0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2015 13:59:20 GMT 1
MAGDALENA HANNAH DE PHEREZ luftdæmon ~ forstanderinde ~ andet årtusind Hannah har altid været et meget bestemt væsen, der ved præcis hvad hun vil have og hvordan man skal få det. Hun kæmper for, hvad hun vil, og har på den måde fået kæmpet sig frem til at få åbnet en skole i Appolyon for særligt talentfulde dæmoner, hvor hun bor. Hannah er yderst intelligent kvinde med, hvad hun selv mener, prioriteterne i orden. Til tider kan hun virke reserveret, men det bunder mest ud i, at hun ikke har et synderligt behov for at være i centrum. Alt i alt en selvsikker, ambitiøs og konkurrenceorienteret dæmon med ben i næsen og faste baller. BEKENDTSKABER Hit me! ARIADNE BLODEUWEDD lysvæsen ~ kropige ~ tohundrede Aria er indbegrebet af næstekærlighed. Hun er en rigtig mor og nyder at passe på alle omkring sig. Efter hun fik skåret vingerne af sig af dødsengle, har hun slået sig ned i Manjarno, hvor hun nu arbejder som kropige. Procias tør hun ikke tage tilbage til. Ariadne er en klassisk drømmer, der nyder at svæve rundt i fantasiens verden, hvor det meste af tiden går med at erindre, hvordan det føles at flyve. Hjemmefra er hun opdraget til at være pligtopfyldende, hvilket træder tydeligt frem. Hun er generelt bare en rigtig varm person, der nyder at svømme og flette blomsterkranse. BEKENDTSKABER Lige umiddelbart søger jeg nogle fortidsbekendtskaber, der kan have kendt hende i sin tid i den Procianske hær. Hun har ikke været tilbage i landet siden hendes vinger blev skåret af, og har derfor heller ikke haft kontakt med nogle af sine gamle venner. Ellers så bare kom glad!
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Sept 25, 2015 5:35:26 GMT 1
Jeg er helt klar på et eventyr her!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2015 11:06:21 GMT 1
! opdatering ! Så har Ariadne valgt at udvide flokken til to. Kom glad!
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Sept 25, 2015 11:17:40 GMT 1
jeg kan muligvis bidrage med ham her ^^ hvis ariadne har været i procias hær kan han havde kendt hende godt nok har jeg ikke haft meget med jorden og gøre som engel men der kan jo være undtagelser
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2015 14:29:11 GMT 1
Jeg tænker, at Valentina kunne blive trænet på Magdalenas skole! Hun har et særligt talent indenfor det mentale, men samtidig skal hun trænes i at blive bedre til både is og det mentale
|
|