Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Oct 11, 2015 20:08:40 GMT 1
Overtagelse af den magiske ledelse af warlocks!
- Da Kimeya er taget til fange på Castle of Darkness, har Malisha nu set sit snit til at gå ind i Den Mørke Cirkel. Her tager hun magten, som engang har været hendes!
- Da Kimeya er taget til fange på Castle of Darkness, har Malisha nu set sit snit til at gå ind i Den Mørke Cirkel. Her tager hun magten, som engang har været hendes!
Uglerne tudede i det fjerne.. kulden sneg sig ind, som et meget tungt og koldt tæppe over Dvasias. Denne gang var det bare Malisha der havde set sit snit, og hun tøvede ikke med at gøre det. Med sin mand i ryggen.. Det var nu eller aldrig. Nu skulle hun have magten tilbage!
Alkymien havde skænket hende de magiske kræfter tilbage.. Nu var det titlen som hun søgte efter, og hun hæmmede ikke, før hun havde fået, hvad hun gerne ville have! En mørk dis samlede sig tæt ved Den Mørke Cirkel. Ud af denne, trådte Malisha. Den oldgamle stencirkel, som igennem så mange år, havde vogtet om indgangen til warlockernes lille samfund. Nu var det bare på tide, at hun var den, som satte sine tydelige spor her.
Kappen lagde sig tungt omkring hendes krop, da hun langsomt bevægede sig frem. Her vandrede hun alene. Hun agtet at holde Samuel ude af dette. Det var hendes mål.. hendes ønske, og det var noget ,som hun alene, skulle have lov til at opnå, for at få tingene, som hun gerne ville have dem, og det var hvad hun agtet at gøre!
Med en dom hængende over hovedet, vidste hun, at dette var en farlig opgave at komme på, men hun agtet at gøre det af den grund. Det var på tide, at de kære warlocks fandt ud af, at hun var livsfarlig, også selv på trods af de fejl som hun i sin tid havde begået!
"Malisha.. Det er Malisha.." Folk fik hurtigt øje på hende, og hun var genkendt. Hun elskede det nok langt mere, end hvad hun først havde regnet med.. Men for pokker! Et kækt smil passerede hendes læber. Det var hende. Og denne gang, var hun kommet hjem, for at blive her!
"Hvilken fantastisk velkomstkomité, I har med jer," kommenterede hun med et kækt smil på læben. Gud hvor hun dog elskede det her! "Jeg går ikke ud fra, at jeg får lov til at møde jeres kære leder.. Jeg går ikke ud fra at han er til stede, er han?" Hun stoppede op. Uden en ordre, var det jo også begrænset hvad de kunne gøre.
Snakken bredte sig.. En anden valgte at træde frem. "Kimeya er ikke til stede." var det eneste som han sagde. Malisha kunne ikke lade være med at smile. Af hvad hun havde hørt, var han underlagt tortur på Castle of Darkness.. Hvilken kvinde, ville hun da ikke være, om hun ikke udnyttede denne situation bare en smule?
"Det tænkte jeg nok. Jeg tror heller ikke I skal regne med, at manden kommer hjem igen. Derfor.. tager jeg tronen her i Marvalo!" meddelte hun. En kraftig sort kugle bredte sig i hendes hånd. Denne lagde hun langs muren, hvor mørket straks bredte sig. Visse af faklerne gik ud, og efterlod hele stedet langt mere dunkelt.
"Lad mig lede jer ind i en storhed igen.. Med en warlockslægt i ryggen, fremfor en mand, der jager dæmoner med til sengs! I stedet for en mand, der er jer fraværende.. lad mig være den kvinde igen!" endte hun med en fast tone. Aldrig havde hun vendt dem ryggen.. Altid havde hun kæmpet for warlockernes velbefindende! Flere af warlockerne fjernede sig denne gang, så hun var frit stillet til at passere. Hun nikkede kort mod dem, inden hun fortsatte.. dybt og dybt ind i Den Mørke Cirkel vandrede hun derfor med sine faste skridt. Hun ville det her.. nok mere end hvad hun ville noget andet lige nu.
Bag hende, kunne Malisha høre warlockerne snakke, men ingen der gjorde modstand. Dette passede hende fint. Denne gang skulle hun nok lede warlockerne ind i en ny storhedstid, og denne gang med en Acheron ved tronen. Det var på tide, at man væltede Marvalo af den magt, som de nu sad på!
//Out