Skovelver
133
Trust the light in you.. always trust it..
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on Jul 24, 2016 19:33:43 GMT 1
Rinya så på ham, og sukke bare som han snakke, og så på ham ”selvfølgelig har jeg ret din klump det har jeg altid” hun lo bare og så på ham med et smile. hun så på ham som han fuldt efter hende og smile ”godt godt et bad og noget mad er det mindste du kan tage nu du er hjemme” hun så på ham og gik roligt op af trappen og åbne op til huset, hvor de tråde ind i stue/køkken området, stue området var dog rodet til at af stof og nåle puder og skitser, ”beklager rodet men det er jo min arbejdes plads.. du kan vel huske hvor vores badeværelse er med træ karet ikke? Og kan du selv fylde det op?” hun så på ham inden hun gik i køkkenet ”selvfølgelig drago, tag den tid du skal bruge.. og far og søster.. du skal ikke regne med far kommer hjem.. han er aldrig hjem mere eller minder og søs tja hun er nok ud med sin venner, hun har haft en god periode for tiden næsten ingen adfald” hun smile og begyndt bare og lave noget mad til ham.
|
|
Skovelver
12
|
Post by Dragoian Cramenor on Jul 26, 2016 10:39:22 GMT 1
drago smillede til hende" vi ses om lidt " han. gik ud på badevælgser og begyndte at tænde vandet. han begyndte at tage tøjet af. Hans krop er fuldt med ar. han høre en lyd. lyden kommer fra et insesekt som fløj ind i roden. men drago blev forskrækket og kom.i regleks til at slå en knytnæve ind i sejlet, så det smarte spejlet. Drago var jo konstant på.vagt han.havede de siste magen årblevet et tvunget liv som lejemorder. hannstå.og ser på hans blod.der dyrpper fra hans hånd og ned på gulvet "pis"
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on Jul 26, 2016 17:56:58 GMT 1
Rinya så på ham, og smile bare "tag dig god tid!" nåde hun og sige inden han gik op for at fylde karet op. roligt gik hun i gang med og skær valnøde brød, få fikse nogle grønsager og bær, og hældt noget brumbær saft op til ham. da hun hørt larmen fra badeværelset fik hun et kæmpe chok, og løb hen til døren "Drago! er alt okay!" spurt hun og var ikke bange for at åbne døren, det første hun så var spejlet var knuset, der efter blidt fra hans hånd og der efter drago der var nøgen. hun skyndte sig og holde sig for øjne men blev i rummet "drago hvad sket der! hvorfor har du smadder spejlet? og din hånd! få bukser på og kom ind så jeg kan få det renset og forbundet inden du bader" hun gik ud af rummet inden hun fjerne hænderne igen fra hendes øjne.
|
|
Skovelver
12
|
Post by Dragoian Cramenor on Jul 26, 2016 19:51:11 GMT 1
Drago stå lidt og stiger på hans blødende hånd inden han reager han ser hen på sin søster med et fjernet blik m hun har hånden for øjne. " jeg skal nok klare den gå ned og tænk på maden jeg er ok " sagde han til hende. magen tænker minder som nok mere var traumatiske oplevelser kom frem far hans inder blik. han satte sig ned på vcet og fik trukken bukserne lidt besværlige op og på. hans såret hånd frygtede sammen med hans anden hånd og krop. han huskede skrigene folks tiggende rædselsslagen ord. han tog sine hænder op til sit hovedet og gemte hovedet i hænderne. det resulterer i at han også få blod i hovedet. men han tænker ikker over det og heller ikke den smerte hen burde havde i hånden " få det til at stoppe få stemmerne til at stoppe" mumler han.
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on Jul 27, 2016 6:50:11 GMT 1
Rinya hade være hurtig ude ved dragoian da hun hade hørt lyden af spejlet blive smadder, hvad pokker lave han dog? var der nogle på badeværelset med ham? hun hade åbne døren og holdt sig for øjnene da hun opdage han var nøgen, hun lytte som han snakke og brød sig ikke om han nok selv skulle klar det "du kommer ud og får den hånd forbundet dit klump! du bløder og så længe du her hjemme så der intet med det klar jeg selv!" hun nikke bestemt men gik da ud af rummet og ud i køkkenet, for at søger for hans mad var klar og vente bare på han ville komme ud så hun kunne forbinde hans hånd, men da der var gået lidt tid og han ikke kom gik hun hen og banke på "kommer du ud? vi skal have forbundet den hånd storbror" hun stod og vente uden for døren på svar.
|
|
Skovelver
12
|
Post by Dragoian Cramenor on Jul 28, 2016 6:46:30 GMT 1
Darko der på dette tidspunkt,ikke kunne oversku noget.han havde gjort og oplevet magen ting som havde skadet ham traumatiseret ham. uden og helt tænke over det kom der en vred hård stemme ud af hans munde"lad mig være!" der var både ment til.hans søs men også til hans tanker.
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on Aug 16, 2016 20:30:14 GMT 1
Riniya stod roligt ved døren, og vente på og dragoian ville komme ud til hende så hun kunne se til hans hånd. som han med vred og hård stemme bad hende lad ham være, bakke hun skræmt væk fra dørene. det her line ham slet ikke.. han hade aldrig råbt af hende før på den måde.. hun mærke en knude i maven begynde og vokse frem, som hun kigge ned "Fint... kom ud når du vil" sag hun stille, tydeligvis såret. hun forstod godt han hade haft det svært men han hade ikke behøve og snakke sådan til hende, hun gik tilbage til køkkenet og gjord bare hans mad færdig til ham, og vente ellers på han ville komme ud igen til hende.
|
|