Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Oct 19, 2015 16:54:11 GMT 1
Carmine var tydeligt skuffet! Alexander havde været en mand af handling? Han var hjernen bag alle de handlinger, som Alexander nogensinde havde gjort med hende! Han grinte.. Han havde det virkelig underholdende med det her! "Og hvem tror du, er hjernen bag den mands handlinger, Cassie?" spurgte han direkte. Hvis det ikke havde været for ham, så var Cassie død for længst! Han havde stået bag alle de beskyttende handlinger, for at rede hende.. holde hende i trygge hænder og vide, at der intet ville ske.. Det havde intet med Alexander at gøre! Andet end at få Jaqias underskrift på papiret! "Den mand har været godt gemt af vejen, må jeg sige.. Jeg troede ærlig talt, at han var død og borte," fortalte han denne gang. Han vendte sig mod hende. At hun kun fandt et bånd af silke, som hun smed om livet, forundrede ham dog. Havde Anthony end ikke besværet sig med at give hende en garderobe? Det havde Alexander da om ikke andet, givet hende! "Det bliver en kold fornøjelse." kommenterede han blot. Ej så han nogen grund til at frygte den nye leder. For det første, var hun en kvinde..og hun var i Imandra. Det gav hende ikke just det bedste udgangspunkt i hans optik, og det var noget, som han havde det mere end fint med. "Hver ting til sin tid.. Det kræver jo, at hun gøres kendt med sagen først," påpegede han sandfærdigt. Han stillede sig hen til vinduet, hvor han sprang op i vindueskarmen, hvor han satte sig. Han vinkede hende hen mod sig. "Kom," endte han. Her ville hun vel ikke blive?
|
|
Nymfe
Grevinde i Dvasias
316
|
Post by Cassie Imirachi on Oct 20, 2015 8:02:41 GMT 1
Fordelingen havde være såre simpel og kendt for alle. Carmine var hjernen bag hele det vampyriske samfund som Alex havde skabt.. med sit navn selvfølgelig, han havde været den handlende, men det gjorde også Carmine til en langt farligere mand i Cassies øjne. Hans latter løb hende koldt ned af ryggen. Hun mærkede en mild skælven. "Jeres fordeling var kendt for alle Carmine. Du kan tænke tanken men ej realisere handlingen," svarede hun lidt kynisk. Hvis hun havde lært noget fra sin tid under samme tag som vampyrer, så var det altid at være afvisende og fjendtlig indstillet, det øgede chancen for overlevelse betragteligt, eller også så øgede det nærmere chancen for ikke at blive fuldstændig lokket ind i deres verden. "Det har jeg forstået," svarede hun spidst. Det undrede hende hvorfor ingen nogensinde havde fortalt hende om manden, død eller ej, ligesom hun skulle have lagt is på den del af sit liv, glemme den fortid og starte et nyt, så indhentede den hende. "Og hvad skal jeg gøre ved det? Dette er alt jeg har," hun holdt armene ud fra kroppen og så ned af sig selv. Silken i ærmerne bredte sig nærmest som sommerfuglevinger under hende. Hun lagde den roligt ned igen og trådte til siden da han passerede hende for i stedet at komme til vinduet. Skeptisk så hun på ham. Der var langt ned, burde hun stole på ham? "Før mig til Marius Darcy," bad hun. Den mand var vel stadig hendes forlovede? Forsigtigt gik hun tættere på vindueskarmen, til hun stod foran ham og stadig forsøgte at gøre op med sig selv om det ville være klogt eller ej.
|
|
Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Oct 21, 2015 5:44:20 GMT 1
Cassie var da dummere, end hvad hun nok havde givet udtryk for, hvis hun troede, at Carmine ikke var en mand, som kunne skride til handling. Der havde været mange andre faktorer i det billede, og det havde været ting, som han ikke bare kunne vende ryggen til! "Tror du virkelig ikke, at jeg kunne realisere dem på egen hånd, men skulle have Alexanders muskler til det? Den mand havde intet været, hvis det ikke havde været for mig, Cassie.. En vampyr trodser ikke sin skaber," fortalte han direkte. Det var et bånd, som først ved mandens død, var blevet brudt. Carmine agtet at finde ud af, hvem der havde gjort det, samt hvorfor det var sket.. og så hævne ham. Han hæmmede ikke før! Anthony var en farlig mand, hvis han mindede bare lidt om Alexander, men det havde Cassie vel allerede fundet ud af? Han rystede kort på hovedet. Hun var da kun direkte irriterende lige nu! Og det var ikke noget, som han hverken kunne, eller ville lave om på nu. "Så ved du rent faktisk lidt," kommenterede han let. Han placerede sig i vindueskarmen denne gang, og med blikket vendt i retningen af hendes skikkelse. Her skulle hun ikke blive. De måtte finde et andet sted.. Og Marius? "Tror du virkelig, at jeg vil føre dig til en procianer?" spurgte han spidst. Hvor dum troede hun at han var? Og troede hun ærlig talt, at han ville følge ordre? Det kunne hun godt tro om igen! Det var overhovedet ikke noget, som kom på tale!
|
|
Nymfe
Grevinde i Dvasias
316
|
Post by Cassie Imirachi on Oct 27, 2015 21:45:46 GMT 1
Carmine kunne sige hvad han ville, hun vidste at det udsagn var et slag på hans stolthed, men det gjorde det ikke mindre sandt. Hun glansede i hans retning, men så hurtigt væk igen. "Så i virkeligheden var du kun hans slave? I to havde intet været uden hinanden, han intet uden dit sind og du intet uden hans handling, det perfekte makkerpar," hun himlede med øjnene og skjulte ikke hendes afsky for deres forhold til hinanden. Måske fordi hun vidste at de ligeså havde været intime, og den tanke havde forvoldt både jalousi og forvirring for hendes vedkommende. Tøvende gik hun hen til vinduet og gøs ved den kølige aftenvind der faldt over hende. Den tynde kåbe gav ingen varme overhovedet, det ville ikke blive en behagelig fornøjelse. Havde Carmine overhovedet et sted at være? "Og hvor har du så planer om at lede mig hen? Han er min forlovede," sagde hun hårdt og så på ham med et usikkert blik. Hvad kunne han tilbyde hende? Ingenting ud over at servere hende som middag for sine vampyriske venner, og det kunne Anthony vel gøre ligeså godt. Forsigtigt kravlede hun op i vinduet og mærkede sit hjerte banke hurtigere. Der var langt ned. Vinden tog hendes mørke lokker og fik dem til at danse livligt mellem hende og ham. Bare tanken om at være så tæt på, gjorde hende direkte dårlig. Hun forsøgte ikke at se ned, men lagde i stedet forsigtigt armene omkring ham, dog lagde hun ikke skjul på sin afsky omkring det. "Bare tag mig væk," bad hun skælvende af kulde.
|
|
Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Oct 28, 2015 14:21:14 GMT 1
Cassie havde ingen anelse om, hvad forholdet mellem Carmine og Alexander havde bygget på. Hun havde ikke været der dengang, for virkelig mange år siden.. set hvad de havde set.. Oplevet, hvad de havde oplevet. "Du dømmer, Cassie," sagde han blot. Han havde været Alexander underdanig, men det var udelukkende på grund af skaberbåndet, som havde været dem imellem. Selvfølgelig var det også noget, som efterlod sine klare spor, og selv den dag i dag, kunne det da mærkes. Udenfor var det koldt, så det ville blive koldt for Cassie, men det var vel bedre, end at sidde her og ende sine dage? Selv Carmine frygtede, at Anthony ville ende hendes liv før eller siden, særligt hvis han bar nogle præg af, hvad Alexander havde gjort. Hans blik forblev intetsigende. "Er det min bekymring?" spurgte han direkte. Ganske vidst havde han hørt om en forlovelse mellem Cassie og den varme mand, Marius Darcy af Procias, men selv de mand, var ikke kommet efter hende. Denne gang, var det ham som var. Han lod hende komme ham i møde, hvor hun lukkede sine hænder om ham. Han gjorde det samme med den ene arm. "Tror du at jeg havde tænkt mig andet?" Denne gang var der ikke plads til alverdens. Han skulle have hende med ud og væk herfra. Han vendte dem i favnen. "Hold fast i mig.." Han svang sig ud af vinduet, hvor han ved hjælp af neglene, borede dem direkte ind i væggen, og sænkede dem. Han rev op i murstenene hele vejen ned, frem til de nåede jorden under dem. Han holdt hende dog endnu i armene, hvorefter han søgte direkte ud i mørket og væk herfra.
//Out
|
|