Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Sept 3, 2015 22:38:00 GMT 1
Den Procianske Dronning Søger!
Goddav alle sammen! Jeg har fået den ære at overtage den Procianske trone og derfor søger jeg nu folk at tråde og lave ballade med! (Ja Gab .. Jeg kan stadig lave ballade selvom jeg er dronning ) Angelique er en sød og rar pige som er ret ny til alt som har med ledelse at gøre. Som datter af Marius Darcy, den tidligere Procianske greve så er der både noget som taler for og imod at hun sidder på tronen så kom og vær med! Jeg søger: ~ Støtter, i form af folk som vil støtte hende på magten. ~ Fjender, både i form af folk som ikke ønsker en datter af en vampyr på magten men også i form af andre, måske mere dødbringende fjender. ~ Tjenere, folk der kan arbejde på slottet. ~ Potentiel ægtefælle, jeg tror det siger sig selv. ~ Andet? Jeg er en spiller som elsker gode ideer og nye muligheder så hvis i har nogle gode ideer så kom med dem! Håber at få noget sjov og spas going!
|
|
Engel
Englenes Leder
145
|
Post by Zarakiel Morin on Sept 4, 2015 9:16:43 GMT 1
jamen jeg kan da hjælpe med 2 har zarakiel som leder af englene og han ville vel kunne bruges til et eller andet da hun er dronning af procias det land han nok er mest associeret med ud over det har jeg erigor som er en del ustabil og efter døden af serenity som han begyndte og få et godt venskab til har jeg besluttet og plotte et stort had til vampyre da han tror det er dem som tog hendes liv af reasons såå måske han kan bruges til noget fjenskab
|
|
Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Sept 4, 2015 9:33:04 GMT 1
Uhh! Angel og Zara vil nok være assosieret på en eller anden vis eftersom han er en af de procianske leder racer Erigor lyder rigtig fed! Det kunne være sjovt med nogle fjender især med henblik på at hendes far er vampyr og de fleste procianere hellere vil se ham død der er muligheder!
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Sept 13, 2015 8:37:55 GMT 1
Jeg har min engle adeline som Urtekyndige på slotte vis det er noget ^^ hun bor på slotte med sin datter Caludia som er datter af en tidligere stald karl dafnir. adeline var tidligere dragerytter, der arbejde på slotte. men blev dræbt for så og genopstå som en engle. hun har være gift en gang med drage rytteren damon, hvor hun har søn Olivier som er voksen. sener mødt hun dafnir, og det udvikle sig og så kom lille Caludia som er halv engle og halv druide. adeline er en mild og rar kvinde, men efter og have miste 2 hun har elskede er hun mere indelukke, og ensom selv om hun har hendes datter.
|
|
Engel
278
|
Post by Angelique Amalani Darcy on Sept 14, 2015 13:45:58 GMT 1
Hej Adeline Det lyder bare super! Vi kan sagtens finde ud af et eller andet!
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Sept 19, 2015 20:46:54 GMT 1
super
|
|