Global Moderator
Magiker og Mørkelver Tyv Prinsesse af Manjarno
1,601
|
Post by Jarniqa Dynithril on Apr 10, 2016 4:39:09 GMT 1
Jarniqa kiggede ned på det pergament og fjerpen, som hun havde fået fremskaffet sig. The Cursed Baron gyngede let i morgendisen, imens hun sad på et af skibets få trappetrin. En overnatning havde hun haft derpå, og i den tid havde hun besluttet sig for at skrive til Theodore. Warlocken husede hende trods alt, og så var der det personlige forhold de havde til hinanden. Theodore.. Det lød alt for formelt! Kæreste Theodore.. Det lød utroligt intimt. Lidt for intimt. Ægtefolk var de jo ikke, og et kærestepar var de vel heller ikke.. Elsker og elskerinde var de måske, og så alligevel ikke. Selv tænkte hun, at det lød alt for upersonligt og hurtigt. Kære Theodore. Hun skrev ordene ned på pergament, hvorefter hun spekulerede over, hvor meget hun egentligt skulle skrive. Efter nogle minutters tænkepause, skrev hun.. Hun kiggede på pergamentets slutning. Kærlig hilsen.. Lød det alt for pussenusset? Hilsen.. Nej.. Det lød alt for ufølsomt! Jarniqa.Som hun blev færdig med brevet, foldede hun det nydeligt sammen. En lille papirfugl endte det med at blive til. Papirfuglen førte hun op til sine læber, hvor hun blidt pustede til den. Det var helt, som fik papiret liv! Let skubbede den med sine små vinger inden den lettede fra hendes hånd. Opmærksomt betragtede hun den, som den fløj ud i det åbne i sin søgen på Theodore. Hvor end han var, ville den finde ham.
Kære Theodore
Du spekulerer måske over, hvor jeg bliver af, men du behøver ej at bekymre dig for mig.
Der er intet ondt hændt mig. Jeg har derimod fået leje på et skib, som jeg vil følge til dets næste destination. Det vil bringe mig til en ø, hvorefter jeg vil vende hjem igen.
Jeg håber, at alt er vel derhjemme til vi ses igen.
Jarniqa
|
|