Alkymist
Leder af Dvasias
1,230
In peace - Children bury their fathers.. In war - Fathers bury their children
|
Post by Nathaniel Diamaqima on Oct 25, 2015 16:51:34 GMT 1
Til: Sephiran AcheronRygterne er nået rigtig langt på rigtig kort tid, og derfor ønsker jeg at komme dem i forkøbet. Jeg går ud fra, at De har hørt om de foretagender som sker rundt omkring i Dvasias i disse tider. Jaqia Anglerax er væltet af tronen, og derfor har vi valgt at bruge de tanker som vi har gjort os, om et bedre Dvasias til virkelighed. Med alle de ændringer, der foretages i Dvasias, er jeg også gjort kendt med, at der ligeledes sker meget i Imandra. En udvikling, som jeg ønsker at være en del af. På vegne af min datter og jeg, vil jeg gerne arrangere et møde med Dem, hvor vi sammen kan drøfte landets fremtid. Ønsket og håbet om et kommende frit Imandra, er særligt, hvad jeg ønsker at bringe til debat. Dvasias ønsker ikke at føre krig, da det er helt andre remedier og tanker, som vi har gjort os om dette sted. Ligeledes, er det kommet mig for øre, at De er i besiddelse af en særlig mand, som skulle tilfalde den dvasianske interesse. Hvis De ønsker at møde mig, så mød mig på grænsen til Imandra om en uge, under Nymånen. Medbring kun Dem selv, og hvad De ønsker for sikkerhed, og jeg vil gøre det samme. Med håbet om et kommende møde, og samarbejde - Nathaniel Diamaqima
|
|