Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 3, 2015 19:33:28 GMT 1
Ej var det nogen hemmelighed, at Jared virkelig måtte nyde denne leg. Denne gang, var det nemlig ham, som formåede at køre rundt med hende, og det var jo egentlig noget, som passede ham mere end fint, og dette var han på ingen nmåder bange for at indrømme for hende. Han smilede let for sig selv, Af hvad hun havde hørt, måtte han jo kun bekræfte mesteparten af dette. "Ønsker du at jeg skal be- eller afkræfte, hvad du i forvejen allerede har hørt? Selv på trods af det væsen jeg er.. Har jeg ikke været sammen med særlig mange. Tro det eller ikke, så kan jeg lide, at holde mig til enkelt.. Jeg kan kun stå ved, at jeg var sammen med Cecilaya," sagde han denne gang. Selvom hun ikke var meget for at se ham i øjnene, tog han det ikke så tungt, for han vidste, at hun var påvirket af, hvad han kunne gøre ved hende.. give hende, og han elskede det. Han kunne ikke rigtigt undgå det, når det endelig var på denne her måde. Et smil passerede derfor hans læber, som han lod hånden stryge over hendes kind. Hun lod ham rent faktisk gøre det, og han kunne jo heller ikke andet end at nyde det! "Jeg nyder det. Det erkender jeg gerne.. Og jeg tager nok heller ikke meget fejl, når jeg siger, at du gør det samme," fastholdt han denne gang. Han kunne jo ikke undvære det.. Han elskede, når han havde den påvirkning på en kvinde.. som han samtidig også måtte hade det. Det var jo så naturlig en del af ham, og han kunne ikke ligefrem gøre noget ved det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2015 19:58:00 GMT 1
At manden kun var til faste forhold, overraskede faktisk Valentina. Særligt fordi, at han legede med hende på den måde, som han gjorde. Derudover var det en normalitet, at sensuelle dæmoner lå med gud og hvermand. Det kunne man dog heller ikke bebrejde dem i at gøre. De havde jo al mulighed for at gøre det, som de kunne forføre ved en enkelt berøring. Nødvendigt var dette dog også for dem, da det var almen viden, at en sensuel dæmon kunne dø, hvis ikke den blev stimuleret. Ganske grotesk egentligt. ”Da De nåede at svare for mig, inden jeg sagde, om jeg ville have rygtet bekræftet eller afkræftet, må De fortælle mig endnu en ting,” bad hun, som det jo var at gribe chancen mens man havde den. At han strøg hende hen over kinden, bragte hendes krop en lettelse, som den var fuld af længsel efter at smage mere. Ikke kunne hun gøre for det. Ikke var det hende nemlig, men derimod lysten i hende der blev påkaldt af hans sensuelle dæmon. Et sted kunne man sige, at hun var forsvarsløs.. og det hadede hun. Problemet var bare, at hun havde svært ved at tænke, at hun hadede det, når han berørte hende så meget, som han gjorde. Det lagde nemlig et flimrende lag hen over hendes bevidsthed. Hun trak en anelse på smilet. ”De ønsker blot at høre mig sige, at jeg nyder det ligeså meget som Dem,” svarede hun drillende igen. Jo.. Hun nød det. Hendes krop var i en steppebrand, og hans berøringer både lindrede og øgede det. Det dårlige var bare, at hun nød det, fordi hans sensuelle dæmon ønskede, at hun skulle nyde det. Normalt plejede hun nemlig at kunne gå fra en mand uden problemer, men grundet hans evner, var hun nærmest tvunget til at blive stående og håbe på mere.
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 3, 2015 20:12:06 GMT 1
Hvad angik Jareds syn på kvinder, og at stille den sensuelle dæmon, var han meget alternativ i forhold til, hvad der var normalt, og selvfølgelig var det også noget, som gjorde ham anderledes. Ja, han var det væsen, som han var, og han forsøgte at få det bedste ud af det, også selvom det heller ikke var nemt altid. Hun ville derfor stadig have ham til at fortælle noget andet? Det var noget, som et sted også gjorde ham nysgerrig, hvor han heller ikke kunne lade være med at smile ved den tanke alene. "Du er mig en nysgerrig kvinde, når alt kommer til alt, ikke sandt?" Ja, hvad var der at sige om ham, som han ikke havde fortalt hende endnu? Han lod hånden stryge over hendes kind. Han kunne jo godt lide det. Ingen tvivl om, at han godt kunne lide det. "Hvad ønsker du da at vide..? Nu hvor du jo står fast på, at du ikke er så nysgerrig et væsen," endte han roligt. Han lod denne gang hånden falde igen. Han selv gjorde sig tanker, som han slet ikke brød sig om, og som han slet ikke burde gøre sig, men han kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det! Det var og blev jo bare desværre en del af ham. De nød det begge to. Ellers havde hun vel ikke stået der nu, som hun gjorde? "Fordi at jeg ved, at du gør det.. Du står her jo trods alt endnu," fastholdt han tilfredst. Han selv havde ikke noget imod at tage den kamp op i manegen med en kvinde, men igen, så virkede hun også til at være en kvinde, der kunne holde til det. Og det elskede han virkelig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2015 20:26:48 GMT 1
”Hvis ikke man er nysgerrig, er man blind, og at være blind for verdenen er bestemt ikke en god ting,” fortalte Valentina ham roligt. Intet galt så hun i, at hun var nysgerrig, da det blot betød, at hun interesserede sig for verdenen. Noget hun bestemt gjorde! Og bestemt den dæmoniske verden. Den dæmoniske verden var hendes et og alt.. og nu var der det, at han var leder for racen. Derfor kunne hun bestemt ikke se sig ligeglad. Hendes hoved søgte en kende på sned. ”Fortæl mig noget om Dem, som vil overraske mig,” bad hun ham. Måske noget, som ikke alle vidste? Det ville hun i hvert fald kunne bruge! Hun mærkede det sitre i sig, som hans hånd slap hendes kind. Da hans anden hånd endnu hvilede mod hendes hofte og kærtegnede den, gjorde det, at hendes hoved endnu flimrede, og at hun derfor ikke blev sig selv igen. Derfor mærkede hun endnu den berusende varme i sig der ønskede mere.. Brynet løftede hun, som han kommenterede på, at hun endnu var her med ham. ”De er min leder.. Det ville være uhøfligt af mig bare at vende Dem ryggen,” endte hun med at sige med det lille smil på læben. Mere var der dog til det end det.. Hans berøringer forbød hende at smutte, som de kaldte på hendes indre.. Hendes egen stolthed forbød hende at smutte, da det ville ligne, at hun stak halen mellem benene.. Og hendes iver holdt hende tilbage, som hun håbede at finde flere huller i ham, som hun kunne dykke ned i i håbet om en bedre plads blandt dæmonerne. Derfor var det bestemt ikke så ligetil igen. Hun var ikke så ligetil.
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 3, 2015 20:49:30 GMT 1
"Og alligevel skal man være forsigtig med hvem man står overfor.. hvad man fortæller, og hvad man spørger om," fortalte Jared denne gang med en rolig stemme. Selv rørte han sig ikke rigtigt ud af flækken, for hvad ville han få ud af det? Han skulle uanset vise sig som den stærke.. Tilværelsen som leder, var endnu skræmmende hård, men han agtet at imødekomme de krav og de forventninger. Der havde hun allerede gjort det tydeligt for ham, hvad han skulle arbejde med, og hvad han skulle arbejde imod. Så langt, så godt, kunne man vel sige? Hun ville have, at han endnu skulle fortælle hende noget, som ville overraske? Udover hvad han allerede havde bekræftet for hende? "Det kunne jo være mange ting.. Men det er da heller ikke særlig spændende for mig, at fortælle dig det, vel?" Selvom han lod hånden falde, lod han endnu den anden hvile mod hendes hofte.. Denne lod han denne gang snige sig mere om hendes liv, hvor han bød hende tættere ind mod sig, så han kunne mærke hende. Selv for ham, var det en naturlig del af hans tilværelse.. Det sensuelle kunne ligeledes også løbe af med ham fra tid til anden. "Skulle det da stoppe dig?" spurgte han denne gang. Han blev stående.. den anden hånd, lagde han om hoften den anden vej, så han kunne lægge begge arme om hende. Denne leg, kunne han virkelig godt lide nu. Det var for ham, meget underholdende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2015 21:10:23 GMT 1
”Jeg er en stor pige.. Jeg kan godt klare de svar, som måtte vente mig,” svarede Valentina legende igen. Men måske havde han intet at sige hende, siden han sagde det på den måde? Selv ønskede hun dog, at han gav hende mere, end hvad han indtil nu havde givet hende. Ganske vidst havde det overrasket hende, at han faktisk var en monogam mand, men ikke så hun den nyhed som videre brugbar.. Det var kun den kvinde, der ville falde for ham, som kunne bruge den nyhed til noget. ”Og hvilken metode skulle der da til for at gøre det mere spændende for Dem?” spurgte hun ham roligt, inden hun fik et glimt i øjnene. ”Skulle jeg da piske ordene ud af Dem?” Ordene kom fra deres tidligere spøg. En der fik hende til at trække let på smilebåndet. Den bløde underlæbe bed hun sensuelt i, som hans hånd fandt tilbage til hendes hofte, og endda længere tilbage end det. Forførende kunne hendes krop nemlig ikke undgå at svare tilbage, som hun blev hvirvlet mere og mere ind i hans sensualitet. Hurtigere slog hendes hjerte. De stod nu helt tæt. Hendes barm blev trykket en anelse flad imod hans brystkasse, alt imens hun kunne fornemme hans berusende ånde imod sine læber. Det blændede hende.. Lagde for alvor et filter over hendes sind. Sit legesyge nøddebrune blik tog hun ikke fra hans. Hun ønskede at se ham ind i øjnene, som hun gjorde dette.. eller også kunne hun ikke se væk grundet hans kraft. Hendes slanke fingre havde nu også fundet hans hofte, som hun strakte halsen en anelse. Så indbydende.. ”De har allerede stoppet mig..,” hviskede hun dæmpet tilbage, inden hun førte sit hoved tæt på hans. Ikke lod hun sine læber møde hans. I stedet fangede spidsen af hendes tænder hans underlæbe, som hun pirrende bed ned i, og trak en anelse ud.
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 3, 2015 21:22:40 GMT 1
"Det må tiden jo vise mig," sagde Jared denne gang med et sigende smil på læben. Hvis hun troede, at hun kunne leve med det, så var det jo egentlig ganske fint for ham, uden at han egentlig kunne gøre noget andet ved det. Selv nu hvor han stod i en situation, hvor han rent faktisk var en monogam mand, som ville gøre, hvad han kunne, for at holde sig til en enkelt kvinde, og det var, hvad han havde forsøgt at gøre hele vejen. Det var noget, som for ham, var en meget vigtig og stor værdi. "Fortæl noget om dig selv. Så skal jeg nok fortælle noget, som vil overraske om mig selv," fortalte han denne gang. Skulle han give hende noget, måtte hun give ham noget igen. Desuden vidste hun nu at han bar den hemmelighed om hans kærlighedsliv.. så var det vel også på tide, at hun gav ham lidt igen? Denne gang stod de helt tæt ind mod hinanden Jared kunne ikke undgå at elske det. Han nød det jo uden tvivl! Han lod hovedet søge på sned, og med et smil på læben. Hans hjerte hamrede mod hans bryst.. Tankerne gjorde han sig, selvom han vidste, at det var dumt! Virkelig dumt! Grebet som hun gjorde i hans underlæbe, fik et smil til at passere hans læber. "Du leger med ilden, snuske.." hviskede han denne gang lokkende. Hun lokkede ham.. fristede ham til ting, som han slet ikke burde gøre sig, og selvfølgelig kunne det også godt mærkes lige nu! Hånden søgte længere ned.. hvor den næsten uskyldigt tog turen over hendes bagparti.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2015 21:54:10 GMT 1
Han gav hende intet nu. Det kunne Valentina forstå på ham. ”Hvis De ønsker at vide mere om mig, må De finde ud af det på vor næste møde.. Hvis De da vil være så heldig, og få mig at se igen.. Og hvis De får mig at se igen, så om De vil være så heldig at høre noget,” svarede hun mystisk igen. På den måde var hun en ganske lukket kvinde. Der havde hun kun sin tvillingesøster, Ariana, som hun åbnede sig op for. Hvorfor skulle hun også åbne sig op for en, som hun ikke stolede på? En, som hun knapt nok kendte, og som forførte hende med sensuelle kræfter? Påvirket af hans ”magi” var hun ganske vidst, men det var ikke ens betydning med, at hendes sjæl var åben.. Kun at hendes krop var.. og åben var den tydeligvis. Ikke kunne hun kropsmæssigt afvise ham længere, som han sensuelt havde fået et for godt greb i hende. Taget omkring hele hendes krop syntes nemlig at have været det endelige. Nu stod hun i hvert fald med begge sine hænder mod hans hofter, som hun blidt kærtegnede, alt imens hendes tænder pirrende havde fat i hans underlæbe. Tirrende var det at se ham ind i øjnene imens, og hun nød det. Langsomt slap hun ham med tænderne. ”Har De da i sinde at lade mig træde ud af den?” spurgte hun ham dæmpet igen. Hendes fornuft – hvis hun havde kunnet mærke den – ville have bedt hende om at gå. Hendes lyst, som han havde formået at fremprovokere, bad hende dog om at blive. Dæmpet sukkede hun, som hans hånd nu også mærkede sig af hendes mere intime dele, såsom hendes bagdel. Som svar, tog hun mere fat omkring hans hofter, alt imens hendes krop blev trykket nærmere hans. Svimlende var det.. Berusende var det.. og ikke syntes hun at kunne finde ud af labyrinten igen.
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 3, 2015 22:08:51 GMT 1
Denne gang havde Jared ikke tænkt sig, at give hende noget, og det var tydeligt for ham, at han heller ikke fik noget igen, hvis det skulle være på denne konto. Dette gav ham da om ikke andet, så en grund til at skulle opsøge hende på et senere tidspunkt, for han ville oprigtigt gerne lære hende det bedre at kende. "Det må jeg sige," begyndte han med et kækt og tilfredst smil på læberne. "Du må da virkelig ønske, at se mig igen," tilføjede han. Om det var således, at de skulle lege, havde han det faktisk ganske fint med, hvis han selv skulle sige det. Han var i hvert fald ikke utilfreds med dette! Nu hvor de alligevel stod tæt på hinanden, kunne end ikke Jared undgå at bide sig fast i, hvad dette, måtte gøre ved dem begge to. Det var i hvert fald yderst mærkbart, og ikke var det noget, som han havde det fjerneste imod. Hænderne havde han hvilende om hende, og med hendes hænder mod hans hofter. Hun appellerede til ham.. fristede ham til ting og tanker, som han vidste, at han slet ikke burde gøre sig, men nu gjorde alligevel. Han kunne jo ikke styre eller kontrollere det længere! Smilet bredte sig, hvor han denne gang rystede en smule på hovedet. Nej.. Skulle han være helt ærlig, så nej, så havde han ikke tænkt sig, at lade hende svinde bort herfra. "Vil du have det ønskede svar, eller det korrekte?" spurgte han denne gang med en meget henkastet mine. Denne gang lænede han sig mere frem.. Han åndede mod hendes hals.. Duftede til hendes blottede og smukke nakke.. Fejlfri og perfekt hud. Hvem var hun? Han agtet at finde ud af det? Drillende lod han et kys tilfalde den varme og salte hud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2015 7:41:18 GMT 1
Hemmelighedsfuld var Valentina omkring sit liv, og hvad hun ønskede sig. For det første var det svært at fortælle om hendes liv, da Ariana fyldte størstedelen af det, og ikke kunne hun fortælle folk om sin kærlighed til sin egen tvillingesøster. Det ville ikke være velset.. Svært var det dog at tænke på Ariana i dette øjeblik. I det store og hele tænkte hun ikke længere. Flimmeret havde lagt sig over hendes tanker og fornuft. En sensuel dæmons største våben. Det var dem nemlig nødvendigt at kunne drage folk på den måde for at få, hvad de ønskede sig. Derfor var det blevet hende svært at gøre noget imod, som han havde begyndt at røre hende. Derudover fortalte hun ikke åbent om, hvad hun ønskede sig. For det første kunne hun lide, at hun udfordrede sig selv på denne måde i henhold til at få det. Derudover var det heller ikke noget, som man bare bedte folk om, så hvorfor gøre det? ”Enten det eller også håber jeg på, at dette bliver vores sidste visit,” svarede hun mystisk igen. Ind i hans mørke øjne så hun. De kiggede endnu så sensuelt og lokkende tilbage på hende, så hun ikke længere kunne se væk. Ikke mens han samtidig holdt hele hendes krop omsluttet, og fyldte den med sin sensuelle energi. Berusende var det. Det var lidt ligesom, hvis man havde drukket al for meget af den stærke alkohol, og man ikke længere kunne kontrollere sine bevægelser, og hvad man gjorde. Hun kærtegnede ham fortsat hen over hoften. Præcis, som han havde gjort ved hende. Han fyldte hende helt med e lyst til at give ham igen. ”Jeg vil vide det, hvis De lyver for mig,” sagde hun stille. Der ville i hvert fald være en god chance for det. Stivnede gjorde hun, som hans ansigt nærmede sig hendes hals. Så tæt på. Hun kunne mærke, hvordan hans blide åndedrat pirrede hendes hud. Et støn gled over hendes læber. Kysset følte ikke som et almindeligt kys på halsen. Det føltes som ren eufori! Hendes øjenlåg sitrede en anelse, inden hendes hovedet gled en anelse på sned, og hendes hals blev det mere blottet. Bare et til.. Et lille et.. Præcis, som hvad et barn måtte tænke, inden det kom til at tømme hele slikbutikken.
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 4, 2015 8:58:21 GMT 1
Nysgerrig havde Valentina gjort Jared, og derfor ønskede han da selvfølgelig at finde ud af, hvad det var hun holdt hemmeligt for ham. En ting var sikkert: Det var i hvert fald ikke sidste gang, at de skulle mødes, hvilket han allerede nu, var helt sikker på. Han lod hovedet søge en kende på sned. Han skulle nok sikre sig, at det bestemt heller ikke var sidste gang, at de ville blive set sammen, og tilbringe tiden i hinandens selskab. Det var lidt sådan, at han havde det i hvert fald. Han smilede let for sig selv. Han pillede det fra hinanden.. Stille og roligt, og det passede ham mere end fint! "Hvilket jeg tvivler stærkt på," sagde han denne gang med en direkte stemme. Langsomt lænede Jared sig ned mod hende. Han havde sin helt egen dagsorden i denne stund, så han gjorde vel dette, fordi at han havde lyst til at gøre det? Et kort smil passerede hans læber. Hendes reaktion elskede han.. Som enhver anden kvinde, som så brændende ønskede mere af, hvad han kunne give. Han lukkede øjnene let. Hun var smuk.. Han elskede det jo. Han plantede endnu et kys mod hendes smukke og salte hud. "Du er smuk, Valentina," begyndte han denne gang. Igen.. Hun vidste, at han var monogam.. Så hvad regnede hun egentlig med? Han trak hovedet en anelse til sig, hvor han denne gang vendte blikket mod hendes skikkelse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2015 12:52:19 GMT 1
Som han stod nu og holdt om hende, kunne Valentina kun ønske, at dette ville vare ved. Når det derimod var slut, og hun var udenfor hans sensuelle evner, kunne sagen dog være en helt anden. Hun ville nemlig næppe bryde sig om, at hun var blevet løsrevet fra sin egen fornuft. Lige nu og her kunne hun dog kun bede til, at det ville blive ved og udvikle sig. Hun smilede legende. "Lad fremtiden vise det.." Øjenlågene lod hun for en stund glide i, som hun igen mærkede lysset imod sin hals. Det sitrede helt i hende. Det var nærmest som narkotika.. Man prøvede lidt, og blev afhængig efter mere. Det var også hendes drifter, som han talte til. Hendes øjne gled op. Hun var smuk? Dette var hun nu klar over.. Inde i hendes hoved flimrede det fuldstændigt. Det prikkede i hendes hud omkring halsen efter hans kys. Hele hendes krop var fuld af længsel, som han holdt rundt om hele hendes krop. Væk var hendes eget agenda.. Hun kunne kun fokusere på, at hendes krop ønskede mere, og at hans ligeså ønskede det af hende. Hun fangede hans læber med sine egne i et dybt kys. Hun var nødt til at mærke dem nu! Mærke deres blødhed.. Mærke om de vsr milde eller faste i bevægelserne. At han var en monogam mand, tænkte hun end ikke over. Hun tænkte kun på lysten. Monogam kunne hun dog ej heller være med ham, da hun havde sin søster, som hun elskede og ikke ville miste. Det tænkte hun dog ikke på lige nu. Det forbød hans sensuelle kræft hende i at gøre. Faktisk forbød den hende i at tænke i det store og hele.
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 4, 2015 13:44:28 GMT 1
Groteske kunne den sensuelle tiltrækning meget hurtigt vise sig at være, og særligt, når det foregik på denne her måde. Ikke at Jared havde noget imod det. Det var vel bare hans måde, hvorpå at han kunne vise sig, som en mere farlig mand, end hvad han gjorde ellers. Ikke var han udreagerende, som Faith havde været. Denne gang havde han en helt anden måde at reagere på. Denne gang var det ham, som spandt sit spind omkring hende.. Lullede hende ind hans spind, som han kun strammede mere og mere om hende. "Du virker ikke til at ville ønske, at trække dig," hviskede han mod hendes øre, idet han valgte at trække sig væk fra hende. Læberne som denne gang mødte hendes, indikerede kun for alvor for ham, at han havde lokket hende helt derud, hvor hun fuldstændig måtte miste kontrollen på sig selv. Han nød det.. Det var vel også en lektie til selv hende? Han lagde denne gang hænderne mod hendes kinder, hvor han efter en ganske kort stund, valgte at bryde kysset. Det føles godt, at gøre det med hende, men det gjorde det ikke mindre forkert af den grund. Hun var ung.. Virkelig ung. Øjnene åbnede han ganske let. "Så ung en kvinde.. og så nem at lulle ind i ens eget spind," endte han denne gang. Han strøg hænderne over hendes kinder. Hun var køn.. smuk.. yderst intelligent, hvilket han så sandelig heller ikke havde tænkt sig at rive fra hende, for det havde han på ingen måde. Han trak kort på smilebåndet. Han morede sig uden tvivl ved dette.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2015 15:47:01 GMT 1
Nej, Valentina ønskede at trække sig.. Ikke længere. Hvordan skulle hun dog kunne ønske det? Han fjernede hendes tanker.. Fik hende kun til at ønske ham. Hvordan skulle hun kunne se bort fra det? Ikke lignede det hende, men ej heller havde hun været udsat for en sensuel dæmon som Jared før. Mødt dem havde hun, men aldrig sådan her.. "Ønsker De da at trække Dem?" spurgte hun i stedet. Ikke troede hun det.. Ikke med de berøringer, som han skænkede hende og de tanker, som han satte i hende. At det hele kunne være et spil, var hun for fjern til at gætte. Hendes fornuft var fuldstændig blevet løsrevet fra hende. Særligt som han gengældte kysset.. Blid var han.. og svært var det at undgå at nyde fornemmelsen af hans læber imod sine. Han satte jo hendes hjerte og blod på arbejde! Dæmpet sukkede hun, som det igen blev brudt.. og igen fyldte længslen hende. Øjnene gled op nok engang og faldt på hans skikkelse alt imens, at han blidt kærtegnede hendes kinder, og på den måde fastholdt hende i flimmeren. "Hvem lullede først hvem ind?" kommenterede hun med et lille smil på læben. Hun havde jo først lokket ham, og endda på helt retfærdig vis! Han snød ved at bruge sine evner.. Noget hun ikke kunne tænke på så længe, at han rørte hende. At hun burde tænke sådan, overvejede hun slet ikke længere. Det ville uden tvivl blive et chok for hende, når hun engang vågnede fra "forbandelsen".
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Nov 4, 2015 16:28:22 GMT 1
Jared nød denne leg, også selvom han vidste, at det nu var ved at gå mod sin ende. Det havde været så fantastisk nemt for ham, at lulle hende over i hans spind, hvor han kunne stramme det mere og mere omkring hende, uden at det egentlig gjorde den store forskel. Nysgerrig som han var, var det endnu en del af ham, og han håbede derfor heller ikke på, at det her ville blive første og sidste møde, men derimod det første af flere i fremtiden. En hård og brutal mand var han ikke.. I den forstand om ikke andet. Men selv for ham, var det her bare heller ikke noget, som man delte med alle og enhver. "Jeg trækker mig ingen steder..Du derimod, kommer til at gøre det," sagde han denne gang. Så lang tid, at Jared rørte ved hende, vidset han godt, at hun ikke kunne tænke fornuftigt eller for sig selv. Hendes tanker ville være hans.. hendes lyster var hans, og hun vækkede det jo i ham. Jo mere han stod der, des mere blev han præsenteret for, hvad han selv snød sig for.. og som han selv valgte, at snyde sig for. Hun havde ganske vidst lullet ham ind i spindet først... Det var sandt. "Men husk hvor nemt det var for mig, at gøre det samme.. lige efter," tilføjede han denne gang.. Derfra valgte han også at slippe hendes kinder og lod hænderne falde mere ned langs hans egen krop. Hans blik gled afventende til hendes skikkelse. Hvordan hun mon ville reagere?
|
|