Skovelver
133
Trust the light in you.. always trust it..
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 24, 2016 13:57:12 GMT 1
Hey hey så søger jeg lidet bekendtskaber til min kære elver ^^
Jeg søger:
Veninde/ven: en som Riniya har kendt siden hun var ganske lille. Tidligere kunder/fast kvinder: dette kunne også nemt være en af hendes venner. Tidligere flamme: Tænker det kan være en der har være lun på Riniya men aldrig har sagt det, eller måske har sagt det men Riniya ikke har fange det. Venner af andre racer: Riniya er en åben kvinde så det kan sagtens være hun har venner der ikke er skov elver (mørke racer er dog nogle noget hun ikke rigtig har nogle af) Fjender: Måske en der misundelig på hendes sy forretning, eller måske har de bare aldrig kunne enes, eller der noget misundelse der skaber splid eller måske noget helt andet!
eller! en ukendt søster/bror: Efter Riniyas brors forsvinden og hendes mors død har faren jo aldrig rigtig være så meget hjemme så dette kunne jo være sket, jeg tænker det ikke behøver være en fuldblods elver men måske en krydsning?
Riniya har en far og en lille søster og en storbror.
Info om hendes familie.
Faren: er en dygtig jæger og har leve af det så længe Riniya kan huske, hun huske ham som en kærlig men streng far som var stolt af hans søn og Riniya men da han mister hans kone/børns mor ænder han sig, han lukke sig mere ind i sig selv og var ofte væk i længer tid, og dag Riniya storbror så forsvinder bliver det blot være, og Riniya og hendes søster ser ham dårlig nok og når han enlig er hjemme er han tit på sit værelse og kommer ikke ud mens de vågen. (dette er sådan i hoved træk hvordan han er den der laver ham kan jo putte mere på ham som de nu ønsker det)
Lille søsteren: hun er omkring 11 år yngre ind Riniya, hun har altid haft en sart helbred men det bleven beder med årene men hun døjer med små ’anfald’ hvor hun får hoved pine og kan ikke tåle lys eller lys (migrene ) Riniya’s søster har en smuk sang stemme og liner Riniya meget, dog har hun ikke de blå øjne som Riniya har men hendes hår er næsten lige så blondt som Riniya hvilke er helt platin blondt. Der ud over er Riniya søster en smile og livlig pige, og har altid haft et super tæt forhold til Riniya og deres ælder bror (før han forsvandt) da Riniya har være der som både en søster og en ’mor’ for hende (igen prop på som i lyster x3 )
Storbror: Riniya’s stor bror line sin far, han var en talent fuld jæger og en stærk mand tydelig en fars stolthed. Riniya’ sstor bror er 10 år ælder ind Riniya og liner sin far mere ind søsterne gør han har mørk blondt hår og grønne øjne. Han har haft et typisk søskenden forhold til Riniya og deres lille søster, de kunne pjatte og grine og skændes som alle andre søskenden men de har ikke kunne undevær hinanden. Riniya’s storbror forsvandt da de ved grænsen blev overfalde alle 3, han blev tilbage og holdt overfalds mændene hænd mens Riniya og hendes søster flygte, han er ikke set siden. (her må i selv vælge om han er bleven slav, eller bare holdt fanget eller hvad pokker der gør han aldrig kom hjem igen ) (er tage )
Det er de mere særlig personer jeg søger, men jeg vil gerne have meget andet også ^^ der er allerede et plot i gang mellem Riniya og vores kære lever konge som kom frisk ^^
Link til Riniyas profil så i kan læse hvad der står der om hendes fortid med hendes søskenden og om hvordan Riniya er ^^
dayofdark.proboards.com/thread/5654/riniya-roshia-cramenor?page=1&scrollTo=81225
|
|
Mørkelver
315
|
Post by Valandil Romain Ancalimë on May 25, 2016 8:50:43 GMT 1
Jeg vil gerne melde mig på banen, med et eller andet!
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 9:03:34 GMT 1
Super noget særlig du har i tankerne du vil meld dig på bane med?? ^^
|
|
Mørkelver
315
|
Post by Valandil Romain Ancalimë on May 25, 2016 9:08:35 GMT 1
Jeg er frisk på det hele, tror jeg xD Valandil er selv på nylig flugt fra Mørkelverne, efter han er blevet lukket ud derfra. SÅ han skal egentlig bare igang
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 9:17:33 GMT 1
Oo hvordan pokker endt han lidt med og blive lukket ude xD og jamen du tager bare hvad end du har lyst til XD så det bare lad os komme i gang
|
|
Mørkelver
315
|
Post by Valandil Romain Ancalimë on May 25, 2016 9:59:23 GMT 1
Jarniqa lukkede ham ud og forsvandt igen.. Så han har været lidt all alone lige siden xD Jamen er det så ikke bare at lade dem mødes? Valandil har været i Procias tidligere
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 10:04:55 GMT 1
jo kan vi godt laver du^^ og stakkels ham da x3 det bliver spændene og se hvordan Riniya tager og møde en frygte mørkelver xD
|
|
Formskifter
18
|
Post by Matthæus Lusifax Dominik on May 25, 2016 10:32:53 GMT 1
jeg frisk på at hjælpe med at spille familie medlem ^^
|
|
Formskifter
18
|
Post by Matthæus Lusifax Dominik on May 25, 2016 10:34:06 GMT 1
alså lave en der kan være familie medlem
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 10:35:13 GMT 1
okay hvad for et familie medlemme tænker du på?
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on May 25, 2016 10:51:10 GMT 1
jeg frisk på hvad som helt
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 10:51:59 GMT 1
lyder dejligt har du noget særligt du vil ? eller hvad tænker du Valkyia
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on May 25, 2016 10:55:55 GMT 1
svrat fra matt fpiller også ham nemlig
|
|
Skovelver
133
|
Post by Riniya Roshia Cramenor on May 25, 2016 10:57:34 GMT 1
okay men hvad tænker du, vil du brug en du har eller lave en hvad tænker du ? lad mig høre hvad du føler for og tænker kunne være godt
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on May 25, 2016 11:04:14 GMT 1
nej har ikke nogen elver lige pt men kan hurtig sammesætte en ny karkter. jeg ved ikke tænker måske lidt på lillesøster eller bror har du nogen fast lakt endnu ?
|
|