|
Post by thanatos on Feb 18, 2010 21:42:24 GMT 1
Natten havde gjort sit indtog over den mørke skov, der var mange lyde at høre rundt omkring de mest tydeligt lyde var fra de små dyr der løb rundt i skovens bund om natten, skoven var det perfekte sted at jagte mennesker der havde forvildet sig der ud på egen hånd, det var noget Thanatos nød at bruge menneskers egne svagheder imod dem. Træernes grene og kroner var de perfekte gemmesteder hvor man nemt kunne holde øje med alt under sig det var os der hvor der ville være mindst sandsynlighed for at blive fundet når han jagtede, let som en fjer sprang han fra den ene gren til den næste, han havde fundet sit bytte en enlig bonde der havde været ude på en midnats tur med sine får en skam han aldrig ville skulle vende tilbage til sit hjem, hjertet bankede kraftigt i mandens krop, Thanatos kunne høre hans tunge åndedræt manden var tydeligvis bange noget der blev nydt til fulde, vampyren var i hælene af ham det kunne være hvert øjeblik angrebet ville komme, men han følte det ikke var tid endnu mennesket skulle ha lov til at flygte mere for sit liv. Oppe fra træerne kunne han se den lille mand, manden stoppede op han havde mistet pusten, der blev vist ikke til meget mere kamp fra hans side af en skam. Thanatos hoppede ned fra træet foran manden der faldt til jorden hvorefter han begyndte at kravle bagud, han vidste han var dømt til ikke at komme hjem selvom han bad for sit liv, Thanatos fjernede masken fra sit ansigt hans sande ansigt kom til syne, det var tydligt at se grinet i hans ansigt over det skræmte ansigt bonden havde, med et hurtigt ryk sprang han frem og greb fat i manden hvorefter han løftede ham op uden besvær, han var ligeglad med bønnerne der kom fra manden det betød intet, med et satte han tænderne i mandens hals han kunne mærke hvordan mandens livskraft langsomt forsvandt fra ham, det var en dejlig ting at mærke hvordan han kontrollerede om manden skulle leve eller ej. Han valgte at lade manden beholde sit liv og stoppede efter noget tid for så at slikke sårene så de forsvandt, masken blev sat tilbage på plads så han igen kunne gemme sit sande ansigt, han smed ham fra sig for så igen at begynde at vandre igennem skoven.
|
|
|
Post by encina on Feb 18, 2010 22:09:54 GMT 1
Natten var faldt på og encina var stoppet op ved en sten som hun kunne sidde på. Hun sukkede stille og tørrede enkelte tåre væk fra ansigtet. Hun var blevet smidt ud, jagtet væk af Kira. Hun vidste at det ikke ville gå men Darian havde jo ikke lyttet, hun havde taget konsekvenserne og nu var hun allene endnu en gang. Uden herre følte hun sig så tom. Hun var jo vant til at tjene se dette med at være fri skræmte hende noget så forfærdeligt og hun hadede tanken. med en rolig bevægelse fjernede hun håret fra ansigtet og lod det falde ned over ryggen. Det skinnede let i det svage lys og det var tydeligt at hun var helt blond. Hendes blå øjne stirrede sig næsten blindt ud på mørket mens hun sukkede endnu en gang. Hun ville ikke gå videre, ikke endnu. Bange for mørket var hun ikke og det blev hun aldrig. At blive opdraget af vampyre og bo sammen med dem havde vel gjort hende hård på det punkt. Hun sad i sine egne tanker da hun pludselig måtte høre en mand som tydeligt tiggede for sit liv. Hun rejste sig op og bevægede sig langsomt mod lyden. Hun gemte sig bag et træ og i det svage lys kunne hun alligevel godt se mandens skæbne. Det var ikke skræmmende for hende at se på men alligevel lod hun en hånd glide op til sin hals og lod en fingre glide over de to små ar som måtte symbolisere at hun var blevet bidt før. At vampyren lod manden falde og begyndte at gå fik hende kun til at følge ham med øjnene. Hun vidste jo at de var herude for at jage. Hun havde allerede set flere mætte men alligevel var der flere end hun forventede. hun ville mere have troet at dette var Varulve område.
|
|
|
Post by thanatos on Feb 18, 2010 22:22:47 GMT 1
Thanatos vandrede lidt men hurtigt opfangede han noget i luften en duft af menneske, hvordan kunne det være der var flere herude det plejede der ikke at være, han kiggede rundt hvorefter han forsvandt op i træernes skygger, hurtigt og lydløst bevægede han sig frem mod duften af menneske han fandt frem til hvor den kom fra havde hun set ham suge af mennesket ville hun kunne afsløre ham det ville han ikke ha hun gjorde, med hurtige bevægelser hoppede han ned fra træet og greb fat i mennesket hvorefter han opdagede det var en ung kvinde dog gjorde det ikke hans greb blidere. "Spionere de på mig, ved de ikke det kan være farligt at gøre det på en vampyr der "spiser" du er måske ikke så glad for at leve?" Lød det fra ham med en kold tone hans øjne var nærmest lysende han havde egentlig lyst til at tage den fulde kontrol fra hende måske endda fjerne hendes livskraft men han ville give hende tid til at forsvare sig selv til at give en forklaring på hvad hun lavede og gjorde som hun gjorde for hvis hun var spion kunne han ikke lade hende leve så ville hun kunne afsløre ham det kunne han ikke lade ske.
|
|
|
Post by encina on Feb 18, 2010 22:48:08 GMT 1
Encina holdt øje med ham med en hvis nysgerrighed. Aldrig havde hun set en vampyr som bar en maske og det facinerede hende vel. at han måtte få færden af hende kunne hun tudeligt se på ham og han forsvandt fra hendes blik. Det gjorde hende intet og hun endte med at stille sig med ryggen mod den mørke stamme og vente. han ville dukke op før eller siden og hun fik hurtigt ret da en tog hårdt fat i hende. Hendes dybblå øjne stirrede roligt på masken og hun skjulte at det gjorde en smule ondt. Hendes smerte tærskel var højere end normale menneskers og hun pev virkelig ikke. At han troede at hun var spion fik hende absolut kun til at smile. "Jeg spionere aldeles ikke. Jeg er på gennemrejse for at nå til Rimshia City" Sagde hun roligt og tog ikke øjnene fra ham. Vel egentlig var hun nu en smule skræmt men det var ikke noget som man hverken kunne mærke på hendes stemme eller være måde. hun var helt rolig mens han havde fat i hende. "Jeg ønsker at leve. Jeg har ingen intentioner om at miste livet lige for øjeblikket." hun tog sig lidt sammen og gav ham et lille smil. "At se en vampyr føde er mig intet nyt. Jeg er selv blevet bidt mange gange gennem mit allerede af mine tidligere herrer. Jeg opgiver ingen detaljer om hvad jeg ser med mindre jeg kan stikke en Varulv" hun lod endelig blikket glide væk fra ham og kigge rundt. hun var ikke bange. det var hun virkelig ikke.
|
|
|
Post by thanatos on Feb 18, 2010 23:02:55 GMT 1
Thanatos kiggede hende dybt i øjnene, hun ville gerne beholde sit liv ja hvilket menneske ville ikke det jo men at hun var på gennemrejse til Rimshia City jo det kunne hun vel meget muligt være men hun var stoppet op og var ikke blevet ved med at fortsætte. "Så du er på gennemrejse til Rimshia, hvad har fået dig til at tage dertil?" Spurgte han lidt nysgerrigt og satte hende så ned på jorden igen, han vidste hun alligevel ville være ude af stand til at kunne gøre ham noget. Hvis hun havde haft en herre hvor var han så nu havde hun slået ham ihjel? havde hun gjort noget for han ikke ville ha hende længere. "Hvordan kan det være du er blevet herreløs?" Spurgte han undrende han var ikke sikker på hvordan han skulle tolke det hun havde sagt hun virkede som et almindeligt menneske men alligevel var der noget over hende, måske havde hun viden han kunne få brug for senere hen, måske hun kunne være nyttig for ham han vidste det ikke, han måtte se hvad denne samtale ville bringe ham, han måtte ihvert fald finde ud af hvad der lå bag så hun måske alligevel kunne få lov til at beholde sit liv ihvert fald så længe det nu var.
|
|
|
Post by encina on Feb 18, 2010 23:17:24 GMT 1
selvom hun ikke frygtede ham så var hun alligevel meget glad for at han satte hende ned igen. det gjorde hende en smule hurtigere selvom hun vidste at hun ikke ville have en chance mod ham alligevel. Roligt kørte hun hånden igennem det lyse og løse hår og lod bliket søge tilbage til ham. "Jeg er på vej til Rimshia for at finde mig en ny herre" svarede hun uden problemer. hun havde intet at skjule for ham og selvom han ikke var hendes herre så var der stadig noget respekt fra hendes side af. Vapyre var en overlegen race i hendes hovede og det kunne man tydeligt mærke på den måde hun opførte sig på. hun ville aldrig lyve for en medmindre hun intet andet valg havde. "Og jeg er herreløs fordi hans gravide kæreste smed mig på porten. Kærester og kvindelige servants går ikke sammen, desuden så blev tøsen mega underlig da hun blev gravid og det at hun havde givet hendes kæreste lov til at være seksuelt sammen med mig kunne hun ikke klare så jeg blev smidt ud eller slået ihjel. jeg valgte at rejse med det samme" sagde hun roligt. at pige som havde smidt hende ud ikke var vampyr burde han kunne gætte på den måde som hun ergerede på. Encina kiggede kort ned i jorden og så op på ham. hun vidste ikke om han ville lade hende leve men hun kunne ikke andet end at svare ham og så håbe på det bedste
|
|
|
Post by thanatos on Feb 19, 2010 0:28:43 GMT 1
Thanatos betragtede hende indgående han vidste ikke helt hvordan han skulle tolke hendes måde at være på, hun virkede nu ganske rolig det var altid en god ting hun var det for så ville hun ikke havde problemer omkring ham. "De leder efter en herre, nogen anelse om hvad for en slags herre eller er det bare den første og bedste?" Spurgte han med en smule nysgerrighed i stemmen, han var stadig ikke helt sikker på hende, men han vidste da hvad han skulle gøre hvis hun ikke gjorde som hun skulle men indtil videre havde hun ikke gjort andet end at vise respekt. "Deres tidligere herre har været et fjols så, specielt at tage et menneske som kæreste, elskerinde jo det kan godt lade sig gøre men kæreste nej det er ikke en iorden ting."Sagde han med en kold tone, han brød sig bestemt ikke om at tanken med mennesker og vampyrer i forhold sammen jo måske hvis der var henblik på at mennesket skulle gøres udødelig men ellers ikke. "Jeg lader dig leve for nu unge frøken men på en betingelse så, de følger mig på min færd." Sagde han selvom han godt vidste hun var på vej til byen for at lede efter en ny herre og han os havde spurgte hende om hvordan hendes nye herre skulle være, alligevel kom det fra ham som det gjorde.
|
|
|
Post by encina on Feb 19, 2010 0:38:08 GMT 1
hun smilede let og bed sig i læben. "Jeg søger en vampyr som herre som jeg altid gør når jeg står foruden. Jeg er ikke interesserede i andre væsner end vampyre. De er jo den overlegne race og jeg er dem blot underlegen." sagde hun roligt og kiggede på ham. hun mente hvert et ord som hun skænkede hans øre. der var virkelig ingen tvivl om at hun måtte være blevet opdraget til at tjene og i særdeleshed vampyre. "Og nej. Jeg tager ikke den første og den bedste. Jeg tager kun en herre som jeg ved kan beskytte mig og sørge for mig som jeg vil sørge for min herre" en let tot blæste over hendes skulder i et let vindpust og hun tog den mellem fingrene og begyndte at lege med den. "Kvinden var ikke menneske. Langt fra. Hun var en Holy Grail, Warlock, og dæmon i hvert fald men det sidste ved jeg ikke hvad. Hun var stærk. Da jeg fandt min da værende herre havde hun næsten slået ham ihjel før jeg redede ham" Hun var virkelig kun ærlig. hun havde redet darian, plejet hans sår og holdt ham ude af solen. det havde været det hun havde villet. ingen vampyre skulle forfalde på denne måde. At han så ville have hende til at følte ham gjorde hende en smule opmærksom. "Ønsker de at blive min nye herrer eller misforstod jeg dem?" hendes stemme var rolig og fattet mens hun spurgte. det var vigtigt for hende at kende forskellen. der var stor forskel nemlig..
|
|
|
Post by thanatos on Feb 19, 2010 10:44:27 GMT 1
Thanatos kunne ikke lade vær med at smile bag masken jo hun havde en god pointe og ja vampyrene var en af de overlegne racer. Hun lød oprigtig i hvad hun sagde måske hun kunne blive god at have med sig hun kunne jo hjælpe når han selv lå og sov for dagen, det ville da bestemt ikke være en dårlig ting med et mennesker der var loyal og trofast som hjalp med ting der ikke kunne klares om natten plus hun kunne give blod. "Det er godt du ikke blot vælger den første og bedste for dette kan meget ofte vise sig en fatal fejl hvilket kan koste dig din mest dyrbare skat." Sagde han og rykkede en smule tættere på hende for at kunne se hende tættere an, hun virkede meget beslutsom over at ville ha en vampyr som herre. "En kvinde af den afstamning burde ikke have lov til at leve hun er ikke ren det er en vanhelligelse." Sagde han med en kold og kynisk tone han brød sig ikke om lysets væsner og slet ik hvis de blander sig med mørkets. "De misforstod intet unge frøken jeg kan sagtens blive deres nye herre, beskytte dem kan jeg, de så kan jeg hjælpe mig der hvor jeg ikke kan betræde og klare ærinder for mig når jeg ikke kan vandre rundt." Sagde han måske med en lidt kryptisk tone.
|
|
|
Post by encina on Feb 20, 2010 1:45:22 GMT 1
Hun var rolig og fattet omkring ham. som sagt så skræmte han hende ikke og ønskede han at tage hendes liv ville hun ikke kunne stoppe ham det mindste. Dog kunne hun se at han begyndte at tro mere og mere på hende og at han kom hende tættere på gjorde hende så absolut intet. "Jeg ejer intet af værdig ud over mine mestres hemmeligheder som jeg stadig holder på selvom nogle af dem er afgået ved døden. Jeg ejer intet andet end hvad de ser mig i og jeg ønsker intet andet end at tjene min herre på alle måder som det er mig påbudt" hendes blik søgte hans øjne under maskeringen og hun lagde hovedet let på skrå. hun var en køn pige og hun så meget uskyldsren ud. hun lyttede til hans ord om Kira og selvom de havde alt dette strid imellem dem så kunne hun ikke lade være med at forsvare hende en smule. "Kira er ikke af lyset overhovedet. Hun er Warlock og dæmon og noget neutralt. Hun er opvokset hos en vampyr og nyder at slå ihjel for sjov. Især folk som hun elsker med" en let og mystisk smil bredte sig på hendes læber. "Jeg ville passe på med at krydse hendes vej min gode herre. hun er langt fra til at spøge med og meget stærkere end hvad man lige antager" hun vidste ikke hvorfor hun gjorde dette men det faldt hende naturligt. hun havde boet sammen med kira i knap en måned og i al den tid havde hun kun set magt demonstration på magt demonstration. det havde været udmattende men alligevel også spændende. hun blev revet tilbage i sit hovede da han snakkede om at han nok godt kunne blive hendes nye herre og hun smilede blidt. "Mit navn er Encina Wier, 19 og menneske. og som sagt så gør jeg hvad der kræves af mig uden tøven hvis ordren kommer fra min herre" hun kiggede på ham med roligt og dog fast blik. det var noget af det som han kunne være helt sikker på. Hun ville gøre alt hvad han forlangte af hende som hun havde gjort det før. det ville aldrig ændre sig ..... Medmindre hun fik en Varulv som herre. Hun kunne ikke fordrage de væsner.
|
|
|
Post by thanatos on Feb 21, 2010 20:00:16 GMT 1
Thanatos lagde hovedet på skrå og betragtede hende lidt skeptisk, hun var meget hengiven til at ville tjene en vampyr, hun kunne måske blive en god tjenerinde at have så længe man jo os passede på hende, det var jo en klar ting kunne han os godt selv se. "Så må vi jo få fat i noget bedre tøj end dette de har på, i mit selskab gør tøjet noget da det helst skal kunne gøre så de kan gå mere uset rundt." Sagde han og rettede igen hovedet op, jo hun var ganske køn og ville sikkert var et godt selskab for ham det kunne han da ikke benægte på nogen måde. "At nyde at slå ihjel er en forkert ting hun ser ikke helheden, hun burde straffes for sin vanhelligelse." Sagde han kort, han vidste godt dette lød forkert kommende fra en vampyr men han havde sit kodeks og sin morale som han stod fast ved, dog var han en kold og kynisk snigemorder men der var grænser. "Jeg slår ikke kvinder ihjel medmindre de angriber mig først unge frøken." Sagde han koldt, han lagde sine arme over kors hun var ganske som han havde antaget en ung kvinde men dette gjorde ham nu ikke så meget da det nok ville kunne bruges til en del alligevel. "Mit navn er Thanatos Belargos." Sagde han med et let buk. "...Min alder er ikke vigtig, ja jeg er vampyr som de ganske rigtigt har fanget, og jeg forventer der bliver gjort præcist som jeg siger." Sagde han med en rolig tone i stemmen, hun ville kunne bruges til at frembringe en masse nyttig information når han havde brug for det og så kunne det gøres om dagen, hvem vidste hvad tiden ville bringe, ganske vist havde han nok os brug for den slags selskab der kunne holde ham beskæftiget, og tøjet det var de nødt til at gøre noget ved, dog med penge gjorde det intet han havde mere end rigeligt da han næsten ikke brugte noget selv, dog var det godt gemt et sted i skoven.
|
|