0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 20:20:20 GMT 1
"hvordan" hade hun lige fået frem inden han kysse hende, hun gengælde kysset og nød hans nussen på ryggen. hun rødme og lukke øjne og lag hovedet over skulderen, på ham. "mener du det" hviske hun stille og lukke øjne "hvad er klokken" spurte hun stille og lag hovedet på hans skulder og så op på ham, "jeg tør ikke tage tilbage" sag hun stille og holdt godt om ham og var bange for han ville have hun tog hjem.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 20:32:22 GMT 1
Han så på hende og smilte blidt efter at havde brudt kysset, "det vil jeg vide.. når jeg står foran ham" hviskede han stille mens han strøg hendes kind blidt, stille smlte han og kyssede hende på læberne kort, "det gør jeg.. for første gang i mit liv.. så gør jeg" sagde han og tog blidt hendes hånd og lagde den på hans bryst hvor hans hjerte var, "dette hjerte.. det hamre kun for dig" sagde han stille, hans blik gik kort op på solen og på hende igen, "eftermiddag" sagde han stille, han smilte blidt, "bliv.. så lang tid som du kan.. bliv hos mig" hviskede han og kyssede hende så dybt forelsket på læberne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 20:40:31 GMT 1
hun så på ham, "du vil ikke kunne slog ham...han har magten over de død...du går i døden vis du prøver" hun så ham bange i øjne og satte sig ordenlige op, hun rødme og mærke hans hjerte hammer mod hans hånd bag hans bryst, "jeg elsker også dig....jeg vil blive...ind til han kalder igen der efter må jeg gå" hun så på ham og rødme og kysse igen og var så glad, enlige et lyspunkt i hendes mørke liv som slave nu hade hun noget helt andet at tænke på.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 20:44:03 GMT 1
han så på hende og smilte stille, "men jeg er ikke død.." sagde han og smilte, "og jeg kan godt klare døden," sagde han og nikkede bestemt, han rødmede lidt da han jo nu kunne se hendes overkrop let og rødmede kraftigt af det, han smilte dog til det hun sagde "det lyder dejligt" sagde han og kyssede hende blidt og dybt på læberne, stille lagde han sig ned og så op på hende, han havde sine hænder om hendes kinder og nussede hende blidt, "det er mere behageligt at ligge på sandet" sagde han varmt til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 20:48:39 GMT 1
hun så på ham, "også vis døden går på jorden icthan er en stærk mand....han er jo bøddel " hun gøs og så på ham, hun mærke han lag sig ned i sandt hun skynde sig a gøre det samme, og trække lanet over sig da folk ville kunne se hende vis hun lå uden den. "ja...det dejlig varmt" hun lage sig ved hans side og så på vandt, "gid jeg hade haft noget på....så kunne vi have være i vandt" hun sukke og lukke øjne og nød at ligge med sit hovede let på hans bryst.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 20:53:06 GMT 1
Han rødmede dybt over det hvor hun sagde 'gid jeg havde noget på' og let lod en hånd dække for hvad der bullede nede ved bukserne nu, "det behøves du ikke at være ked af, jeg kan godt dække dig hvis du vil" sagde han og smilte blidt til hende og vendte sig mod hende så hun ville have svære ved at se bulen, men nok lettere ved at opdage den hvis hun lagde sig lidt længer ind mod ham, han rødmede let men sagde ikke hvorfor da han ikke ville afsløre sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 21:20:57 GMT 1
hun så på ham, "mener du det" hun så på ham og smile. "ville rart med en tur i vand" hun lukke øjne og nød bare at ligge hos ham, "men...hvordan vil du få mig fri....det kræver du får fat i mine visdoms tænder og kalder på mig....jeg ville kunne høre når du kalder på mig" hun satte sig op og holdt lanet om sig og da hun var genert for at vise sig for fra.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 21:26:58 GMT 1
Han smilte varmt til hende og nikkede, han satte sig stille op, "tja jeg kan mange små triks selvom jeg kun er et menneske" sagde han og nikkede let, roligt rejste han sig så og rakte hende sin hånd, "bare hold dig tæt ind til mig så skal jeg nok føre" sagde han og smilte til hende hvor han lod en hånd stryge hans kind, han så kort omkring, der var ikke en sjæl at se på hele stranden, men man kunne jo ikke være for forsigtig alligevel.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 21:30:58 GMT 1
hun små grine lidt da han sag triks og kom op og stå og lod lanet flade, hun dække bryste med den ene arm og sit hår og tog hans hånd med den anden, "okay..jeg skal nok" hun smile og fuldt med ham ud til vandet hvor hun slap hans hånd og løb ud i vandt mens hun grine, hun hade kun hvide trusser på og ellers intet.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 21:36:38 GMT 1
Han så på hende og rødmede mere og mere men stille lod sine arme glide om hende, han trykkede sig let ind til hendes krop for at dække den mest muligt med sin nu tynde krop, roligt gik han så ud i vandet hvor at han gik ud på det dybe så hun ikke behøvede at dække for brystet, stille slap han hende så men stadigvæk holdte hendes hånd, han smilte og følte sig nu i rigtig godt humør, let lod han så sit hoved dykke ned og svømmede mod hende hvor han fik noget vand i munden og da han kom op af vandet sprøjtede han let vandet op så det landede som regn på hende smilende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 21:40:35 GMT 1
hun nød vandt og da de kom ud på de dyb slap hun armen om bryste, hun smile og hold ham stadig i hånden. hun nød rigtig vandt det hade hun trængt til, hun så han dykke og rødme men kunne ikke se ham. da han kom op og sprøjte vand på hende som regne grine hun, og med hænderne sprøjte hun vand på ham mens hendes latter lød varme og glad, hun hoppe på ham og smile og vælte dem ned i vandt så de kom under vandt, hun åbne øjne lidt under vandet og rødme og dække for sit bryste mens hendes hår viste sin rigtig længe under vandet som et net af hår der rigtig folde sig ud.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 21:49:14 GMT 1
Han lo varmt da hun sprøjtede igen med vand og forsøgte at sprøjte mod hende også, han lo stort da hun sprang på ham og følte hele hendes overkrop mod sig og rødmede af det, han så på hende under vandet og smilte kærligt til hende, stille lod han så sine læber præsse sig op mod hendes mens de lå under vandet, han lagde sine arme om hende kærligt og nussede hende varmt og forelsket, det føltes vidunderligt og dejligt syntes han, stille slap han hende dog igen da de jo også skulle op og have luft igen, han stak let hovedet op over vandet i et gisp og så efter hende med et varmt smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 21:56:51 GMT 1
hun så på ham og rødme, hun blev rigtig overrasket over kysset under vand. men lukke øjne og nød det. da han slap det skynde hun sig op, og gispe og hoste lidt. der gik lidt før hun fik nok luft til at snakke normalt igen, "g...gisp det var tæt på" hun sukke og lage hovedet tilbage og mærke håret klister sig op af hende, hun så på ham og rødme og smile lidt. hun begyndt så at sprøjte vand på ham igen mens hun grine og hade det rigtig sjovt, sammen med ham tros de kun hade mødes 2 gang holdt hun meget af ham, han var ikke rigtig som de andre han virke til at være ligeglad med vis han var hendes herre kunne han få alt hvad hans hjerte begære, hun stod og rødme og fik helt våde øjne ved tanken og folde hænderne sammen mens hun kigge på ham.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 22:14:35 GMT 1
Han lo let og smilte "jah det var det nu" sagde han og fniste da hun plaskede igen, han nød det virkelig, han nød virkelig at være sammen med hende, det var ikke bare sjovt, men hylende skægt, og samtidig kærligt på en helt speciel måde, en måde som han aldrig havde følt før selv i sit liv, han fik øje på hendes tåre , stille gik han tæt på hende igen, hans hånd strøg hendes kind blidt, "er der noget galt?" spurgte han hende stille og så hende i øjnene varmt, "jeg er her hos dig, elskede" sagde han stille og gav hende et blidt kys på læberne, han ville virkelig vise hende at hun kunne regne med at han var ægte, han tænkte stadigvæk på hvordan han mund kunne få den tand fra hendes herrer, han kendte ikke til mange triks, især ikke nogen som sikkert ikke kunne overliste en der kunne vække de døde til live.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 22:20:28 GMT 1
hun snøfte og så på ham, "det bare...det bare....du så sød ved mig og snakker pæn til mig....du tænker ikke en gang på jeg kan give dig alt hvad du ønsker dig vis du hade min 4 visdoms tænder....du helt ligeglad....og det helt nyt....for...alle ville bare være helt vild og ønske som en gal" hun snøfte og så på ham og nød kysset, hun så på ham og brød kysset. "hvorfor er du ikke som andre....hvad er det du ser i en slave som mig" hun stod og så ham lige i øjne og ville høre sandheden nu.
|
|