Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Mar 2, 2016 10:57:21 GMT 1
Angelique vidste at det ville være en hård kamp for hende at vende Procianerne væk fra deres had til mørket og mod en større forståelse for verdenen men dog så var det en kamp hun agtede at tage. Der var mange der var blevet kastet på porten helt og aldeles uberettiget. Hendes far var en af dem. Aldrig havde han gjort det Procianske folk noget og altid havde han hjulpet økonomien med hans vingård. Alligevel var han endt med at blive jagtet ud. Det var forfærdeligt at være vidne til. At han skiftede helt fra at være genert til seriøs var en ting som Angel godt kunne lide. Hun rettede sig en smule op og sendte ham et taknemmeligt smil. Hun havde brug for at få Cassie tilbage til hendes far. Det var helt sikkert. "Jeg er glad for at jeg kan betro dig med denne opgave. Dog må jeg strengt understrege at jeg ikke ønsker dig i nærheden af Dvasias. Som engel kan du ikke skjule dit lyse sind for mørkets væsner. Penge er der nok af så hellere betal nogen andre for at gøre det der. Hendes navn er Cassidy Imarachi men går under navnet Cassie. Hendes race er nymfe. Hun er mørk u huden og hendes hård er brunt. Det går hende til midt på ryggen og er bølget. Hendes øjne er isblå, en farve som ikke er til at tage meget fejl af. Hun har tidligere været gift med en Vampyr og hun er flygtet fra dem. Det ville ikke være et under hvis de havde fået fingrene i hende igen. Sidst men ikke mindst så udlover jeg en dusør til den som kan bringe hende retur" afsluttede hun roligt og tænkte over om der var mere hun skulle sige.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2016 15:44:21 GMT 1
han forstå hende godt, lytter til værd ord hun kom med, hørte om nymfe og gift med vampyrer, han tænkte stille om at det kunne måske være svært, han tog et stykke papir hvor han skrev alt ned alt detailer om denne Nymfe, han skrev alt ned da han rollede papirene og stod som en soldat med ære han sagde det men ikke røbene
"Min dronning.. jeg lover jeg ikke gå i nærheden i ders land men ville hyre nogle lejesoldater eller dusøgære at fange hende Levene og vis der er i det mindste skramme på hende skal jeg nok tag mig af dem, ikke med blod men med disapling min dronning det lover jeg"
|
|