Warlock
211
|
Post by Kieran Pamariaz Acheron on Jan 29, 2016 20:02:49 GMT 1
Kieran søger nu medlemmer til Oprørsgruppen i Manjarno! Kampen mellem lyset og mørket, har foregået længe nok, og har krævet nok liv. Nu kræver Kieran, at der kommer ændringer på bordet! Hertil søges medlemmer, som ønsker og søger det samme mål, som han selv har sat sig: Verdenen, skal være et sted, hvor alle kan være, og hvor alle har lov og ret til at være. Fuldblods, som varyler.. mørke og lyse racer. Det er nemlig før, blevet påvist, at alle parter, kan leve sammen og med hinanden.
Ingame, er det foreløbig kun Kieran, som er med i gruppen. Opbygningen forløber sig således: Leder: Kieran Pamariaz Acheron Næstleder: LedigStrateg: LedigMedlem: LedigMedlem: Ledig Medlem: Ledig Medlem: Ledig
Da det er et plot, eller en historie, som ikke er overstået over natten, så burde der også være plads og tid til at udvikle relationer og spil, som også påvirker mange - hvilket vi godt kan lide! Så kom og vær med!
|
|
Varyl
15
|
Post by Chantalle "Chance" Firenza on Jan 31, 2016 13:15:04 GMT 1
Pick me! Pick me! Chantalle er en pige som går ind for at alle har ret til at leve i denne verden, for hvis folk lever gør de dumme ting som gør at hun kan tjene penge på dem xD Som udgangs punkt er hun en enspænder men det kunne være sjovt at give hende nogle relationer Desuden kunne det være sjovt at lege lidt med den tanke at hun jo er dusørjæger så hvis / når der bliver sat en pris på Kieran's hoved som oprører så kunne de komme til Chantalle xD Ville gerne se hende i den situation xD
|
|
Warlock
211
|
Post by Kieran Pamariaz Acheron on Feb 1, 2016 9:39:24 GMT 1
Hahaha xD Så hun er en forræder i den lille... eller meget store udstødte familie? Det kunne faktisk godt gå hen og blive sjovt. Jeg går nemlig også ud fra, at der kommer en pris på Kierans hoved på et eller andet tidspunk, for han stopper jo heller ikke ligefrem i det arbejde, som han nu har gang i. Det er blevet hans livsværk. Han er dog påpasselig med hvem han lukker ind i gruppen, som han har fået samlet over årene Jeg er frisk!
|
|
|
Post by charlotte on Feb 2, 2016 22:18:45 GMT 1
Elena jeg kan også lave en ny
|
|
Warlock
211
|
Post by Kieran Pamariaz Acheron on Feb 3, 2016 8:49:40 GMT 1
Har du tænkt dig at byde Elena som en del af plottet, eller?
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on Feb 3, 2016 9:52:13 GMT 1
Måke. Eller hende her jeg fik lavet
|
|
Warlock
211
|
Post by Kieran Pamariaz Acheron on Feb 4, 2016 9:03:34 GMT 1
Altid! Kan bruge alle dem, som har lyst til at være med!
|
|
Varyl
15
|
Post by Chantalle "Chance" Firenza on Feb 7, 2016 11:13:37 GMT 1
Teknisk set har jeg ikke besluttet om hun skal være forræder eller ej Det kommer an på hvordan Kieran er / Hvilket forhold de får Jeg er meget "open"!
|
|
Warlock
211
|
Post by Kieran Pamariaz Acheron on Feb 8, 2016 18:01:09 GMT 1
Kieran er på trods af det liv, som han har haft, en mand, som forsøger at se mulighederne i alle. Særligt blandingsracerne, er et folkefærd, som han har ondt af, da han ved, at mange kommer af kår, hvor de har levet et hårdt liv. Særligt blandt renracede Han giver gerne sit måltid til et barn i lejren, da de har mere brug for det, end han har, og så lever han selvfølgelig under en vis risiko, i og med, at han lever det liv, som han nu gør xD Jeg er meget åben! Jeg elsker nye relationer!
|
|