Vampyr
61
|
Post by Ingrid "Neferet" Laymian on Nov 21, 2015 22:57:50 GMT 1
Neferet kender alle hende som i dag. Engang var hun Ingrid Laymian, men i dag vampyrernes leder 'Neferet'. Hun prøver at trække vampyrerne fra Corvento til Imandra. Her etableres en base i Old Laymian, som er hendes gamle hjem. Hun har været væk i mange år, men ikke længere vil hun gemme sig i skyggerne af det land, hun engang kendte. Nu hvor Imandra igen er selvstændigt, så træder hun frem af skyggerne og ind i mørket. Hun bryder sig ikke om den nye selvudnævnte 'fyrste' i Dvasias. Så vampyrerne må vælge om de er på hendes eller hans side. Og hun er ikke bange for at spilde blod for at få vampyrerne med sig. I sidste ende skal det nok ende med en krig mellem Dvasias og Imandra, skønt det ikke er med Kongehusenes gode vilje, at det vil ske. Eller skal det? Kan krig undgås? Og hvordan...?
Jeg søger- Støttere, der vil flytte ind i det store mansion sammen med Neferet og være med til at opbygge en base i Imandra - Andre racer end vampyrer, som gerne vil have deres char til at blive vampyrer. Neferet planlægger at lave en masse nyfødte vampyrer. - En ny mage/elsker, som vil stå ved hendes side og være hende evigt loyal. - Fjender, selvsagt dem, som støtter vampyrfyrsten i Dvasias, men også andre? Fx varulve i Imandra? Rhaenys Accalia Adalwolf- Andet. Har du andre ideer? Så skriv endeligt
|
|
Mørkelver
205
Sadness, remorse and love make you weak.. Power, loyality and pride make you strong!
|
Post by Tatiana Vanessë Móreadhiel on Nov 23, 2015 16:19:10 GMT 1
Hej Tatiana er på ingen måde interesseret i at blive vampyr, men der kan godt komme noget spil alligevel Selv håber Tatiana på at vinde sin gamle lederstilling tilbage efter, at hun har siddet som fange i det procianske kongehus i 3 år. Med hensyn til et spil mellem de to kvinder, beundrer Tatiana stærke kvinder. Det er nemlig sådan, at kvinder skal være. Derfor kunne spillet enten være i form af, at de er allierede, veninder eller elskerinder.
|
|
Vampyr
61
|
Post by Ingrid "Neferet" Laymian on Nov 23, 2015 16:41:39 GMT 1
Jeg finder tanken om elskerinder utroligt morsom. Dog er Neferet ufatteligt racekritisk, så deres forhold ville være hemmeligt og noget, som Neferet ikke ville stå ved i offentligheden. Men det kunne være super fedt alligevel Jeg tænker at de både kan være allierede og så elskerinder i det hemmelige.
|
|
Mørkelver
205
Sadness, remorse and love make you weak.. Power, loyality and pride make you strong!
|
Post by Tatiana Vanessë Móreadhiel on Nov 23, 2015 16:46:47 GMT 1
Tatiana er raceracistisk, men når det kommer til stærke og egenrådige kvinder, kan hun ikke lade være med at beundre dem. Derudover mener hun, at nydelse er nydelse, og at det skal udleves i alle former xD Så jeg er frisk på allierede og elskerinder
|
|
Vampyr
61
|
Post by Ingrid "Neferet" Laymian on Nov 23, 2015 20:20:04 GMT 1
Det lyder godt Ingrid beundrer jo også stærke kvindfolk
|
|