Mørkelver
Dronning af Manjarno
496
|
Post by Denjarna Dark Dynithril on Oct 27, 2015 9:13:35 GMT 1
Manjarnos dronning, Denjarna Dark Dynithril, har lige trådt frem fra sin balkon i Neutranium med Salvatore ’Kenara’ Salizmira ved sin side, hvor hun meddelte følgende til alle fremmødte borgere på slotspladsen:
”Kære borgere i Ityrial! I dag træder jeg ikke kun frem for jer, som jeres dronning. I dag træder jeg også frem for jer, som en kommende brud. Min kommende ægtemand er både valgt af hjerte og af fornuft. Længe har jeg kendt ham som en god ven og en dygtig kollega, og i den tid har følelserne blomstret imellem ham og jeg. End videre er jeg sikker på, at han er den korrekte samarbejdspartner for mig og konge for jer. Salvatore Salizmira er ej ukendt fra jer, som han i mange år har stået som min personlige rådgiver. I de år mener jeg også, at vi alle kan nikke genkendende til, at han er en mand med hjertet på det rette sted, og en mand der brænder for landet her. Det er derfor min dybeste bøn til Jer, at I vil tage ham til, som jeg har taget ham til mig, og som I har med mig.”
Nyheden omkring dronningens forlovelse med den kongelige rådgiver løber igennem hele Manjarno.
|
|