hans øre, han tog sig igen for øret og ømmede sig utrolig meget, det gjorde rigtig ondt i forhold til normale sår, det var som nærverne eksploderede i hans øre og hoved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 22:49:20 GMT 1
hun så på såret og kysse ham på panden, "undskylde jeg ved ikke hvad der går af ham...han er ikke sig selv mere " hun så ned og skamme sig over den måde kiba hade være på, men hun ande ikke hvad hun skulle stille op. hun så på ham og fjerne hans hånd og så på bide mærket "du må heller få lægen til at se på det....det også sent du må heller komme hjem til din søster....og jeg hjem til..." hun tav og så ned hun ville ikke hjem hun ville heller med ham men hun viste hans søster ikke vil have hun kom det måtte hun i vær fald ikke sidste gang.
|
|