0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:30:45 GMT 1
Alastair Austellian Mithrondsøger plots og relationer!
Om Alastair (opdateres løbende)Alastair har netop arvet titlen som Hertug af Procias, efter sin afdøde far. Stadig ung, og stadig ved at finde sin plads i denne verden. Til stadighed lader han eventyrlighederne lokke og hive i ham, men sikkert er han ved at finde sig til rette som Hertug. Og ligeledes i færd med at føle sig frem til de mange ansvar og pligter der nu hviler på hans skuldre. Dette er dog ikke et nyt kapitel af hans stadig unge liv, som han har intentioner om at trække sig fra. Og han er sikker på, at han ved hjælp af venner og allierede, vil kunne have en positiv indflydelse på både; sig selv, sit hjem, og sit land. Særligt er han i færd med at genoplive sit nye hjem; Slottet Kurnous, og de dertilhørende lande. Og etablere det som et magtsæde, såvel som en frihavn for alle og enhver.
Søger
Kurnous
Et slot under forandring. Tungt bevogtet, og et fristed for alle. Især Elvere, Druider, Nymfer, Mennesker, Engle, Drageryttere, og Magikere er velansete i dette sted. Hvorimod der skues til især Ildæmoner, Mentaldæmoner, Vampyrer, og Warlocks. Eller enhver person med onde intentioner. Alle er velkommen. Men det er ingen hemmelighed at der holdes ekstra øje med tvivlsomme personligheder, eller racer der er kendte som ødelæggende og/eller 'ondskabsfulde'. De som skulle arbejde eller vælge at bo på stedet, vil blive givet beskyttelse. Og hvis de er egnede, vil en rolle blive givet til nytte for det stadigt voksende samfund.
Hofmester og Rådgiver : __________ Tjener/Tjenerinde : __________ __________ __________ __________ Kommandør : __________ Vagt/Soldat/Ridder : __________ __________ __________ Håndværkere og Handelsfolk : ___________ ___________ ___________ ___________ Andet/Eventuelt : __________ __________
Relationer
Alastair er et generelt ganske vellidt individ, og forstår sig på at skabe venner eller allierede. Såvel som på et indforstået forhold af noget-for-noget. Han er endnu ung, men kunne uden tvivl blive respekteret eller beundret for både sine diplomatiske, såvel som krigeriske evner og kapaciteter. Romantisk er han ganske frisindet og åben. Kvinder kan være fantastiske og fortryllende væsner... Traditionerne tro i Procias, kunne det være mulige ægteskaber blev tilbudt ham. Ethvert forhold eller relation er velkommen. Og ligeledes er nye, anderledes, sjove, eller spændende forslag!
Venner og Allierede : Thranduil Íl Aleazea Devárniä - Højt betroet allieret, ven, og samarbejdspartner i Procias. __________ __________ __________ Romantiske, Flirts, Osv : __________ __________
Fjender, Modstandere, og Rivaler : __________ __________ __________ __________ Andet/Eventuelt : __________ __________ __________ __________
Familie
Alastair er søn af den menneskelige Hertug; Stark Austellian, og hans Skovelver elskerinde. Den unge Alastair, sammen med dragen Galad, blev født og opfostret i det frodige Elverrige. Som en del af Moderens udvidede slægt Imens han levede hos Skovelverne, fik hans fader mindst 3 døtre. Disse tre yngre søstre er nu Alastairs ansvar, og en del af hans udvidede slægt. Valg af navne, beskæftigelse, og status vil være frit. Og/eller kan udarbejdes sammen med mig Mithrond-Slægten Moder : __________ __________ Mithrond, Ukendt alder, Ukendt beskæftigelse, Ukendt Status Onkler og Tanter : __________ __________ __________ Anden Familie : __________ __________
Austellian-Slægten Fader : Stark Austellian, 57 år, Tidligere Hertug, Død Søskende : __________ __________ __________ Ukendte Søskende : __________ Onkler og Tanter : __________ __________ __________ Anden familie : Thranduil Íl Aleazea Devárniä - Elverkongen, Alastair anser som en faderskikkelse og Mentor. __________
Det var hvad jeg havde at byde på i denne plottråd! Frygt ej, hvis et forslag eller en idé ikke ville kunne passe ind i det ovenstående! Jeg er ellers altid frisk på tråde, eller andre forslag Jeg håber det kan interessere nogle af jer, og håber i vil være med!
|
|
Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Oct 13, 2015 21:30:40 GMT 1
Uhh Uhh! Jeg vil gerne lege Jeg leder selv efter ting og sager til Angel som jo er den nye procianske dronning Det kunne da være sjovt for dem at mødes når han nu er Hertug af landet
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2015 21:53:54 GMT 1
Wuhuu! En ny Dronning, og en ny Hertug Vi kunne eventuelt lade de to mødes, og så derefter forsøge os med plot eller relation osv..? Eller blot lade det køre fra hoften
|
|
Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Oct 13, 2015 21:55:14 GMT 1
Tja jeg er game på lidt af hvert! Vi kan jo tage en tråd og så om vi bare vil lade den kører derfra eller om vi vil plotte os frem Ohh! Og glemte at nævne. Angel har en drage xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2015 22:02:29 GMT 1
Det synes jeg vi skal gøre Uh! Så, en Engel med en drage? .. Spændende! Well.. Alastair kunne komme til Castle of Light på et officielt besøg. Sværge sin troskab og loyalitet, osv? Eller! Det kunne da også være sjovt hvis hun kom på et uanmeldt besøg til Kurnous, med hele hendes følge og pragt?
|
|
Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Oct 13, 2015 22:17:54 GMT 1
Vi kan gøre begge dele xD Dog tager hun ikke ud med hele sit følge xD Hun er lidt mere en sniger når hun sådan skal på visit Jeg vil lade dig oprette. Overrask mig! Så skal jeg nok hoppe ind og være Angel agtig xD Hun har en drage, ja xD Det er en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang historie xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2015 22:37:02 GMT 1
Begge dele? Altså begge tråde? Cool! En sniger, ligefrem? Tror jeg har forstået pointerne af historien. Først Dragerytter. Så gjort til Spide. Og bam, så er hun død! Så blev posen rystet, og tada! ... hun kom tilbage som Engel sådan cirka? Okay then! Du får din vilje .. Jeg opretter en tråd, og sender et link, når det er gjort!
|
|
Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Oct 13, 2015 22:54:38 GMT 1
Sådan både og xD Dog kan dette ikke lade sig gøre med den nuværende dragerytter race ^^'' (angel faldt ind under den gamle race hvor dragerne ikke dør når rytterne gør ^^'') så der skulle kringles noget for at det hele kunne passe ind! Lyder godt! Glæder mig
|
|
Magiker
Arbejdsløs
51
|
Post by Mourin Delera Kukour on Dec 2, 2015 23:20:08 GMT 1
hmm Mourin kunne muligvis bruges til noget plot han er lige kommet ud fra øen Tayvania og begynder nu og samle viden om omverdenen igen og befinder sig snart i procias. Det jeg regner med og kunnet tilbyde og selv lede efter for Mourin ville være en stærk magiker der nærmest er lige så gammel som racen selv og derfor har samlet utallige formulare skabt mange selv og har massiv viden om både magi og generelle ting, Hans typiske humør ville give ham god mulighed som rådgiver eller lign arbejde især inden for magisk lære og viden, for hurtigt og kunne forstå Mourin kan jeg skrive kort hvad han er for en, Mourin er en kendt magiker som man vil mene er så gammel som hans race selv han var bestemt en af de første generationer, og han har pt befundet sig i Tayvania de sidst 150.000 år han har skrevet utallige bøger og ruller af magi gennem sine år og er godt kendt blandt sit folk trods hans fravær, hans humør kan skifte og køre rundt fra rolig samlet og uden følser til glad og ivrig, han har kraftig magi så kraftig enda at et segl måtte placeres på ham som barn der holder til denne dag, et segl som holder hans kræfter på plads. skriv gerne hvis han kan bruges da jeg selv leder efter at få ordenligt gang i mourin
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2015 21:11:38 GMT 1
Alastair er en ung Hertug. Som har levet hele sit liv i Skoven med Skovelverne. Indtil han så arvede Slottet Kurnous, og titlen som Hertug dermed. Han har ikke den fjerneste anelse om hvem og hvad indenfor magiker-kredse I Kurnous er alder af ingen eller lille betydning. Alle respekteres og behandles på nogenlunde lige fod, og der foregår ingen diskrimination af folk der skulle have gode intentioner. Mourin ville være meget velkommen i Kurnous! Hvis han har interesse i at bo i Kurnous, og ikke mindst tjene folkene og landene dertil, vil han uden tvivl kunne besidde en rolle i det voksende samfund. Men hvis han er mere interesseret i sin egen magt eller fremgang som leder af Magikerne, f.eks, vil han ikke kunne besidde en permanent stilling.
|
|
Magiker
Arbejdsløs
51
|
Post by Mourin Delera Kukour on Dec 3, 2015 21:40:03 GMT 1
Mourin er på ingen måde leder eller en der leder efter magt har brug for at skubbe ham frem med plots og udvikle ham og da han leder efter ny viden og lære verdenen og kende igen efter at have været væk fra alt i mange år virkede det som en god måde ^^ så hvis du har noget han kan bruges til ville det være fedt
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Dec 4, 2015 14:02:52 GMT 1
jeg har en drage rytter ved navn Seira med en is drage, som jeg godt kunne lig og få i spil igen da hun er gået noget død for mig. hun har være under Mister J den tidliger leder af dragerytterne, men da han har forladt siden så er seira hjem løs og arbejdes løs.
hun er tidligere slave så hun har lidt mentale problemer xD kan hun måske bruges?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2015 15:20:43 GMT 1
I så fald kunne Mourin måske være kommet til Kurnous i søgen efter ny viden? Han behøver jo ikke være der permanent, men han kunne sagtens påtage sig en rolle eller et arbejde som underviser eller noget lignende en slots-magiker. Børn og unge af forskellige racer undervises i Kurnous, f.eks. ?
Hvis Seira er hjemløs og arbejdsløs, kunne hun måske være kommet til Kurnous efter hjælp af en art? Det kunne være hun havde hørt at en dragerytter var blevet Hertug, og havde skabt et sted hvor alle var velkommen. Et hjem og et arbejde ville hun uden tvivl få i Kurnous! ... bare så længe hun ikke går alt for crazy, og så længe hendes drage ikke tror han/hun er noget særligt der Men ellers er enhver dragerytter velkommen! Dog skal det lige tilføjes, at hun ikke vil være velkommen, hvis hun bruger hendes evner til at manipulere, eller hvis hun stadig udviser loyalitet for Dvasias... Kurnous er et fredeligt sted! lige indtil man gør noget man ikke burde gøre
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Dec 4, 2015 18:22:44 GMT 1
seira burt ikke gør noget sindsyg, hun bryder sig bare ikke så meget om mænd XD eller om folk fra Dvasias xD og det eneste hendes drage går op i er seira de opfør sig ind i mellem som et ægtepar XD og seira har ikke rigtig styr på sin evner xD aldrig fået trænning eller noget hun er halv vindæmon vis jeg husker rigtig.
|
|
Magiker
Arbejdsløs
51
|
Post by Mourin Delera Kukour on Dec 4, 2015 23:37:12 GMT 1
det kan vi vist sagtens alastair ^^ du sender bare pm om dine tanker
|
|