Warlock
Leder af Warlockerne
578
Claim loyalty to me and I will give you what you need
|
Post by Sephiran Acheron on Oct 31, 2015 11:47:07 GMT 1
Hele gårdspladsen summede af spænding, da Sephiran havde indkaldt alle borgere, der havde lyst, til at møde op ved det mørke morgengry. Han selv trådte ud på den store balkon, hvor Tiyanna, Romeo, Nick og Sasha var ved hans side. Som han holdt armene op, så blev alt stille ned i den store slotsgård. Han stemme blev forstærket med magi, så det nåede ud til alle.
"Kære borgere i Imandra.
Sejren er vores! Jaqia er væltet af pinden og Imandra er blevet frit endnu engang. Min Dronning, Tiyanna og jeg, kunne ikke være mere lykkelige over denne dag. For fremtiden, vil vi hvert år fejre Uafhængighedsdagen på netop denne dag. Men i år er der noget endnu vigtigere. Vi ønsker, at I skal være med til at fejre vores kroningsdag, så vi holder en kæmpe parade og festival til ære for os alle sammen ved næste nymåne. Til den tid, vil muren også være rejst.
De ændringer, der kommer til at ske i Imandra for at fremme vores fælles fremtid vil blive meddelt jer i god tid, hvis det kommer til at skabe ændringer for jer. Efter kroningen vil min kone og jeg åbne op for, at I kan komme til os med forslag, tanker og ønsker og på den måde kan vi i fællesskab løfte Imandra fra gruset og ind i lyset.
Imandra længe leve. Hurra! Hurra! Hurra!"
Folket var med på alle Hurra'erne og gik amok med en kæmpe klapsalve efter talen. Acherons støttere var i hvert fald med dem hele vejen. Forhåbentligt, ville hele Imandra jo være hans støttere.
|
|