Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Mar 5, 2016 19:23:01 GMT 1
Jep adeline søger familie. der var en der spille hendes søn men kan se han er slette men ikke står under kirke gården så antager at han så kan spilles af en anden ellers må jeg jo rette dette. Jeg søger: En til og spille min voksen søn Oliver, han er halv dragerytter halv Engle. han er søn af adeline og Afdød damon En til og spille hendes datter Claudia som er halv Engle og halv Druide, hun liner en på en på ca 7-8 år efter hånden hun er datter af adeline og afdød dafnir venner i himmeriget og på jorden tidligere bekendt. det lidt det jeg søger andet er også velkommen ^^ skriv her eller en pm vis det kunne interessere
|
|
Levende Døde
120
|
Post by Elena Marina Elton on Mar 9, 2016 9:55:26 GMT 1
Hej jeg kunne godt tage en af rollerne hvis det er ^^
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Mar 9, 2016 11:17:34 GMT 1
Super hvad for en rolle kunne du tænke dig ?
|
|
Levende Døde
120
|
Post by Elena Marina Elton on Mar 9, 2016 13:36:03 GMT 1
Kan godt rage Oliver vis det skulle være ? . Har du sel. Nogen ønsker om vordan han skal styres. Alder , Personlighed ovs ?
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Mar 9, 2016 13:44:41 GMT 1
altså han er en voksen mand nu, ung voksen mand og han har være væk ja flere år nu, adeline har forsøgt og skriv til ham men han har aldrig svar på brevene så hun tror han er død så du kan vælge og sige han aldrig fik breven og der ved ikke kender til han nu har en søster eller han godt ved det men af en eller anden årsag ikke har kunne komme hjem. som barn var han meget eventyr lysten, han lave tit ballade, men han elskede sin mor meget højt, han line mest sin far som hade sort hår og blå øjne hvor adeline har grønlig hår og grå øjne ellers finder du bare på som du vil ^^ og er der noget så spørg ^^
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Mar 9, 2016 15:10:59 GMT 1
forresten xD han har vinger som en engle og så drage som dragrytter XD bare vis du var i tvivle xD
|
|
Levende Døde
120
|
Post by Elena Marina Elton on Mar 9, 2016 21:12:49 GMT 1
Heder han mere ind Oliver ? Og hvorfor rejste han væk ?
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Mar 9, 2016 22:32:04 GMT 1
ja du vælger selv om det skal være rent adelines efternavn eller hans fars damons han ligger under død char tråden, eller en kombi og det ved hun ikke selv, hun ved bare han tog sin drage og fløj fra hytten hvor de boede før hun ved ikke selv hvorfor så der får du frit spil om det var et arbejde der gjord det eller noget holdt ham hen eller hvad du nu finder på
|
|
Levende Døde
120
|
Post by Elena Marina Elton on Mar 10, 2016 0:24:54 GMT 1
Ok super
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Mar 10, 2016 22:29:45 GMT 1
Ok super glemt og sige oliver er født i himmerrigt da der på daværen tidspunkt var uro i lytes land, siden flytte de ned i hytten i skoven sammen med hans far
|
|