|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 22:30:32 GMT 1
Han så på hende og syntes det var rigtig sødt det hun sagde, og at hun faktisk sagde det lige ud, han stod og smilte til hende til at hun spurgte ham, hans blik blev mere kærligt nu, han lod nu sit hjerte få frit løb og sige hvad han skulle sige, "jeg.. jeg ser ikke på dig som en slave.. jeg ser på dig.. som dig" sagde han stille og så på hende, "jeg ser dig som man skulle have set dig, som den engel du er" sagde han og smilte stort, "folk ser kun på ønsker, jeg ser på dig hvad du i virkeligheden gemmer, der inde, i dit hjerte " sagde han og lod sin finger prikke hende over bryster og ned på hjertet, "der inde, hvor den største gave ligger som du har fået, gaven af kærlighed" sagde han og hende dybt i øjnene, "og din kærlighed, viser dit sande jeg" sagde han stille og så hende dybt i øjnene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 11:18:36 GMT 1
natalie stod og stirre på ham, mens hun blev mere og mere rød i hovedet. hun mærke han prik hende hvor hendes hjerte var, hun så ham bare ind i øjne og begyndt at snøfte og fik store våde øjne, hun begyndt at græde og hoppe på ham og klammer sig ind til ham. hun nusse sin kind mod hans og snøfte. da hun hade gjort det lidt lod hun sig falde ned i vand igen, hun kom op igen og spytte vand ud på ham og grine og begyndt at svømme lidt væk så han ikke fange hende så let. hun grine og så på ham "du kan ikke fange mig" grine hun og svømme roligt rundt.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 14:30:21 GMT 1
han så på hende og fik let store øjne da hun begyndte at græde, "jamen natalie" sagde han men nåede ikke at sige mere før at hun havde sprunget på ham, han rødmede kraftigt da hun gjorde det da han kunne føle hele hendes overkrop mod hans og bed sig meget flovt i læben, han smilte stille ved hendes nussen og nussede blidt igen, han så undrnede efter hende da hun dykkede ned og lo varmt da hun sprøjtede vandet i hovedet på ham, "nååå du" sagde han og lo varmt hvor han i starten hurtigt sprøjtede vand efter hende, men da han så at hun prøvede at svømme væk svømmede han efter hende, han lo varmt og syntes det var rigtig sjovt, han var nu en god svømmer men han regnede ikke med at kunne nå hende, han svømmede godt til mens han grinte og pludselig kunne han se en sten under sig hvor han satte fødderne på og sprang over mod hende for at fange hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 16:35:50 GMT 1
hun grine og svømme stille og roligt, hun hade ikke set han var stødt på stenen og brugt den til at springe efter hende. hun mærke bare han pluslige greb om hende og de røg under vand, hun hade ikke nået at få tage noget luft ind, og gik i panik og for op til over fladen og hoste og baske med armen for at holde sig oppe over vandet, hun lag ikke mærke til hvor han var men hun kunne ikke nå bunden mere, og var virkelige i panik nu hun hoste og gispe og troede hun skulle drukne.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 17:14:02 GMT 1
han smilte let ved at hun var gået i panik, og let trådte han på en anden sten som nu var lige ved siden af hende, og kom op af vandet hvor han let fik hende op i sine arme, han så på hende med et hævet øjenbryn, "svært ved at svømme?" spurgte han og smilte blidt og varmt til hende, "du kan stå på den her sten jeg står på hvis du vil" sagde han og lagde hovedet på skrå med et uimodståeligt smil, og hans øjne var varme og et glint af liv var i dem, et glint der var igennemtrængende og smeltende, hans arme var om hendes ryg og ben hvilket gjorde at han fik løftet hende over vandet, han så dog kun på hendes øjne og så ud til at være tryllebundet i hendes øjne meget slemt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 17:21:38 GMT 1
hun gispe og hoste, og trykke sig ind til ham da han løfte hende op. "nej...men...du gav mig et chok og jeg hade ikke nået at få lufte." hun gispe og prøve at få ro på igen, hun så op på ham og så ham i øjne hun rødme og følte hun skulle smelte hun syntes hun mangle ord eller sine ben, hun så glimte i hans øjne og hade ikke set noget ligne før. hun laf forsigtig armen om ham, og hev sig op og kysse ham bare ømt, et rigtig blødt ømt kys. hun lukke øjne og nød bare at kysse ham ømt, og lytte til havet og vinden der suse omkring dem.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 17:26:02 GMT 1
Han rødmede stort da hun pludselig lagde sine arme om ham, han vidste ikke hvorfor hun gjorde det men da hun lænte sig op til ham rødmede han endnu mere og smeltede næsten helt i hendes vidunderlige ømme kys, han sukkede stille og trykkede hende stille mere ind til sig, han nød kysset og gjorde sit bedste for at kysse ømt tilbage på hendes læber, han nussede blidt hendes side med sine fingre og havde rosa røde varme kinder og begyndte at føle en underlig varme i hans krop, en varme der kom fra det indre af ham, en varme der kom ved at hun havde kysset ham og lå halvnøgen i hans favn, han rødmede kraftigt af tanken men prøvede at få sine tanker lidt væk fra det halvnøgne, han ville jo gerne være en god ven for hende.. og lidt mere end det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 17:36:55 GMT 1
hun nød kysset og tænkte ikke på hun var halv nøgen, hun holdt det ømme kys længe og nød det bare så meget. men hun brød det pluslige, "han kalder på mig" hviske hun og så ned før hun så på ham, hun begyndt at lys. "lov du venter på mig...jeg kommer igen...det lover jeg" hun så på ham og kysse ham dybt før hun atter forsvandt i et lysglimt og han stod med ingen ting, Natalie fik svært ved at gå nogle steder de første dag, da hun skulle lave mad hele tiden og behag sin herre. men enlige fik hun lov til at gå, hun hade sit normale tøj på og gik på stranden men regne ikke med han var der den dag, hun hade det skidt og hade ondt mellem bene hun sang stille og så mod vandt og stoppe og så bare på det smukke hav, kiba var med denne gang og han satte sig ved hendes side.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 17:45:56 GMT 1
Han så på hende undrende da hun sagde at hun blev kaldt på og sukkede lidt, han nød kysset men smilet forsvandt da hun var væk, "jeg ville sådan ønske at jeg kunne få hende fra det" sagde han stille til sig selv hvor han roligt så svømmede op på land igen, de nætter der gik havde han søgt efter info efter hendes herrer, han ville opsøge ham og jage ham, han var nærmest som besat på det, men det var blot om natten, om dagen sov han lidt og ellers løb på stranden, han vidste at det var hårdt at løbe på sand så han gjorde det for at blive stærkere, og i bedre form, han ville træne så han kunne blive stærkere som menneske siden at mennesker jo ikke var så synderlig stærke i sig selv. Han gispede og svedte den dag da han løb på stranden, han havde igen kun sine bukser på og til sidst måtte han falde på knæ igen for at få gispet ud, han var lige rundet et hjørne til hende da han var faldet ned og stod med hænderne i sandet mens han så ned og gispede hårdt og højt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 17:56:12 GMT 1
De nætter hade Natalie bare tænkt på ham, og prøve at holde sit slaver rig ud. hun stod bare og sang for sig selv, og så ikke ud at at høre nogle. kiba hade dog fået færten af ham og begyndt at gø og hoppe på stedet, "hvad er der dreng" hun så underne på kiba før hun dreje hovedet og kunne se et par ben i vejer, hun bed sig i læben og gik lidt tilbage da hun ikke genkendt bene. men da han kom op og så igen, fik hun røde kinder og hjerte banken. hun smile og begyndt at løb hen mod ham, "Michael!" hun gispe da det var svært at løb i sand, hendes hætte fløj af og hendes hår stod ud til alle sider, kiba fuldt efter og gøede som en gal.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 18:05:27 GMT 1
Han fik store øjne da han pludselig hørte en vidunderlig stemme i hans øre, han smilte stort og kom helt op at stå igen, man kunne se at han svedte let da det løb let ned af hans krop, hurtigt satte han i løb mod hende, "Natalie!" sagde han højt og omfavnede hende med et stort smil og lo hjerteligt, "Natalie Natalie Natalie" sagde han og holdte hende tæt på sig, "hvor har jeg savnet dig Natalie" sagde han og smilte stort til hende hvor han strøg blidt hendes kind og krammede hende stort igen, "her har virkelig været ensomt uden dig" sagde han og lavede hunde øjne til hende da han godt vidste hvordan en hunds tigge blik var. Man kunne se på hans krop at han havde trænet, musklerne var let svedige og faktisk også blevet lidt større.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 18:54:53 GMT 1
hun gispe og var ind i mellem ved at falde mens hun løb, hun slog armen om ham og grine og græd samtidig. hun nød sådan at være hos ham igen, "Michael jeg har sådan savne dig" hun så på ham og kysse ham ømt som sidste gang, hun brød det efter lidt tid og man kunne høre et lille smask da deres læber skilles, hun så på ham og smile mens der løb lidt tåre ned af hendes kinder. hun så på ham og vifte med hånden "du trænger vis til et bad Michael du lugter lidt" hun smile og kysse ham på kinden, "hvad har du lave de sidste par dag" hun nusse hans kind og hade helt svært ved at slippe ham igen men hun græd i det mindste ikke mere.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 19:04:20 GMT 1
han så på hende og rødmede nu stort over hendes kys men kyssede hende lige så ømt igen og rigtig nydende, han lagde hovedet på skrå og nød kysset i så lang tid det nu varede, han rødmede over smaksen og fniste let, "jeg sveder nu også" sagde han varmt, han så på hende og smilte stort og stolt, "jeg har trænet og trænet og trænet" sagde han og trådte et skridt tilbage så hun kunne se ordenligt på ham, han gispede let imens og så ret stolt ud, "siden vi mennesker er en svag race så må jeg jo blive stærkere for at kunne hamle op med andre" sagde han og smilte stort og varmt til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2010 19:15:26 GMT 1
hun fnise og så på ham, "uha ja du har vel nok fået træne" hun fnise og rødme lidt. hun gik hen til ham igen og lag hænderne på hans bryst, og kysse ham dybt men kort. hun hade ikke lyst til at sige hvad hun hade lave, så hun tog bare hans hånd og begyndt at gå med ham langs vande. "men har du kun træne har du ikke lave andet" spurte hun og klemte hans hånd blidt, kiba gik ved siden af ham og holdt bare øje med hvor de var og om der var nogle der ville true dem. natalie gik tæt op af ham og var nu ligeglad med han lugte, hun nød bare igen at være hos ham han var hendes bedste ven og lidt mere til.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 23, 2010 19:24:43 GMT 1
han så på hende og rødmede dybt over hendes kys, han fik et helt varmt blik da hun så begyndte at gå med ham, han kløede sig roligt i nakken, "ikke ud over at passe mit natte job så jeg kan tjene penge" sagde han stille og så på hende roligt, "men en ting har jeg gjort hele tiden.. om det var dag eller nat.." sagde han stille og så på hende roligt, hvor han stille stalte sig foran hende og strøg hendes kind blidt, "jeg har hele tiden tænkt på dig.." sagde han med en dybvarm stemme og det der før var et glint var nu et lidt tydeligere hul i hans øjne, glintet af liv i øjnene var blevet større, det igennem smeltende og varmende liv i hans øjne af lykken hun gav ham var vokset i ham.
|
|