|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 18:18:14 GMT 1
Michael kom stille gående, solen stod højt på himlen og der var ikke en sky. Der var bølger på vandet men de var ikke så store i dag da vinden var meget svag, strandsandet var dejlig lunt og vidunderligt at gå på med bare tær som den friske Michael havde, han havde fået sovet godt igennem og hans øjne var ikke trætte mere, mens hans sind nu var legesygt, han havde nærmest fået et nyt 'jeg' efter at han havde sit sammenstød med Djinn'en, han tænkte lidt på hende men skyndte sig hen af strandets sand lettere hoppende hvor han letter kastede sig ned i sandet til sidst da han nød det, han havde kun bukser på da han tænkte at han sikkert kom ud i vandet i dag da han alligevel skulle vaskes, han stank lettereaf sved over det hele og især under armene, han lå lidt og vendte sig så om hvor han så op mod himlen, *mund jeg nogen sinde får hende at se igen? * tænkte han meget undrende,
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 18:24:14 GMT 1
længer henne af stranden, kunne man høre plasken i det lave vand. Natalie kom løben kun i trusser og med et lan om sig, hendes hår stod ud i luften og øjne fyldt med tåre. hendes herre hade prøve igen at misbruge hende og var godt i gang da han måtte gå da der var nogle der skulle henrettes, hun hade så tage chancen og flygte men hun hade ikke fået tænderne med, hun hade ikke nået at få tøj på da hun bare ville væk, lanet var vådt og læbere sig til hendes lår mens hun løb i bare tær. hun gispe og snuble pluslige over sin fødder og faldt hele sin krops længst ned i vand, hun kom op og side og holdt det drivvåde lan om sig mens håret og lanet klæber sig til hende, og hun gispe efter lufte og hoste lidt hav vand op, kiba var ikke med da han var buer inde mens hendes herre hade hygge sig med hende.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 18:31:48 GMT 1
Michael høret til sin lidt undren et plads roligt vendte han sig om så han lå på maven hvor han så så ud over vandet med et undrende blik, i starten var han helt roligt men hans øjne blev dog pludseligt store, "er..... er... det virkelig?" kom det stille fra ham hvor han lige måtte tænke over hvad det var der lige pludselig var foran hans øjne, hurtigt kom han dog så op og skyndte sig at spæne afsted, han havde meget store øjne hvor han kom ud til Natalie, han var utrolig overrasket over at hun var der og hvad hun dog lavede der med kun et lagn om sig af hvad han kunne se. Det første han gjorde var dog at omfavne hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 18:49:05 GMT 1
Natalie så op da hun hørte noget løb mod hende gennem det fod dybe vand, hun rødme da hun blev omfavne og sad stille og knuge lanet ind til sig. hun ane ikke hvad hun skulle gøre, hun lukke øjne og trykke øjne mod hans hals og hulke svagt, "du må ikke se på mig....ikke sådan her" hun ryste hun frøs ikke i den varme heller ikke selv om hun var gennem blødt, hun hulke og trykke sig mod ham uden at bruge armen, men hun rygge dog væk til sidste og så væk og gemte sig bag sit våde blå hår.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 19:00:33 GMT 1
han trykkede sig ind til hende, "jeg skal nok lade være med at se.. skal jeg nok" sagde han stille hvor han så mærkede at hun trak sig lidt fra ham, han strøg hendes kind blidt og havde lukket øjnene, "men hvorfor? hvad der sket?" spurgte han hende stille hvor han lagde sin ene arm om hende hvor han smilte blidt, "vi skulle hellere gå ind på land, så kan du tørre" sagde han stille, "du kan låne mine bukser hvis du.. vil..." kom det stille fra ham hvor han kom til at se ned på hendes trusser og rødmede stort men så hurtigt væk mens han rystede på hovedet *nej nej nej michael koncentrær dig* man kunne se på ham at han prøvede af alt magt at ikke se på hende på den måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 19:05:09 GMT 1
hun hulke og ryste i hele kroppen, hun lod ham før hende ind på land hvor hun satte sig i det varme sand, man kunne kun se hendes skulder da hun holdt lanet tæt rundt om sig ned til bene. "han prøve igen...men så skulle han gå....der var nogle der skulle henrettes...jeg nåde ikke at få mit tøj på...jeg løb bare og fik kun lanet med" hun snøfte og så ud over havet, mens solen blev fange i hendes tåre. "jeg vil ikke mere....hvorfor mig....jeg har aldrig gjort ham noget" hun ryste og bed sig i læben mens hun mærke vand løb ned af hendes lange hår, hun snøfte og så på ham "jeg ved ikke en gang hvad du hedder" hulke hun og var virkelige ked af det kunne man se.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 19:11:10 GMT 1
Han så på hende og sank en klump, han lod sine arme omfavne hende, "så så.." kom det stille fra ham mens han lyttede til hende, han så lidt undrende på hende og smilte let, "jeg ved heller ikke hvad du hedder" sagde han og kunne ikke lade være med at fnise en smule "men jeg hedder Michael Perrea" sagde han og nussede hendes arme, "og som første gang du mødde mig.. så bliver jeg kaldt Heaven Reaper" sagde han og sørgede for at nusse godt om hende da han kunne tydeligt se på hende at hun havde det rigtig rigtig dårligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 19:18:21 GMT 1
hun snøfte og så på ham, "Michael Perrea.....Heaven Reaper" hun så underne på ham, "Mit navne er Natalie....Natalie Kors blood" hun så på ham, og nød hans nussen hun blev mere rolige når han gjorde det. hun lukke øjne og lage hovedet på hans skylder, "så varm" sag hun stille og sukke og trak vejer roligt og blidt. hun var glad for at kende ham, han var rigtig god til at trøste og få hende til at blive bare en smule mere glad, hendes hår var begyndt at blive tørste da nogle hår totter bevæge sig i vinden og gjorde man beder kunne se hendes ansigt.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 19:21:54 GMT 1
Han så stille på hende "natalie... natalie" mumlede han stille mens han roligt strøg hendes hår blidt fra hendes kind, "det er et smukt navn," sagde han roligt mens han nussede godt om hende, han så lidt på hende da hun lagde sit hoved på hans skulder og syntes nu det var behageligt, "Heaven Reaper er mit kalde navn blandt lovløse" sagde han stille til hende, "de frygter mig jo" sagde han og smilte let og fniste lidt, "hvis de bare vidste hvor lille jeg er" sagde han og var jo nu høj nok og havde skam muskler men han så ikke sig selv som synderlig høj.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 19:29:14 GMT 1
hun nød det rigtig hun åben øjne og så på ham, "hvorfor er de bange" spurte hun stille og nød bare hans nussen, hun kunne falde i søvne af hans nussen. "jeg kan også godt lig dit navn Michael " hun smile og satte sig op og holdt godt om lanet "øhm Michael...sidste gange...kysse vi...og...jeg ville bare hvide....hvorfor....du kysse mig" hun rødme helt ved at tænke tilbage på det og lag hænderne på kinden så lanet faldt ned, hun vine og for til at tage lanet om sig igen og så ned.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 19:35:48 GMT 1
han så på hende og smilte, "jeg jager jo lovløse" sagde han stille og så på hende, " dem som har gjort andre mennesker ondt" sagde han med et smil, han rødmede stort og opdaged at lagnet gled ned, hurtigt tog han blidt hendes hænder før at hun fik fat og holdte hende blidt ind til sig, "jeg.. følte.. noget nyt... i mig.. noget.. ubeskriveligt.. varmt" sagde han og rødmede nu meget stort, "noget i mig.. som bare ville være dig nær" sagde han hvor hans kinder blev rosa røde og helt genert, "noget jeg kunne elske" sagde han så stille.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 19:41:43 GMT 1
"lovløse....som min herre" hun rødme stort da han tog hende ind til sig, og hun nåde ikke at få lanet op. "elske....jeg...jeg har ikke....elske...nogle i lang tid" hun rødme og fik lag armen om hans bryst og mærke hans varme hud mod hendes lidt mere kølige. hun mærke hjerte hammer og nød at side og kramme med ham, "gid du var min herre i steden for....dig ville jeg gør alt for" hun fik hovedet lidt ud og så ham i øjne, hun førte forsigtig sit hovede mod hans og lukke øjne en smule i og vente på at støde på hans læber.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 19:48:52 GMT 1
Han rødmede let, og følte hende ind mod sig, han sank en klump hvor han stille nåede at åbne munden, "..elsker.. du mig?" kom det stille fra ham hvor han så at hun lagde op til et kys, roligt lod han sine læber glide mod hendes så de møddes i et dybt og varmt kys, han lod stille sine arme nusse blidt om hende, han lå ikke op af noget men lod sig alligevel læne sig lidt tilbage, han vidste ikke hvordan det ville være at være herrer over en, men han ville nu hellere have at hun ville elske ham uden at være hans slave men være noget dybere til ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 19:59:07 GMT 1
hun nåde ikke at svare før deres læber mødtes i et kys, hun følte som hun sad på en sky. hun holdt sig ind til ham og mærke han lag sig tilbage, hun blev helt bange for han skulle få ondt i ryggen. så hun satte sig med bene om live på ham og ratte ham op, hun brød lidt kysset og så på ham. "jeg vil gerne elske dig...men...det vil gøre det svære for mig at være slave....chancen for han opdager det vil vokse....og hvad vis han gør mig....ja du ved...med...barn....så ville miste forstanden" hun ryste i hele kroppen og var på nippe til at græde
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 20:11:10 GMT 1
han så på hende og smilte stille, han rettede sig roligt op og kyssede hende dybt på læberne, "inden da.. har jeg befriet dig" sagde han stille og kyssede hende blidt på læberne kærligt og dybt, stille slap han roligt kysset, "for jeg.. vil elske dig.. for evigt" sagde han og nussede hende blidt på ryggen hvor han kyssede hende dybt, han tænkte lidt over det med barn, han havde aldrig selv prøvet den slags og rødmede faktisk ret stort over at hun sikkert gjorde det hver dag med sin herrer, han blev helt flov over at tænke på det nu.
|
|