Skovelver
133
Trust the light in you.. always trust it..
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 11:07:14 GMT 1
kun det forhold der skal opstå til elver kongen ellers nej, vis du laver broren skal du jo tage højt for han har være væk utrolig mange år, og hvor han er nu og hvad han vil osv. søsteren er det blot hendes helbred, der driller men det har jeg jo skreven her op over ^^ så intet ud over elver kongen er fast lagt så gør det du føler for ^^
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on May 25, 2016 11:12:20 GMT 1
jeg kan godt lave broren har du nogen navne ønsker og hvilken alder skal han være han skal vil line på en i 30erne ?
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 11:14:54 GMT 1
kun efter navne er det samme som min ^^ ikke mellem navne det noget forælderne selv valgt xD han er 10 år ælder ind riniya så han vil line en mellem midt 20 til starte 30 da riniya liner en i starten af 20 erne ^^ og han liner sin far mere ind pigerne han har mere gylden blondt hår og grønne øjne, hvor søsterne har mere som riniya men har grønne øjne hvor riniya har krystal blå øjne ^^ andet du ønsker og vide ?
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on May 25, 2016 11:19:21 GMT 1
om du har nogen indput til ønsker om personligehed. og skal jeg sende dig karrkter forslæget inden jeg smider det op ?
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 11:21:32 GMT 1
ikke andet ind du tager højde for det jeg har fortalt/skreven om ham op øverste og nu her, ellers nej han er en mand der elskede sin søster, og hjalp med og opfoster den yngste ind til han blev tilbage da de blev overfalde ved grænsen og ja må du gerne gør ^^
|
|
Mørkelver
315
|
Post by Valandil Romain Ancalimë on Jun 5, 2016 23:48:35 GMT 1
Undskyld, jeg har været lidt hængt op! ^^' Jeg opretter i morgen!
|
|